;
coinex

ساعت پخش سریال عروس استانبول [زمان پخش تکرار]

عروس استانبول مجموعه‌ای پربیننده است که بسیاری از جوایز جشنواره‌های ترکی را از آن خود کرده است. برای اطلاع از ساعت پخش سریال عروس استانبول همراه ما باشید.

مجموعه‌ی عروس استانبول (İstanbullu Gelin) سریال تلویزیونی است که در سال ۲۰۱۷ پخش آن آغاز شد و از سوی بینندگان مورد استقبال قرار گرفت. تهیه کننده‎‌ی عروس استانبول چنگیز چاتای است و کارگردانی آن را زینب گونای تان برعهده داشته است.

سریال عروس استانبول از مجموعه‌های خوش‌ساخت ژانر رمانتیک و درام است که براساس قصه‌ای واقعی ساخته شده و عشقی که بین فاروک و ثریا بوده نزد مردم آن منطقه زبانزد است. در این سریال اوزجان دنیز و آسلی نور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال عروس استانبول

به اطلاع علاقه‌مندان مجموعه عروس استانبول می‌رسانیم که ساعت پخش سریال عروس استانبول 21:00 شنبه تا پنج‌شنبه و تکرار هفتگی آن ساعت 12:00 است. اگر فرصت نکردید در ساعت پخش اصلی این سریال را تماشا کنید، می‌توانید در زمان پخش تکرار عروس استانبول ساعت‌‌های 17:00، 13:00 و 9:00 است آن را دنبال کنید. در ادامه خلاصه‌ای از داستان این مجموعه را بیان می‌کنیم.

مجموعه‌ی عروس استانبول درباره‌ی دختری زیبا و شجاع به نام ثریاست که در کودکی پدر و مادرش را از دست داده و با خاله‌اش صنم زندگی می‌کند. محور اصلی این سریال عشق فاروک و ثریا است. ثریا با توجه به اینکه از سن کم مسئولیت زندگی‌اش را به عهده گرفته، مغرور و مستقل شده است.

ثریا در رشته موسیقی تحصیل می‌کند و در تلاش است تا هر چه زودتر فارغ‌التحصیل شود و بتواند خرج زندگی اش را با پیام های تبلیغاتی و همخوانی با دیگر خواننده‌ها به دست آورد. اما زندگی این دختر با ورود شخصی به نام فاروک که فردی بسیار خوش اخلاق و ثروتمند است دست خوش تغییرات زیادی می‌شود.

ساعت پخش سریال عروس استانبول
زمان پخش تکرار عروس استانبول / ساعت پخش سریال عروس استانبول / ساعت تکرار سریال عروس استانبول

فاروک از یک خانواده اصیل، قدیمی و بزرگ بورسا است اما خانوادش ثریا را قبول نمی‌کنند. اسما سلطان پس از فوت شوهرش با چهار پسرش زندگی می‌کند. برای عزیزترین پسرش آرزوهای بزرگی دارد و زمان زیادی است که یک دختر رو به عنوان عروس انتخاب کرده و می‌خواهد او را به پسرش معرفی کند.

فاروک و ثریا که از این ماجرا خبر ندارند، برای خبر دادن به خانواده وارد کوشک می‌شوند اما این خبر برای اسما سلطان که سرپرست خانواده است اصلا قابل قبول نیست و یک شوک بزرگ به حساب می‌آید، زیرا او عروس خودش را انتخاب کرده است.

اما ثریا که به شدت نظر فاروک رو به خود جلب کرده، تلاش می‌کند برای اسما سلطان هم محبوب شود. اما با وجود تلاش ثریا، اسما سلطان او را دوست ندارد و تمایلی ندارد که ثریا عروس او باشد.

آشنایی ثریا با فاروک زمانی اتفاق می‌‌افتد که فاروک کیف پولش را همراهش نیاورده و ثریا قهوه او را حساب می‌کند. آن‌ها بار دوم در رستورانی که ثریا نوازندگی می‌کند و فاروک برای شام کاری به آنجا می‌رود یک دیگر را می‌بینند. فاروک و ثریا پس از چند روز با هم ازدواج می‌کنند و ثریا که عروس خانواده بوران شده به بورسا می‌رود.

زندگی با همه سختی‌ها و گاهی خوشی‌ در گذر است اما روزهای بدی در انتظار ثریا و خانواده بوران است. خانواده بوران یک دشمن پنهان دارند. این دشمنی داستانی دراز دارد و مربوط به زمانی است که فیضی پدر خانواده بوران زنده بوده است.

فیضی همسر اسما در دوران جوانی به دور از چشم خانواده‌اش زنی دیگر داشته است و از این زن یک فرزند پسر به اسم آدم نیز داشته است. آدم که در کودکی شاهد رفتارهای بد فیضی با مادرش بوده از لحاظ روانی مشکلاتی دارد و حالا که بزرگ شده است به شهر بورسا آمده تا از خانواده پدرش انتقام بگیرید.

شاید در بین این همه اتفاقات و خبرهای بد، شنیدن خبر باداری ثریا تنها خبر خوش برای خانواده بوران باشد. اما این خبر خوش دوام زیادی ندارد. چون زنی به اسم بگوم وارد این خانواده می‌شود.

بگوم یک پزشک است و چندین سال قبل با فاروک رابطه داشته است. اما یک روز به طور ناگهانی و بدون خبر فاروک از بورسا می‌رود. او حالا پس از ۱۰ سال دوباره به بورسا برگشته و در بیمارستانی مشغول به کار است.

اسما از رابطه بگوم و فاروک هم ناراضی بوده و پنهانی بگوم رو تحت فشار قرار می‌دهد تا از پسرش جدا شود. بگوم هم که از این رفتار اسما ناراحت می‌شود به انگلیس می‌رود و آنجا متوجه می‌شود که حامله است اما این موضوع را به کسی نمی‌گوید.

بگوم پس از ده سال دوباره به بورسا برگشته و علت برگشتنش هم این است که بگوم سرطان دارد و از ترس اینکه اگر بمیرد پسرش کسی را ندارد و تنها می‌شود، به بورسا برگشته تا به فاروک ماجرا را بگوید و امیر را به پدرش بسپارد.

ساعت پخش سریال عروس استانبول
ساعت پخش سریال عروس استانبول / زمان پخش تکرار عروس استانبول / ساعت پخش سریال istanbullu gelin

بگوم که به طور اتفاقی با ثریا آشنا شده و بعدا متوجه میشه که ثریا همسر فاروک هست و بخاطر اینکه ثریا بارداری پرخطری دارد، منتظر می‌ماند تا بعد از بدنیا آمدن بچه ثریا ماجرا را به او بگوید و از فاروک هم می‌خواهد که او نیز تا وضع حمل ثریا چیزی به وی نگوید.

اما ایپک (زن بد ذاتی که به فاروق علاقه داشت اما با برادر وی ازدواج می‌کند) هم از این موضوع باخبر شده است و برای اینکه رابطه بین ثریا و فاروک را بهم بزند دنبال فرصتی است که موضوع بگوم را به ثریا بگوید.

در قسمت آخر فصل اول ثریا بعد از افسردگی یک هفته‌ای به دلیل از دست دادن بچه معلولش متوجه می شود که فاروک یک پسر 9 ساله دارد و این راز را به او نگفته است. ثریا پس از فهمیدن این خبر قهر می‌کند و به جای دوری می‌رود.

ثریا از ترکیه خارج شده و در کشوری دیگر به طور غیرقانونی زندگی می‌کند. او در آنجا خدمتکار رستوران است و در خیابان هم نوازندگی می‌کند. فاروک پس از رفتن ثریا افسرده می‌شود. او روزهای زیادی قید همه چیز و حتی کارش را می‌زند و به دنبال ثریا می‌گردد، اما هیچ جایی ثریا را پیدا نمی‌کند.

دستیار فاروک که عاکف نام دارد، از طریق صنم خاله‌ی ثریا او را پیدا می‌کند و با فاروک به خارج از کشور می‌روند. طی اتفاقاتی که در آنجا رخ می‌دهد آن‌ها همراه با ثریا برای طلاق به ترکیه برمی‌گردند. هنگامی که ثریا به دادگاه می‌رود حادثه‌ای رخ می‌دهد که دوباره به فاروک علاقه‌مند می‌شود و طلاق گرفتن صرف نظر می‌کند.

برادر ناتنی بوران‌ها آدم سزگین خودش را به این خانواده نزدیک می‌کند و با فکرت بوران رابطه‌ای صمیمی برقرار می‌کند. سپس با جذب اعتماد فکرت وارد شرکت بوران می‌شود و این شرکت را به ورشکستگی می‌رساند.

آدم با دوست صمیمی ثریا، دلارا ازدواج می‌کند. دلارا که صادقانه عاشق آدم است در تلاش است که او حال روانی بهتری پیدا کند. او حتی از یک روانشناس خوب برای آدم وقت می‌گیرد و او را برای درمان نزد روانشناس می‌برد. آن‌ها زندگی خوبی با هم دارند تا آنکه موضوع ورشکستگی خانواده بوران را متوجه می‌شود و خانه را ترک می کند.

در فصل سوم عروس استانبول می‌بینید که یاز بوران دختر فاروک بزرگ شده است و پس از مرگ پدر و مادرش به روانشناس مراجعه می‌کند و می‌گوید که مادرش قاتل مادربزرگش اسما سلطان است و از او بسیار نفرت دارد.

سپس با بازگشت زمان داستان سریال به گذشته،خانواده بوران را در حالی می‌بینیم که تمام ثروتش را از دست داده‌اند و در وضعیتی فقیرانه در خانه خدمتکارشان زندگی می‌کنند. برای اطلاع از دلیل این زندگی فقیرانه خانواده بوران و این که آیا ثریا مرتکب قتل شده یا نه ادامه این سریال تماشا کنید.

عوامل سریال عروس استانبول

ساعت پخش سریال عروس استانبول
ساعت پخش سریال عروس استانبول
  • نام ترکی: İstanbullu Gelin
  • تاریخ انتشار: 3 مارس 2017
  • کارگردان: زینب گونای تان
  • بازیگران: ازجان دنیز، آسلی انوار، ایپک بیلگین

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال عروس استانبول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر