;
coinex

بازی های پلی استیشن دسامبر 2021 مشخص شدند

در نوشتار تازه تکراتو نگتهی به بازی های پلی استیشن دسامبر 2021 می‌اندازیم و اطلاعاتی از هر بازی را برایتان شرح میدهیم. با ما همراه باشید.

مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس هر ماه به چند بازی دسترسی پیدا می‌کنند. چندی پیش شایعاتی از بازی‌های رایگان ماه دسامبر PS Plus به‌گوش می‌رسید و حالا شاهد درست از آب درآمدن آن‌ها هستیم.

کاربران پلی استیشن پلاس از تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) می‌توانند به هر شش بازی دسامبر ۲۰۲۱ پلی استیشن پلاس پلاس دسترسی پیدا کنند. اگر بازی‌های پلاس را به اکانت خود اضافه کنید، دیگر هر زمان که مشترک پلاس باشید، توانایی دانلود و اجرا آن‌ها را دارید.

بازی های پلی استیشن دسامبر 2021

بازی Mortal Shell، بازی Godfall: Challenger Edition و بازی Lego DC Super-Villains در بخش اصلی فهرست ماه دسامبر پلی استیشن پلاس قرار دارند. بازی The Persistence، بازی The Walking Dead: Saints & Sinners و بازی Until You Fall هم سه بازی واقعیت مجازی مناسب PSVR هستند که تقدیم بازیکنان می‌شوند.

البته اگر بازی The Persistence را با پلی استیشن پلاس دریافت کنید، توانایی آپدیت رایگان آن به The Persistence Enhanced را دارید و این‌گونه فرصت تجربه‌ی این ساخته‌ی استودیو Firesprite بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی را به‌دست می‌آورید.

بازی های پلی استیشن دسامبر 2021

بازی Mortal Shell یک نسخه نسل جدید دریافت کرده است که بهبود‌هایی را با خود آورده است. جالب است بدانید که بازی ارائه شده برای پلی استیشن پلاس، این نسخه خاص و بهبود‌یافته نخواهد بود. در عوض سونی نسخه نسل هشتمی را در اختیار دارندگان پلی استیشن پلاس قرار داده است.

بازی Godfall نیز نسخه کامل نخواهد بود. نسخه Challenger Edition بازی Godfall سه ماد مختلف که با تمام کردن بازی در دسترس قرار می‌گیرند را در خود جای داده است. بنابراین فقط سه ماد Lightbringer، ماد Dreamstones و ماد Ascended Tower of Trials در نسخه پلی اسیتشن پلاس بازی Godfall حاضر هستند و سایر محتوای مربوط به بازی در نسخه پلی استیشن پلاس وجود ندارد. بدون شک این اقدامی بسیار عجیب و ناراحت‌کننده از سوی سونی است. با این حال اعلام شده است که سلاح‌ها و قابلیت‌های خاصی در این نسخه وجود خواهد داشت. شاید آن‌ها تلاش کرده‌اند با این کار نبود بخش داستانی در این نسخه را جبران کنند.

در این میان بازی Lego DC Super Villains است که هیچ تبصره‌ای ندارد. نسخه کاملا معمولی این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 رایگان خواهد شد و هیچ‌یک از بخش‌های آن غیرفعال نخواهند بود.

در ماه‌های اخیر دارندگان پلی استیشن پلاس از عناوین رایگان شده بسیار ناراضی هستند و بدون شک با اقدام عجیب پلی استیشن در ماه دسامبر این ناراحتی بیشتر از قبل نیز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد بازی های پلی استیشن دسامبر 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر