;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر [+ترکیب و ساعت پخش]

در این مطلب ورزشی از تکراتو پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر را برایتان قرار داده‌ایم. دورتموند و بایرن مونیخ در چاچوب هفته ۱۴ لیگ آلمان امشب به مصاف هم خواهند رفت.

امشب تیم های بایرن و دورتموند در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگا روبه‌روی هم قرار میگیرند. بایرن‌مونیخ از پنج بازی قبلی خود چهار برد و یک باخت دارد و با ۳۱ امتیاز صدر جدول لیگ آلمان را تصاحب کرده است. دورتموند نیز از پنج بازی قبلی خود موفق به دریافت ۱۲ امتیاز شده است و فقط یک بازی را به حریف خود واگذار کرده است. این تیم هم اکنون با ۳۰ امتیاز در رده دوم بوندسلیگا قرار دارد.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر

قرمز‌های مونیخ تنها ۲ باخت از ۱۳ بازی داشتند و با این حالی که باخت سنگینی مقابل مونشن گلادباخ داشتند، هنوز هم از تفاضل گل بالایی نسبت به تیم دوم جدول یعنی دورتموند بهره میبرند. همچنین رابرت لواندوفسکی از تیم بایرن مونیخ آقای گل بوندسلیگا است.

زنبور‌ها نیز از ۱۳ بازی اخیر خود ۳ باخت دارند که همین باعث شده است در رده دوم قبل از بایرن قرار بگیرد. و امشب در حالی مقابل بایرن بازی میکنند که اگر بازی را برنده شوند به صدر جدول میروند.

ترکیب بایرن مونیخ در بازی امشب

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ در بازی امشب مقابل دورتموند:

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند

ترکیب دورتموند در بازی امشب

ترکیب احتمالی دورتموند در بازی امشب مقابل بایرن مونیخ:

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند

ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و دوتموند

دیدار این دو تیم امشب ۱۳ آذر ساعت ۲۱:۰۰ برگذار میشود و شما میتوانید پخش زنده این بازی جذاب را در تکراتو تماشا کنید و از آن لذت ببرید. برای این مهم از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بایرن دورتموند 13 آذر

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند 13 آذر چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر