;
coinex

پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس 13 آذر [+ساعت پخش و ترکیب]

امروز در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس را همراه با ساعت پخش و ترکیب دو تیم، برایتان قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فردا رو در روی یکدیگر قرار می گیرند تا دربی 97 را برگزار کنند. پرسپولیس در حال حاضر با 14 امتیاز از 7 مسابقه در رده دوم و استقلال با 13 امتیاز و 7 بازی در رده پنجم قرار دارند.

هر دو تیم برای برد به این بازی آمده‌اند، به خصوص تیم استقلال که چهار بازی پیاپی خود را در لیگ برتر با تساوی به پایان رسانده‌ است. همچنین محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر دیدار استقلال و پرسپولیس انتخاب شده است.

پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس

دیدار فردای سرخ آبی‌های پایتخت در حالی برگذار میشود که قرمز‌ها با برد و آبی‌ها با مساوی به دیدار یکدیگر میروند و هر دو تیم شور زیادی برای برد در این مسابقه دارند. همچنین این مسابقه به دلیل محدودیت‌ها بدون تماشاچی برگذار میشود. وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال در مورد بازی گفت:

آرزوی موفقیت برای دو تیم بزرگ ایران یعنی استقلال و پرسپولیس دارم. امیدوارم تماشگران بازی جذابی را نظاره کنند و هم چنین امیدوارم برنده ۳ امتیاز این بازی تیم استقلال باشد.

کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس هم پیش از بازی صحبت‌هایی داشت و گفت:

پرسپولیس همیشه بازیکنان بزرگی داشته است و من خوشحالم که دورانی سرمربی این تیم بودم. آرزوی موفقیت برای یحdی گل‌محمدی و تیم پرسپولیس دارم.

پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس در دربی ۹۷

ترکیب احتمالی پرسپولیس بره نقل از برخی منابع غیررسمی به قرار زیر است:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

ترکیب تیم استقلال در دربی ۹۷

ترکیب احتمالی استقلال به این گونه است:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، رضا آذری، کوین یامگا، رودی ژستد

ساعت پخش بازی استقلال و پرسپولیس

ساعت پخش این بازی ابتدا ۱۶ عصر بود اما به دلایلی ۱۵ دقیقه تاخیر خورد و ساعت پخش دربی ۹۷ ۱۶:۱۵ عصر ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی تعیین شد.

پخش زنده استقلال پرسپولیس 13 آذر

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس و دربی ۹۷ چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر