;
coinex

زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist)

امروز فصل پنجم و نهایی سریال محبوب مانی هایست از نتفلیکس پخش می‌شود. برای دانلود زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist) با ما باشید.

سریال مهیج Money Heist به کارگردانی الکس پینا کار خود را در سال ۲۰۱۷ از شبکه‌ی آنتنا 3 اسپانیا شروع کرد و داستان جذاب آن زمینه‌ای شد تا نتفلیکس بر روی آن سرمایه گذاری کند.

حال طرفداران مانی هیست بی‌صبرانه منتظرند تا قسمت‌های پایانی این سریال را تماشا کنند و ببینند در نهایت چه بلایی بر سر سارقین و پروفسور می‌آید. از این رو در این گفتار لینک زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist) را در اختیار شما می‌گذاریم.

زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist)

فصل پایانی سریال خانه کاغذی را می‌توان یکی از احساسی‌ترین فصل‌های سریال دانست که با شروع طوفانی و مهیج، طرفداران را بسیار به پایانی  جذاب امیدوار کرده است. قسمت‌های اولیه این مجموعه نیز عملکرد تحسین برانگیزی داشتند. با توجه به همین قسمت‌ها به نظر می‌رسد پارت دوم پر از اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده است.

سریال مانی هایست یکی از بهترین فیلم و سریال های اسپانیایی است. داستان فصل پنجم آن زمانی شروع می‌شود که بیش از 100 ساعت از ورود سارقان به بانک اسپانیا می‌گذرد. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را نجات دهند اما کشته شدن یکی از اعضا باعث شده لحظات سختی را بگذرانند.

زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist)
دانلود زیرنویس Money Heist فصل 5 پارت 2 / زیرنویس فارسی سریال سرقت پول فصل پنجم پارت 2 / سریال Money Heist فصل پنجم پارت 2 زیرنویس فارسی

پروفسور توسط بازرس آلیشیا (نجوا نیمری) دستگیر شده و نمی‌تواند به سارقان کمک کند و برای اولین بار خبری از نقشه فرار نیست. در حالی که شرایط نمی‌تواند از اینی که هست بدتر شود، مسئولان تصمیم می‌گیرند وظیفه مقابله با شخصیت‌های داستان را اینبار روی دوش‌های ارتش اسپانیا بگذارند. بدین ترتیب، چیزی که در ابتدا قرار بود یک سرقت باشد، حالا در آستانه تبدیل شدن به یک جنگ قرار دارد.

پروفسور و گروه سارقانش حالا در حساس‌ترین برهه‌ی فعالیت آنارشیستی خود هستند. مشخص نیست حتی اگر پروفسور موفق شود راهی برای فراری دادن یارانش از داخل بانک پیدا کند، زندگی خوش و آرامی در انتظارشان خواهد بود یا خیر، خصوصا که حالا دیگر هویت همه‌ی آن‌ها برای عموم فاش شده است.

زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist)
دانلود زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم Money Heist / دانلود زیرنویس فارسی Money Heist فصل 5 / دانلود زیرنویس فارسی Money Heist فصل 5

هرچند فصل پنجم آخرین فصل این سریال محبوب است، اما نتفلیکس نوید ساخت یک اسپین آف از مانی هایست را داده است که داستان آن حول محوریت کاراکتر برلین می‌چرخد و قرار است در سال 2023 از نتفلیکس پخش شود.

در ادامه برای دانلود زیرنویس فارسی سریال سرقت پول فصل پنجم با ما باشید. علاوه بر سریال Money Heist فصل پنجم پارت 2 زیرنویس فارسی ، برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم Money Heist

زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist)
زیرنویس فارسی سریال سرقت پول فصل پنجم پارت 2 / دانلود زیرنویس فارسی Money Heist فصل 5 / سریال مانی هیست فصل 5 زیرنویس فارسی
  • نام سریال: خانه کاغذی، سرقت پول، Money Heist ،La casa de papel
  • سازنده: آلکس پینا
  • فیلم‌برداری: میگه آموئدو
  • تدوین‌گران: داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس و راکل ماراکو
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آلکس پینا، سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس
  • بازیگران:اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو، آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور، استر آسبو (Esther Acebo) در نقش استکلهم، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون، هایمه لورنته (Jaime Lorente) در نقش دنور، رودریگو د لا سرنا (Rodrigo De la Serna) در نقش پالرمو، دارکو پریچ (Darko Peric) در نقش هلسینکی، هران (Herrán) در نقش ریو، پدرو آلنسو (Pedro Alonso) در نقش برلین
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: 5
  • شمار قسمت‌ها: 48
  • مکان‌های تولید: اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما
  • آهنگ آغاز: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سسیلیا کرول
  • آهنگسازان: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا

دانلود زیرنویس Money Heist فصل 5 پارت 2 از کانال تلگرام با تمامی کیفیت‌ها

به محض آماده شدن زیرنویس، آن را در کانال تلگرامی خود قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زیرنویس فارسی پارت دوم فصل پنجم خانه کاغذی (Money Heist) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر