;
coinex

شیائومی Redmi Note 11 4G با اسم رمز Spes عرضه جهانی خواهد داشت

شیائومی Redmi Note 11 4G پس از آلمان و آمریکا، در هند نیز راه‌اندازی می‌شود. این گوشی نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از گوشی ردمی نوت 11 فایوجی خواهد بود که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

ماه گذشته بود که شیائومی از گوشی ردمی نوت 11 فورجی به عنوان نسخه‌ای ارزان‌تر از مدل فایوجی رونمایی کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی قصد دارد گوشی جدید خود را با اسم‌های متفاوتی در بازارهای جهانی به فروش برساند.

این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 خواهد بود که در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده 2021 رقابت خواهد کرد.

شیائومی Redmi Note 11 4G با اسم رمز Spes عرضه جهانی خواهد داشت

عرضه جهانی شیائومی Redmi Note 11 4G

به گزارش نوت‌بوک‌ چک، اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی ردمی نوت 11 4G با شماره مدل 2201117TG در یک اسکرین شات جدید منتشر شده که در پلتفرم‌های FCC، TUV و Camera FV-5 نیز دیده شده است.

حساب کاربری Xiaomiui هم اطلاعاتی را درباره گوشی شیائومی با شماره مدل 2201117TG در کدهای MIUI فاش کرده که با اسم کد Spes مشخص شده است. مدلی از این گوشی که به NFC مجهز شده با مدل Spesn نامگذاری شده است. لازم به ذکر است که ردمی نوت 11 فورجی به تراشه NFC مجهز نیست.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که شیائومی دو نسخه از ردمی نوت 11 فورجی را عرضه می‌کند که یکی از آنها به NFC مجهز خواهد شد. پیش از این در گوشی‌های POCO X3 و POCO X3 NFC نیز شاهد چنین برنامه‌ریزی بودیم.

هر دو گوشی در تمام بازارهای جهان به نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز می‌شوند. تراشه Helio G88 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی هستند. ردمی نوت 11 فورجی مثل سایر مدل‌های این گوشی، از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که شیائومی در چه تاریخی، عرضه جهانی ردمی نوت 11 فورجی را آغاز می‌کند. باید دید که این گوشی در بازار بهترین گوشی‌های 2022 رقابت می‌کند یا 2021.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی Redmi Note 11 4G با اسم رمز Spes چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر