;
coinex

تیزر جدید فیلم The Matrix: Resurrections را تماشا کنید

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا اکران ماتریکس 4 مانده، تیزر جدید فیلم The Matrix: Resurrections منتشر شد. برای تماشای آن با تکراتو همراه باشید.

مجموعه ماتریکس برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ پخش شد و توانست شهرت جهانی کسب کند. خواهران واچوفسکی با ساخت این فیلم تحسین منتقدان را براگیختند و مجموعا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار را روانه جیب خود کردند.

حال قسمت چهارم ماتریکس قرار است در اول بهمن ماه در سینما اکران شود. فیلم ماتریکس ۴ به‌وسیله لانا واچوفسکی (Lana Wachowski)، یکی از دو خواهری که سه‌گانه اصلی را خلق کردند، کارگردانی می‌شود.

از‌ آنجایی که مدت زیادی تا اکران این فیلم مهیج نمانده، تیزر جدید ماتریکس 4 منتشر شده است. برای تماشای تریلر The Matrix: Resurrections همراه ما باشید.

تیزر جدید فیلم The Matrix: Resurrections

بی شک از ماتریکس 4 انتظار می‌رود بتواند به یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 تبدیل شود. حضور دو بازیگر اصلی یعنی کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری-آن ماس (Carrie-Anne Moss) در این فیلم سینمایی تایید شده است.

گفته می‌شود که ماجراهای این فیلم در دنیای ماتریکس رخ خواهد داد. با توجه به اینکه نئو در پایان سه‌گانه اصلی جانش را از دست داد، حال باید ببینیم که سازندگان برای بازگشت او به داستان چه نقشه‌ای در سر دارند.

تیزر جدید فیلم The Matrix: Resurrections

در واقع آخرین بار داستان نئو در فیلم The Matrix Revolutions دیده شد. در این فیلم ماشین‌ها در حال نبرد با انسان‌های ساکن زایان بودند و نئو در تلاش بود تا معامله‌ای برای نجات تمام انسان‌ها انجام دهد.

نئو با مامور اسمیت درگیر می‌شود و در نهایت برای نابود کردن اسمیت و پاک کردن ماتریکس، خودش را قربانی می‌کند. در انتها، او با ربات‌ها به توافق می‌رسد تا به انسان‌ها اجازه دهند از پادها خارج شده و وارد دنیای واقعی شوند.

متاسفانه اطلاعات زیادی در خصوص داستان ماتریکس 4 موجود نیست. با توجه به تریلر، ماتریکس بازگشته و انسان‌ها بار دیگر داخلش گرفتار شده‌اند. البته اینبار با نسخه متفاوتی مواجه هستیم؛ نسخه‌ای که شهر سان فرانسیسکو را برای انسان‌ها بازسازی می‌کند.

با توجه به اینکه ماترکیس 3 نسبت به دو قسمت قبل خود محبوبیت کمتری داشت، باید ببینیم ماتریکس 4 می‌تواند به یکی از بهترین فیلم های 2021 تبدیل شود یا خیر. در ادامه می‌توانید ریلر جدید فیلم رستاخیزهای ماتریکس را ببینید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص  تیزر جدید فیلم The Matrix: Resurrections چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر