;
coinex

طراحی پنل پشتی Xiaomi 12 با 3 سنسور دوربین لو رفت

تصاویر جدیدی که از پنل پشتی Xiaomi 12 منتشر شده، طراحی ماژول دوربین این گوشی را آشکار کرده است. به نظر می‌رسد شیائومی تلاش کرده با این نوع طراحی، انتظارات هواداران را برآورده کند.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمدار شیائومی 12، اخبار بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند. پیش از این گزارش شده بود که شیائومی در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) از پرچمدار خود رونمایی می‌کند؛ اما کمی بعد مشخص شد که تاریخ 28 دسامبر (7 دی) برای رونمایی از این پرچمدار در نظر گرفته شده است.

مشخصات Xiaomi 12 نشان می‌دهند که این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 خواهد بود که البته با توجه به تاریخ عرضه آن در سال 2022، باید با بهترین گوشی‌های 2022 رقابت کند.

طراحی پنل پشتی Xiaomi 12 با 3 سنسور دوربین لو رفت

طراحی پنل پشتی Xiaomi 12

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اخیرا تصاویر جدیدی از پنل پشتی نسخه استاندارد گوشی شیائومی 12 منتشر شده است که جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را فاش می‌کند. در قسمت ماژول دوربین، جایگاه نصب 3 سنسور در نظر گرفته شده است. دایره بزرگ‌تر که بالاتر از دو دایره پایینی قرار گرفته، جایگاه نصب سنسور اصلی دوربین شیائومی 12 خواهد بود. فلش دوربین و میکروفون نیز دقیقا کنار سنسورهای کوچک‌تر قرار دارند.

این عکس از پنل پشتی Xiaomi 12 باعث شد تا رندرهایی از مدل جدید دوربین گوشی نیز طراحی شوند تا تصویر دقیق‌تری از آن در ذهن مخاطب ایجاد شود. علاوه بر این، خبرهایی هم توسط دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) منتشر شد که از راه‌اندازی 3 مدل گوشی شیائومی 12 خبر می‌داد. این در حالیست که شیائومی در رونمایی از پرچمداران نسل قبلی خود، روش دیگری را انتخاب کرده بود. شیائومی نسخه استاندارد Mi 11 را زودتر از دو مدل Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra معرفی کرد.

این مدل طراحی دوربین شیائومی 12 چندان جدید نیست. شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro از چیدمان دوربین مشابه برخوردار هستند. بسیاری از هواداران از این مدل طراحی جدید انتقاد کرده‌اند؛ با اینحال امیدواریم که کارایی بالا و قدرت دوربین بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی پنل پشتی Xiaomi 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر