;
coinex

احتمالا 3 عضو خانواده شیائومی 12 در 7 دی ماه معرفی شوند

شیائومی 12 در 3 نسخه رونمایی می‌شود. سری گوشی‌های Xiaomi 12 مورد انتظارترین پرچمداران شیائومی هستند که احتمالا 28 دسامبر (7 دی) معرفی خواهند شد.

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شدند، از راه‌اندازی Xiaomi 12 در 12 دسامبر (21 آذر) خبر می‌دادند. اما حالا به نظر می‌رسد که شیائومی از سه پرچمدار خود در رویداد 28 دسامبر رونمایی خواهد کرد.

سری Xiaomi 12 از جمله اولین گوشی‌هایی هستند که همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شوند و یکی از بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود.

رونمایی از خانواده شیائومی 12 در آخرین روزهای 2021

با نزدیک شدن به روزهای پایان سال 2021، اخبار جدیدی درباره پرچمدار شیائومی به گوش می‌رسد. گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که تمام گوشی‌های سری Xiaomi 12 در آخرین روزهای 2021، یعنی 28 دسامبر (7 دی) معرفی می‌شوند.

پیش از این گفته شده بود که گوشی شیائومی در گام اول، تنها از Xiaomi 12 رونمایی می‌کند و پس از آن، نسخه‌ Pro را معرفی خواهد کرد. اما خبر جدیدی که توسط دیجیتال چت استیشن در ویبو منتشر شده، از راه‌اندازی 3 مدل Xiaomi 12 به صورت همزمان خبر داده است؛ شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 Pro.

شیائومی 12

این گوشی‌ها با اسم کد L3A ،L3 و L2 به آخرین نسخه رابط شیائومی یعنی MIUI 13 مجهز خواهند شد که بر بستر اندروید 12 اجرا می‌شود. این سه گوشی، اولین پرچمداران شیائومی خواهند بود که از نسخه پایدار MIUI 13 برخوردار می‌شوند.

گفته می‌شود که حداقل یک گوشی از این سه مدل به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود که احتمالا نسخه Pro خواهد بود. البته هنوز هیچ خبری به صورت رسمی تایید نشده و همه‌چیز براساس حدس و گمان است.

خبر رونمایی از این گوشی‌ها در تاریخ 28 دسامبر نیز رسما تایید نشده است و این تاریخ احتمالا تغییر خواهد کرد.

اما درباره مشخصات احتمالا Xiaomi 12 باید گفت که این گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که همراه با لنزهای اولتراواید، پریسکوپ و تله فوتو،‌ تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. نمایشگر گوشی نیز از نوع +FHD خواهد بود که دوربین سلفی در زیر آن تعبیه می‌شود. از دیگر مشخصات Xiaomi 12 باید به قابلیت شارژ سریع 100 واتی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رونمایی از سه عضو خانواده Xiaomi 12 در 7 دی ماه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: indianexpress

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر