;
coinex

دانلود قسمت 9 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس چسبیده

سریال محبوب و علمی تخیلی هجوم به قسمت‌های پایانی خود نزدیک است. در ادامه برای دانلود قسمت 9 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

سریال هجوم یکی از سریال‌های 2021 آمازون پرایم بوده که در ژانر علمی و تخیلی قرار می‌گیرد. در سریال Invasion افرادی را از نقاط مختلف جهان می‌بینیم که مورد تهاجم بیگانگان قرار می‌گیرند و سعی می‌کند جان خود را از دست آنها نجات دهند.

سازندگان این سریال سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیوید ویل (David Weil) هستند. حال در ادامه لینک دانلود قسمت 9 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود قسمت 9 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال invasion 2021

سریال‌های سای فای می‌توانند بسیار سرگرم کننده باشند؛ خصوصا زمانی که داستان آنها به موجودات فضایی و حمله آنها به زمین مرتبط باشد. سریال هجوم که با نام تهاجم نیز شناخته می‌شود، در همین دسته قرار می‌گیرد.

با این حال invasion از برخی جنبه‌ها با دیگر سریال‌های این ژانر متفاوت است چرا که این مجموعه هجوم بیگانگان را در کشور‌های مختلف بررسی می‌کند و صرفا اتفاقات آن در کشورهای اروپایی مانند آمریکا نمی‌افتد. این سریال در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، بریتانیا، افغانستان و ژاپن فیلمبرداری شده است.

گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران اصلی این مجموعه است. به علاوه در سریال Invasion سام نیل نقش کلانتر جان بل تایسون را بازی می‌کند. به نظر می‌رسد این بازیگر نیوزلندی تهاجم بیگانگان را از نظر آمریکایی‌ها نشان می‌دهد.

دانلود قسمت 9 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس چسبیده
دانلود قسمت 9 سریال Invasion بدون سانسور / دانلود سریال Invasion قسمت 9 / دانلود سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی

شامیر اندرسون در نقش Trevante Ward و گلشیفته فراهانی در نقش آنیشا مالک در این سریال هنرنمایی می‌کنند. تارا موتمدی نیز بازیگر خردسال ایرانی این سریال است.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به فیراس ناصر و شیوری کوتسونا اشاره کرد که به ترتیب در نقش کاراکترهای احمد مالک و میتسوکی بازی می‌کنند. شما می‌توانید نقد سریال هجوم را در تکراتو مطالعه کنید.

حال در ادامه این مطلب لینک دانلود قسمت نهم سریال هجوم با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود سریال invasion 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 7 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت 8 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال هجوم قسمت 9 بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 8 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال هجوم قسمت 9 بدون سانسور / دانلود سریال Invasion قسمت نهم بدون سانسور /  دانلود سریال Invasion قسمت 9
  • نام سریال: هجوم (Invasion)
  • ژانر: تخیلی، درام، علمی تخیلی
  • سال ساخت: 2021
  • کشور سازنده: آمریکا
  • بازیگران: Tara Moayedi, Azhy Robertson, Golshifte Farahani

دانلود سریال Invasion قسمت نهم بدون سانسور با کیفیت 480p از کانال تلگرام

دانلود سریال Invasion قسمت 9 با کیفیت 720p از کانال تلگرام

دانلود قسمت نهم سریال هجوم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 1080p از کانال تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 9 سریال هجوم (Invasion) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر