;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) در سال 2021، 2022 و سال های بعد

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) یکی از موضوعات مهمی است که قصد داریم آن را بررسی کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) مهم‌ترین مسئله‌ای است که افراد علاقه‌مند به بازی، به آن توجه می‌کنند. این ارز دیجیتال که مختص یک بازی به نام دسنترالند (Decentraland) است، محبوبیت زیادی در بین گیمرها دارد. توکن‌های زیادی در این روزها در بازار یافت می‌شوند که ارز دیجیتال مانا، یکی از توکن‌های NFT بوده که موردتوجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.

همان‌طور که گفتیم، این ارز دیجیتال برای بازی دسنترالند ایجاد شده است. این بازی که به شکل کریپتویی در حال اجراست، روزبه‌روز پیشرفت بوده و رشد بیشتری دارد. این پروژه که به‌تازگی راه‌اندازی شده است، یکی از مهم‌ترین NFTها را در بازار ارز دیجیتال عرضه کرده است. ارز مانا، از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل هم یکی از ارزهای محبوب برای علاقه‌مندان به بازی و گیمرها به شمار می‌رود.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)

بسیاری از افراد متخصص در زمینه ارز دیجیتال اعتقاد دارند که آینده رمزارز مانا بسیار روشن بوده و ما در سال‌های آینده، با رشد چشمگیر این رمز روبرو خواهیم شد. مانا که ارز دیجیتال بازی دسنترالند محسوب می‌شود، بر اساس فناوری بلاک‌چین ایجاد شده است. پلتفرم آنلاین دسنترالند، یک بازی واقعیت مجازی (یا همان VR) شناخته می‌شود که کاملاً غیرمتمرکز است. این بازی در سال 2018 راه‌اندازی و ایجاد شد و تاکنون طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است.

برای بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) خوب است بدانید که برنامه دسنترالند هنوز هم در حال توسعه یافتن بوده و در مراحل آغازین کار خود است. اما در همین مدت کم نیز توانسته تا جای خود را در بین سایر بازی‌های کریپتویی و ارزهای دیجیتال باز کند. با استفاده از این بازی آنلاین، شما مطمئن خواهید شد که در زمان اوقات فراغت خود، یک سرگرمی جذاب دارید. علاوه بر سرگرمی، می‌توانید هم‌زمان با بازی، درآمدی هم کسب کنید.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)

بسیاری از افراد به دنبال این‌گونه بازی‌ها هستند تا بتوانند هم‌زمان با سرگرمی، کسب درآمد نیز داشته باشند. برای اینکه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا را بهتر درک کنید، بهتر است در ابتدا به ماهیت بازی دسنترالند، و عملکرد آن آشنا شوید. در ادامه این مقاله، ما برخی از مهم‌ترین مسائل مربوط به ارز دیجیتال مانا را برای شما ارائه می‌دهیم که با استفاده از این اطلاعات، بتوانید درک درستی از این ارز دیجیتال داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

معرفی بازی دسنترالند

بازی آنلاین و غیرمتمرکز دسنترالند به‌عنوان یک متاروس شناخته می‌شود. منظور ما از متاروس، جهان مجازی است که بسیار شبیه به دنیای واقعی اطراف ماست. این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی سکند لایف (Second Life) دارد که مهم‌ترین تفاوت این دو بازی این است که برخلاف سکند لایف، دسنترالند یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین بوده و در این بستر اجرا می‌شود.

برای اطلاع از آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) خوب است بدانید که این بازی محبوب، بر اساس بلاک‌چین اتریوم عمل می‌کند و برای بازی‌هایی مانند خرید، فروش، توسعه و.. اموال مجازی تشکیل شده است. این بازی، کاربران خود را به یک دنیای مجازی دلپذیر هدایت می‌کند که بسیار جذاب بوده است. کاربران در این بازی، امکان خریدوفروش تقریباً همه چیز را دارند. در ادامه، به بررسی بیشتر این بازی جذاب خواهیم پرداخت.

درآمد بازی دسنترالند

در بازی دسنترالند، کاربران می‌توانند زمین و مستغلات آن را خریداری کنند، آن را توسعه دهند و درنهایت، آن را به فروش برسانند. همه چیز به‌صورت آنلاین و مجازی انجام می‌شود، به‌جز درآمدی که از خریدوفروش زمین‌ها به دست می‌آید.

شاید تعجب کنید ک چه کسانی حاضر هستند برای داشتن زمینی در یک بازی آنلاین هزینه کنند. اما لازم به ذکر است که به‌تازگی یکی از قطعات زمین بازی دسنترالند به قیمت 900 هزار دلار فروخته شد که خبر آن در همه‌جا پخش شد.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
درآمد بازی دسنترالند

حتی باوجوداینکه دسنترالند جذابیت بصری چندان باکیفیتی نداشته و گرافیک آن هم تعریفی ندارد، همچنان موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. دلیل این موضوع هم این است که در دسنترالند، کار خریدوفروش و درنتیجه، کسب درآمد بسیار به‌صرفه و مساعد است.

از این‌رو، روزبه‌روز کاربران بیشتری به خود جذب می‌کند. کاربران این بازی، این امکان را دارند که املاک و مستغلات خود را به هر قیمت که تمایل داشتند، به فروش برسانند. آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) بسیار خوب به نظر می‌رسد. زیرا دسنترالند به‌راحتی توانسته تا جای خود را در میان سایر بازی‌های هم‌رده خود باز کرده و جزو یکی از بهترین بازی‌های جدید به شمار برود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

نحوه عملکرد دسنترالند

چگونگی عملکرد دسنترالند تأثیر مهمی بر آینده رمزارز مانا می‌گذارد. زیرا هرچه عملکرد بهتری داشته باشد، میزان کاربران آن هم افزایش خواهد یافت و برعکس. همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این بازی تاکنون عملکرد خوبی ارائه داده است که حالا قصد داریم نحوه کار آن را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

دسنترالند به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با معامله توکن‌های غیرمتمرکز (NFTها) که به نام لند (Land) شناخته می‌شوند، در این بازی جذاب فعالیت کنند. لازم به ذکر است که بیش از 90000 لند در این بازی وجود دارد. همان‌طور که گفتیم، بازیکنان می‌توانند این توکن‌ها را خریده و یا به فروش برسانند. اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید، می‌فهمید که Land در لغت به معنای زمین است. این کلمه در این بازی هم به توکن‌هایی اطلاق می‌شود که برای خریدوفروش زمین‌ها رد و بدل می‌شوند.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
نحوه عملکرد دسنترالند

نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که کسانی که لند داشته باشند، می‌توانند هر زمانی که خود تمایل داشته باشند، زمین‌های خود را توسعه دهند. همچنین آنها این امکان را دارند تا هر چیزی که مایل هستند را در زمین‌های خود ساخته و به فروش برسانند. برای آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) خوب است بدانید که زمین‌های موجود در این بازی ویژگی‌ها و کاربردهای بسیاری دارند. این زمین‌ها را می‌توان برای اپلیکیشن‌های مختلف، سایت‌های آموزنده، شرط‌بندی، اجرای بازی و از این موارد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

لند (Land)

قبل از این هم درباره لند توضیحات مختصری دادیم. اما بهتر است برای اینکه بتوانید به پیش بینی قیمت ارز Mana بپردازید، بهتر با لندها آشنا شوید. هر لند در بازی دسنترالند، به شکل مربعی و مساحتی به اندازه 33 فوت در 33 فوت وجود دارد. نکته جالب‌توجه درباره لندها این است که اگرچه مساحت لندها کاملاً محدود بوده، اما هیچ‌گونه محدودیتی برای میزان ارتفاع آنها وجود نخواهد داشت. ازاین‌رو، کسی که صاحب لند است، می‌تواند به میزان تمایل خود لند خود را افزایش دهد.

اجتماع چند لند را به‌عنوان یک منطقه می‌شناسند که این مناطق نیز کاربردی مشابه لندها دارند. همان‌طور که گفتیم، توکن مانا در این بازی ردوبدل می‌شود و کاربران با استفاده از آن، می‌توانند لند خود را فروخته یا خریداری نمایند. کسانی که توکن مانا داشته باشند، از اعضای مهم بازی دسنترالند به‌حساب می‌آیند. دلیل این موضوع هم این است که آنها قسمتی از حاکمیت شبکه را در هر بخش از منطقه تشکیل می‌دهند. اگر فردی توکن مانا داشته باشد، می‌تواند در موضوعات مؤثر بر این مناطق، اظهارنظر کرده یا رأی بدهد.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
آینده رمز ارز مانا (Mana)

قابلیت رأی دادن کاربران به این شکل است که هرچقدر توکن‌های بیشتری داشته باشند، رأی آنها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد. مهم‌ترین عامل در بازی آنلاین دسنترالند، توکن‌های مانا محسوب می‌شوند که قدرت بسیار زیادی دارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

توکن مانا

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا این توکن مهم‌ترین قدرت بازی محبوب دسنترالند محسوب می‌شود که اگر آینده خوبی داشته باشد، این بازی نیز در آینده پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. همان‌طور که در ابتدای این مقاله هم ذکر کردیم، توکن مانا مبتنی بر اتریوم بوده که به‌عنوان erc-20 نیز شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال روی کیف پول اتریوم قرار گرفته و ذخیره می‌شود. کاربران این بازی می‌توانند با استفاده از مانا، املاک جدیدی خریده یا به فروش برسانند.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
توکن مانا

به‌طورکلی، بدون داشتن ارز دیجیتال مانا نمی‌توان بازی دسنترالند را ادامه داد. این بازی که به‌عنوان یک پروژه بلاک‌چین شناخته می‌شود، کاربران بسیار زیادی دارد که روزبه‌روز هم در حال افزایش یافتن هستند. ازاین‌رو، افراد متخصص آینده ارز Mana را کاملاً روشن می‌بینند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

راه‌اندازی دسنترالند و توکن مانا

در ابتدای این مقاله هم به‌اختصار گفتیم که بازی آنلاین دسنترالند و ارز دیجیتال مانا که متعلق به این بازی است، در سال 2018 ایجاد شد. اما این بازی در تاریخ 20 فوریه سال 2020 (مطابق با یکم اسفند 1398) به طور رسمی در دسترس عموم مردم قرار گرفت. بعد از گذشت مدتی از راه‌اندازی این پلتفرم، سازمان غیرمتمرکز و خودگردان آن نیز ایجاد شد.

آری میلیچ (Ari Meilich) به همراه استبا اوردانو (Esteban Ordano) این پلتفرم جذاب را راه‌اندازی کردند. این افراد که به ترتیب، مدیر پروژه و مهندس نرم‌افزار این تیم بودند، با استفاده از تجارب فراوان خود در این زمینه، اقدام به راه‌اندازی بازی دسنترالند کردند. آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) برای این دو بنیان‌گذار از اهمیت بالایی برخوردار است. این دو شخص پیش‌ازاین پروژه، در شرکت‌های استریمیوم و همچنین بیت کور مشغول به کار بودند و تجربه خوبی در این حوزه‌ها داشتند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تا کنون دو بازی آنلاین High Fidelity و بازی Sansar هم مشابه بازی دسنترالند طراحی شده‌اند. درصورتی‌که هیچ یک از این بازی‌ها نتوانسته‌اند با دسنترالند رقابت کنند. زیرا فقط این بازی مبتنی به بلاک‌چین است. در حال حاضر هم بازی Mark Space به‌قصد رقابت با دسنترالند وارد بازار شده است اما هرگز نتوانسته مانند این بازی جذاب عمل کند. زیرا Mark Space امکانات بسیار کمتری داشته و همچنین شهرت دسنترالند هم بسیار بیشتر است.

پیش بینی قیمت ارز Mana

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ارز دیجیتال مانا در اولین‌بار عرضه خود، در 35 ثانیه اول توانست بیش از 24000000 دلار هزینه جمع‌‎آوری نماید. این موضوع نشان می‌دهد که آینده رمزارز مانا در سال‌های پیش‌رو نیز بسیار روشن خواهد بود. متخصصان با پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا بیان کردند که این احتمال وجود دارد که در پنج سال آینده، این رمزارز رشد چشمگیری داشته باشد.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
پیش بینی مانا 2021

ازآنجاکه پلتفرم دسنترالند روزبه‌روز در حال پیشرفت کردن است، می‌توان این‌گونه برداشت کرد که تا سال‌های آینده تعداد کاربران آن تا حد زیادی افزایش خواهند یافت. درنتیجه افزایش تعداد کاربران، سرمایه‌گذاری بیشتری هم در این حوزه انجام می‌گیرد که موجب پیشرفت آن می‌شود. ازاین‌رو، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) با رشد بسیار خوبی روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در سال 2021

حالا نوبت به آن می‌رسد تا درباره پیش بینی مانا 2021 بحث کنیم. پیش‌بینی می‌شود که این ارز که در حال حاضر نیز از قیمت بسیار خوبی برخوردار است، در ماه‌های آینده سال 2021 نیز با پیشرفت خوبی روبرو شود. متخصصان در پیش بینی مانا 2021 بیان کردند که آینده این ارز دیجیتال مهم از پنج تا ده سال آینده بسیار روشن و چشمگیر خواهد بود؛ بنابراین، می‌توانید با کمترین نگرانی این رمزارز را خریداری کرده و از آن در بازی دسنترالند استفاده نمایید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در سال 2022

طبق تحقیقاتی که در Wallentinvestor انجام شد، بیان کردند که چشم‌انداز آینده این ارز دیجیتال محبوب بسیار روشن خواهد بود. اگرچه تجزیه‌وتحلیل فنی ارز دیجیتال مانا نشان می‌دهد که قیمت آن تا پایان سال 2021 به ATH نمی‌رسد، اما پلتفرم دسنترالند برای پیشرفت‌های بیشتری برنامه‌ریزی شده است که موجب می‌شود پیش بینی قیمت ارز Mana کاملاً امیدوارانه به نظر برسد. در ادامه، قیمت این ارز دیجیتال را در سال 2022 و ماه‌های آن مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
آینده ارز Mana

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در ژانویه 2022

این‌طور انتظار می‌رود که در اولین ماه سال 2022، قیمت ارز دیجیتال مانا به بیشترین حد خود، یعنی 1.66 و یا کمترین حد خود، یعنی 1.47 برسد. پیش بینی می‌شود که میانگین قیمت این ارز در این سال، 1.56 دلار باشد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در فوریه 2022

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در دومین ماه سال 2022، یعنی ماه فوریه، بیشترین قیمت 1.56 دلار و کمترین قیمت 1.26 دلار خواهد رسید. میانگین قیمت این ارز هم نزدیک به 1.35 دلار تخمین زده می‌شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در مارس 2022

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا مشخص می‌کند که قیمت توکن دسنترالند در ماه مارس، بیشترین قیمت 1.49 و کمترین قیمت 1.29 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که در پایان این ماه، میانگین قیمت این ارز دیجیتال به میزان 1.38 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در آوریل 2022

آینده رمزارز مانا (Mana) برای ماه آوریل سال 2022، پیش‌بینی می‌شود که حداکثر قیمت این ارز دیجیتال 1.389 دلار باشد. از سوی دیگر، حداقل قیمت این ارز مهم در این ماه، نزدیک به 1.176 دلار پیش‌بینی می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت این ارز به 1.26 دلار هم برسد.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
آینده رمز ارز مانا (Mana)

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در می 2022

تحقیقات نشان می‌دهند که در ماه می سال 2022، حداکثر میزان قیمت ارز دیجیتال Mana به 6.54 دلار برسد. همچنین حداقل قیمت این ارز محبوب در این ماه، به اندازه 5.79 دلار پیش‌بینی می‌شود. درنهایت، میانگین این ارز حدود 6.04 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در ژوئن 2022

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) نشان می‌دهد که در ماه ژوئن 2022، بیشترین قیمت ارز دیجیتال مانا به 6.78 دلار خواهد رسید. از سوی دیگر، حداقل قیمت این ارز حدوداً 6.03 دلار می‌شود. میانگین این قیمت نزدیک به 6.29 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در جولای 2022

پیش بینی قیمت ارز Mana در ماه جولای مشخص می‌کند که در این ماه، بیشترین قیمت این ارز به 7.1 دلار خواهد رسید و کمترین قیمت آن هم حدود 6.16 دلار می‌شود. به طور میانگین، قیمت این ارز دیجیتال حدود 6.41 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در آگوست 2022

در ماه آگوست 2022، پیش بینی می‌شود که قیمت ارز مانا به بیشترین حد خود، یعنی 7.42 دلار و کمترین قیمت خود، یعنی 6.46 دلار برسد. میانگین این قیمت برای ارز دیجیتال مانا نزدیک به 6.67 دلار خواهد بود. این پیش‌بینی با استفاده از مدارک موجود انجام شد است.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
آینده رمز ارز مانا (Mana)

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در سپتامبر 2022

برای پیش‌بینی آینده رمزارز مانا (Mana) در ماه سپتامبر سال 2022، گفته می‌شود که بیشترین قیمت آن تقریباً 7.68 دلار و کمترین میزان قیمت آن، حدود 6.68 دلار خواهد رسید. میانگین قیمت این ارز در این ماه، نزدیک به 6.94 دلار می‌رسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در اکتبر 2022

با بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) متوجه می‌شویم که در ماه اکتبر، بیشترین قیمت ارز دیجیتال محبوب مانا، نزدیک به 7.96 دلار پیش‌بینی می‌شود. از سوی دیگر، کمترین قیمت این ارز مهم در بازی دسنترالند، حدود 6.87 دلار خواهد رسید. میانگین این قیمت در ماه اکتبر این سال، نزدیک به 7.07 دلار پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در نوامبر 2022

پیش‌بینی می‌شود که کمترین میزان قیمت توکن دسنترالند در ماه نوامبر سال 2022، نزدیک به 7.15 دلار باشد. از سوی دیگر، قیمت مانا می‌تواند به بیشترین حد خود ممکن، یعنی تا 8.31 دلار برسد. میانگین قیمت این ارز 7.36 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در دسامبر 2022

این‌طور پیش‌بینی می‌شود که کمترین میزان قیمت ارز دیجیتال مانا در ماه دسامبر، نزدیک به 7.25 دلار خواهد بود. این در حالی است که بیشترین قیمت این ارز مشهور بازی، به 8.68 دلار هم می‌رسد. لازم به ذکر است که میانگین قیمت مانا نزدیک به 7.50 می‌رسد.

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2023

با تجزیه‌وتحلیل قیمت ارز دیجیتال مانا، مشخص می‌شود که این ارز در سال 2023 بیشترین میزان قیمت 12.78 خواهد بود. کمترین قیمت این ارز در این سال، نزدیک به 10.32 دلار تخمین زده می‌شود. میانگین قیمت این ارز 10.69 دلار خواهد بود.

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2024

در سال 2024، آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) مشخص می‌کند که کمترین قیمت این ارز 14.85 دلار خواهد بود. از سوی دیگر، احتمال دارد که بیشترین قیمت این ارز حدوداً 1.92 دلار باشد. میانگین قیمت این ارز، 15.39 دلار تخمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2025

این‌طور پیش‌بینی می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال در سال 2025، با کمترین قیمت 22.02 دلار روبرو شود. این در حالی است که بیشترین قیمت آن حدوداً 25.94 دلار به نظر می‌رسد. میانگین قیمت این ارز در سال 2025 نزدیک به 22.79 دلار می‌رسد.

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2026

طبق تجزیه‌ و تحلیل‌های عمیقی که انجام شد، مشخص شد که بیشترین قیمت ارز دیجیتال مانا در سال 2926 به 38.03 دلار می‌رسد. از سوی دیگر، کمترین قیمت این در ارز در این سال، نزدیک به 32.30 است. میانگین قیمت این ارز هم 33.44 دلار خواهد بود.

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2027

در سال 2027، بیشترین قیمت توکن بازی دسنترالند ا 55.64 دلار هم می‌رسد. کمترین قیمت این ارز دیجیتال در بازار سال 2027، حدوداً 47.87 دلار خواهد بود. تحقیقات نشان دادند که میانگین قیمت این ارز در این سال، 49.54 دلار باشد.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana)
آینده ارز Mana

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2028

طبق تحقیقات انجام شده، آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) این‌طور به نظر می‌رسد که کمترین میزان قیمت این ارز دیجیتال در سال 2028، به 99.07 برسد. همچنین بیشترین میزان قیمت این ارز در این سال، تا 119.82 دلار هم خواهد رسید. میانگین قیمت این ارز هم 102.57 به دست آمد.

 

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2029

این‌طور پیش‌بینی می‌شود که قیمت توکن بازی محبوب دسنترالند در سال 2029، بیشترین قیمت 119.82 دلار را داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد که کمترین قیمت آن تا حد 99.07 دلار هم برسد. میانگین قیمت این ارز دیجیتال در این سال، 102.57 دلار خواهد بود.

پیش بینی و آینده قیمت ارز دیجیتال Mana در سال 2030

پیش‌بینی می‌شود که بیشترین قیمت ارز دیجیتال مانا برای بزای دسنترالند در سال 2030، حدوداً 171.22 دلار باشد. از سوی دیگر، تجزیه‌وتحلیل‌ها نشان می‌دهند که حداقل قیمت این ارز دیجیتال در این سال، 136.48 دلار باشد. میانگین قیمت آن هم حدوداً 140.59 دلار خواهد بود.

سخن نهایی

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد علاقه‌مند به بازی دسنترالند باید از آن اطلاع داشته باشند. با استفاده از این اطلاعات، شما متوجه خواهید شد که این ارز دیجیتال تا چه حد برای سرمایه‌گذاری مناسب خواهد بود. ما در این مقاله، مهم‌ترین اطلاعات درباره آینده رمزارز مانا (Mana) و پیش‌بینی قیمت آن تا سال 2030 را بررسی کردیم. می‌توانید باتوجه‌به اطلاعات ذکر شده در این مقاله، درآمد بهتری از بازی دسنترالند کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر