;
coinex

آنر 60 و آنر 60 پرو رونمایی شدند ؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر 60 و آنر 60 پرو رونمایی شدند. گوشی‌های پرچمدار جدید آنر با پردازنده Snapdragon 778G و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری تا چند ماه دیگر در دسترس قرار میگیرند.

کمپانی آنر مدتی پیش سری آنر ۵٠ که پر از زرق و برق بود را روانه بازار کرد. این سری، اعضای مختلف و جذابی داشت. اما به دلیل استقبال بالایی که از گوشی‌های جدید این زیر مجموعه سابق هواوی شد، آنر تصمیم گرفت تا سری Honor 60 خود را در مدت زمان کوتاه‌تری معرفی کند.

به همین دلیل است که آنر امروز رسما از دو گوشی آنر ۶٠ و آنر ۶٠ پرو در چین پرده برداری کرده است. این گوشی‌ها، جانشینان آنر ۵٠ پرو و آنر ۵٠ هستند که در ادامه به جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.

آنر 60 و آنر 60 پرو رونمایی شدند

قیمت و مشخصات فنی

زمستان سال قبل آنر از اولین گوشی خود پس از مستقل شدن از هواوی رونمایی کرد و در اواخر خرداد ماه سال جاری نیز شاهد معرفی سری آنر ۵۰ و بازگشت سرویس‌های موبایلی گوگل به گوشی‌های این شرکت بودیم. حالا نوبت به سری آنر ۶۰ رسیده است.

مشخصات فنی آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو

می‌توان گفت که به نحوی تاریخ تکرار شده است. سری آنر 50 اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G بودند و آنر 60 پرو نیز حالا اولین گوشی موبایلی است که به نسخه بروز شده آن یعنی اسنپدراگون +778G مجهز شده است.

آنر 60 و آنر 60 پرو

این تراشه نیز بر پایه طراحی ۶ نانومتری ساخته شده است؛ اما فرکانس هسته اصلی Kryo 670 از ۲.۴ گیگاهرتز در نسل قبل به ۲.۵ گیگاهرتز رسیده است و آدرنو 642L نیز وعده ۲۰ درصد عملکرد بهتر را می‌دهد. همچنین چینی‌ها ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را برای گوشی جدید خود در نظر کرد‌ه‌اند. متاسفانه خبری از درگاه کارت حافظه جانبی در Honor 60 نیست.

هر دو گوشی به نمایشگر اولد ۱۰ بیت با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پوشش ۱۰۰ درصدی گستره رنگ DCI-P3 مجهز شده‌اند و از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کنند (+HDR10 برای مدل پرو). البته توجه داشته باشید که در این گوشی‌ها از PVM با فرکانس بالای ۱۹۲۰ هرتز استفاده شده است که باعث می‌شود در مقایسه با سیستم‌های PVM عادی شاهد سوسو زدن کمتری باشیم.

آنر 60 و آنر 60 پرو

آنر ۶٠ از بلوتوث نسخه ۵.٢، درگاه Type-C، وای فای ۶ و NFC بهره می‌برد. باتری این دستگاه، دارای ظرفیت ۴,٨٠٠ میلی آمپر ساعتی است. درست است که ظرفیت باتری این گوشی بیشتر شده است. اما در عوض، شارژر همان توان ۶۶ واتی را داراست! رابط کاربری MagicUI 5.0 در کنار اندروید ١١ به صورت پیش فرض در این گوشی ارائه می‌شود. در نهایت، نوبت به قیمت نسخه‌های مختلف Honor 60 می‌رسد:

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,۶٩٩ یوان چین (معادل ۴٢٣ دلار آمریکا)

– ١٢/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان چین (معادل ۴٧١ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٢٩٩ یوان چین (معادل ۵١٩ دلار آمریکا)

 

بیشتر خوانید:

 

نظر شما درباره آنر 60 و آنر 60 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر