;
coinex

دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) با زیرنویس چسبیده

سریال محبوب سرقت پول به ایستگاه آخر رسید. برای دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

سریال اسپانیایی خانه کاغذی (La casa de papel) که با نام سرقت پول (Money Heist) نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی نتفلیکس است. این سریال برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در شبکه‌ی آنتنا 3 بر روی آنتن رفت و توانست خیلی زود توجه نتفلیکس را به خود جلب کند و از فصل دوم به بعد، تحت حمایت این شرکت تولید و پخش شود.

علیرغم طرفداران بسیار زیاد این سریال، فصل پنجم، فصل نهایی این سریال خواهد بود که 5 قسمت پارت اول آن در اواخر تابستان پخش شد و 5 قسمت پارت دوم نیز به صورت یکجا در 12 آذر از شبکه نتفلیکس پخش خواهند شد. در ادامه برای دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هیست با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist)

بی شک سریال مانی هایست یکی از بهترین فیلم و سریال های اسپانیایی و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 به شمار می‌رود و طرفداران زیادی بی‌صبرانه منتشر پخش قسمت‌های نهایی این سریال هستند.

به گفته تهیه کننده سریال، فصل آخر سرقت پول بزرگترین و احساسی‌ترین فصل سریال است. قسمت‌های نخست این فصل عملکرد خوب و تحسین‌برانگیزی داشتند و به نظر می‌رسد پارت دوم پر از اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده خواهد بود. شروع طوفانی این فصل، طرفداران را بسیار امیدوار کرده و همه آن‌ها منتظر ادامه قسمت‌ها و سرانجام این سریال هستند.

دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist)
دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) / دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هیست با زیرنویس چسبیده / دانلود فصل 5 Money Heist پارت دوم

فصل پنجم در شرایطی شروع می‌شود که بیش از 100 ساعت از ورود سارقان به بانک اسپانیا می‌گذرد. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را نجات دهند اما کشته شدن یکی از اعضا باعث شده لحظات سختی را بگذرانند.

آن‌ها همچنین محاصره شده و راهی برای خروج ندارند و در همین حال تصمیم گرفتند انتقام نایروبی را بگیرند. پروفسور توسط بازرس آلیشیا (نجوا نیمری) دستگیر شده و نمی‌تواند به آنها کمک کند. به همین خاطر خبری از نقشه فرار نیست و برای نجات، صرفا باید به خودشان متکی باشند.

در همین حال که اعضا فکر می‌کنند اوضاع از این بدتر نمی‌شود، مسئولان تصمیم می‌گیرند وظیفه مقابله با سارقین را به ارتش اسپانیا بسپرند. بدین ترتیب، چیزی که در ابتدا قرار بود یک سرقت باشد، حالا در آستانه تبدیل شدن به یک جنگ قرار دارد.

دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist)
دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال سرقت پول بدون سانسور / دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال خانه کاغذی با زیرنویس چسبیده / دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی بدون سانسور

هرچند فصل پنجم آخرین فصل این سریال محبوب است، اما نتفلیکس نوید ساخت یک اسپین آف از مانی هایست را داده است که داستان آن حول محوریت کاراکتر برلین می‌چرخد و قرار است در سال 2023 از نتفلیکس پخش شود.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال خانه کاغذی با زیرنویس چسبیده دسترسی داشته باشید. علاوه بر دانلود فصل پنجم مانی هیست ، شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی ما به سریال‌های در حال پخش و محبوب دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال سرقت پول بدون سانسور

دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist)
فصل آخر سریال سرقت پول / فصل آخر سریال مانی هیست / دانلود فصل 5 Money Heist پارت دوم بدون سانسور
  • نام سریال: خانه کاغذی، سرقت پول، money heist ،La casa de papel
  • سازنده: آلکس پینا
  • فیلم‌برداری: میگه آموئدو
  • تدوین‌گران: داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس و راکل ماراکو
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آلکس پینا، سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس
  • بازیگران:اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو، آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور، استر آسبو (Esther Acebo) در نقش استکلهم، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون، هایمه لورنته (Jaime Lorente) در نقش دنور، رودریگو د لا سرنا (Rodrigo De la Serna) در نقش پالرمو، دارکو پریچ (Darko Peric) در نقش هلسینکی، هران (Herrán) در نقش ریو، پدرو آلنسو (Pedro Alonso) در نقش برلین
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: 5
  • شمار قسمت‌ها: 48
  • مکان‌های تولید: اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما
  • آهنگ آغاز: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سسیلیا کرول
  • آهنگسازان: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا

دانلود فصل پنجم مانی هایست قسمت 6 بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل پنجم خانه کاغذی قسمت 7 بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل پنجم مانی هیست قسمت 8 بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 5 قسمت 9 بدون سانسور از کانال تلگرام

دانلود فصل پنجم خانه کاغذی قسمت 10 بدون سانسور از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر