;
coinex

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) ؛ روایتی غم‌انگیز از ناعدالتی در جامعه

فیلم 7 زندانی یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینماست. در ادامه نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات فیلم با تکراتو همراه باشید.

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) در روزهای اخیر به مهم‌ترین مبحث گفت و گو بین افراد علاقه‌مند به فیلم و سریال تبدیل شده است. افرادی که به این نوع فیلم‌ها علاقه دارند، بعد از تماشای فیلم 7 زندانی به این فیلم واکنش‌های بسیار خوبی نشان دادند.

خوب است بدانید که این فیلم جدیدالاکران از بهترین فیلم‌هاییست که به بررسی بی‌عدالتی در جامعه پرداخته است. این فیلم که ساخته کشور برزیل بوده، در جشنواره‌های تورنتو و ونیز هم حضور داشته است.

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

برای اینکه به نقد 7 زندانی بپردازیم، باید این فیلم را از جوانب مختلفی بررسی کنیم. مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشیم، ژانر فیلم است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

البته لازم به ذکر است که موضوع فیلم هم تأثیر بسزایی در موفقیت آن داشته است. برای اینکه نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) را به‌درستی درک کنید، باید درک کاملی از موضوع و ژانر آن داشته باشید. فیلم Prisoners 7 یکی از بهترین فیلم‌هایی است که افراد برای مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در طول این فیلم، با مهم‌ترین موضوعات رایج در جامعه مواجه می‌شویم که موجب شده است تا مخاطبان بتوانند بهتر از قبل آن را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.

اکثر کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، بیان کرده‌اند که درک خوبی از آن داشته و توانسته‌اند با مخاطبان آن ارتباط قوی و محکمی برقرار کنند. در ادامه، سایر نکات مربوط به بررسی فیلم Prisoners 7 را مشاهده خواهید کرد.

این فیلم جذاب، در شهر سائوپائولو در کشور برزیل به کارگردانی الکساندر موراتو به روی پرده‌های سینما رفته است. این کارگردان معروف و مشهور، کار نویسندگی نیز انجام می‌دهد و به‌طورکلی، یک شخصیت موفق در این حوزه شناخته می‌شود.

در ادامه این مقاله، به نقد و بررسی فیلم 7 زندان خواهیم پرداخت. اگر شما هنوز این فیلم را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید باتوجه‌به توضیحات این مقاله، تصمیم بگیرید که آیا تمایل به دیدن آن دارید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

ژانر فیلم هفت زندانی

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)
نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

همان‌طور که گفتیم، مهم‌ترین کاری که قبل از نقد و بررسی فیلم Prisoners 7 باید انجام دهید، اطلاع کافی از ژانر آن است. این فیلم، تا حد زیادی داستان یک درام را روایت می‌کند که زندگی اشخاص فقیر را به تصویر کشیده است.

در این فیلم، مشاهده می‌کنیم که اکثر قراردادهای کاری و این قبیل قراردادها، تنها اتلاف وقت است. این فیلم که تا حد زیادی اجتماعی نیز است، به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به زندی افراد فقیر در جامعه می‌پردازد. همچنین با بروز اتفاقاتی که در این فیلم رخ می‌دهد، می‌توان آن را تا حد زیادی جنایی نیز دانست.

ما در نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) با بدترین، کثیف‌ترین و ناعادلانه‌ترین موضوعات موجود در جامعه روبرو خواهیم بود. از سوی دیگر، می‌توان گفت که این فیلم یک ساختار روایی داشته که زندگی افراد بدبخت و فقیر جامعه را به نمایش گذاشته و روایت می‌کند.

ما در فیلم 7 زندانی مشاهده می‌کنیم که بسیاری از منتقدان این فیلم را به‌عنوان بهترین فیلم درام اجتماعی معرفی می‌کنند. سختی‌هایی که افراد با فقر با آن روبرو می‌شوند، مخاطب را تا لحظه آخر با خود درگیر می‌کند.

داستان فیلم prisoners 7

نکته دیگری که برای نقد فیلم 7 زندانی باید بدانید، داستان هیجان‌انگیز آن است. این فیلم که داستان بسیار جذاب و گیرایی دارد، ذهن مخاطب را درگیر خود کرده و آنها را تا دقایق پایانی با خود همراه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

داستان فیلم prisoners 7

داستان این فیلم، مرد جوانی به نام ماتئوس را روایت می‌کند که کریستین مالهیروس نقش آن را بازی کرده است. این شخصیت، با همراه چند تن از دوستان خود، به شهر بزرگی در سائوپائولو نقل‌مکان می‌کنند. دلیل این افراد از این نقل‌مکان، رسیدن به رفاه و راحتی بیشتر بوده است.

در فیلم prisonrs 7 مشاهده می‌کنیم که با اینکه این افراد برای راحتی به سفر رفته بودند، اما در ادامه این مسیر با مشکلات بسیار زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و حتی بدبخت‌تر از قبل خواهند شد.

این افراد در این مسیر، در حال حرکت به سمت یک جهنم هستند که آن‌ها را به بدبختی می‌کشاند. آن‌ها متوجه خواهند شد که زندگی در جامعه با ناعدالتی‌های بسیاری روبرو خواهد بود و امضای تمام قراردادهای کاری، فقط به‌صورت کاغذبازی و تشریفات اداری است.

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) به ما نشان می‌دهد که بعد از جست‌وجو و نیافتن شغل موردنظر، این افراد مجبور می‌شود که در یک کارگاه انبار زباله کار کنند. کارفرمای این افراد، شخصی ظالم و بدجنس بوده است که آن‌ها را مجبور می‎‌کند تا بدون دریافت هیچ‌گونه دستمزدی به بیگاری مشغول شوند.

این افراد در یک شرایط بهداشتی فوق‌العاده بد، ساعات بسیار طولانی به کار مشغول می‌شوند و در همین حین، به دنبال راهی برای فرار از این شرایط هستند. اما آن‌ها تهدید می‌شوند که اگر فرار کنند، به خانواده آن‌ها آسیب می‌رسانند.

تلاش برای زنده ماندن

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در نقد prisoners 7 با آن مواجه می‌شویم، تلاش بسیار مرد جوان (ماتئوس) و دوستان وی برای زنده ماندن است. این افراد، دائماً در تلاش هستند تا بتوانند با بردگی، زندگی خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

در این فیلم، با بیشترین چیزی که روبرو هستیم، استراتژی بقا بوده که موجب می‌شود تا شخصیت‌ها هر کاری برای زندگی و زنده ماندن انجام دهند. شخصیت اصلی این فیلم، یعنی ماتئوس، کانون و مرکز اصلی اخلاق بوده است که موجب شده است تا با بردگی خود، از برخی امتیازات برخوردار باشد.

همچنین منتقدان در نقد 7 زندانی اعتقاد دارند که کارگری شخصیت‌ها در این فیلم، نشان‌دهنده بدبختی و بیچارگی آن‌هاست. ما در نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) مشاهده می‌کنیم که شما تنها درصورتی‌که افکار قدیمی و اصول گذشته خود را رها کنید، می‌توانید از بدبختی نیز نجات پیدا کنید.

لازم به ذکر است که شخصیت ماتئوس در این فیلم، تا حدی گیج‌کننده مبهم بوده است که هرگز نمی‌توان حرکات آینده وی را پیش‌بینی کرد و حدس زد که قرار است چه کاری انجام دهد.

روایت داستان فیلم

نکته دیگری که در رابطه‌با نقد فیلم 7 زندانی باید بدانید، درباره نحوه روایت داستان این فیلم است. این فیلم، به‌گونه‌ای روایت می‌شود که شما در طول تماشای آن، هرگز دچار خستگی و بی‌حوصلگی نخواهید شد.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

این موضوع باعث می‌شود که افراد تا آخرین لحظه فیلم، چشم از آن برندارند و بادقت تمام آن را تماشا کنند. ما در این فیلم جذاب و نفس‌گیر، با وقایع سخت، وحشتناک و تلخی روبرو می‌شویم که مخاطب را در عمق خود فرو می‌برد.

علاوه بر این، در فیلم 7 زندانی با شخصیت‌هایی مواجه می‌شویم که به طرز ماهرانه‌ای بسط داده شده‌اند. جزئیاتی که با‌ظرافت هرچه بیشتر در شخصیت‌ها بکار رفته است، موجب جذابیت و زیبایی بیشتر آن شده است.

این فیلم آن‌قدر همه چیز را با جزئیات نشان می‌دهد که برخی اوقات، موجب گیج شدن مخاطبان می‌شود. ما در این فیلم مشاهده می‌کنیم که تمام تلاش سازندگان آن، نشان دادن محیطی ناامیدکننده، کثیف و ناعادلانه است تا مخاطب با زشتی دنیا و اجتماع روبرو شود.

روایتی از قاچاق انسان

بسیاری از منتقدان در نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) اعتقاد دارند که این فیلم، روایتی ترسناک و وهم‌انگیز درباره قاچاق انسان بوده است. این فیلم، روایتی غم‌انگیز و دل‌خراش درباره قاچاق انسان را به مخاطب نشان می‌دهد.

طبق این فیلم، مشخص می‌شود که افراد برای رسیدن به برخی خواسته‌های خود که نیازهای اساسی زندگی را شامل می‌شوند، مجبور هستند برخی کارهایی انجام دهند. ما در نقد prisoners 7 مشاهده می‌کنیم که این افراد، از انجام بسیاری از کارها ناراضی هستند اما مجبورند تا آنها را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

بازیگران فیلم هفت زندانی

بازیگران فیلم هفت زندانی
بازیگران فیلم هفت زندانی

برای بررسی فیلم prisoners 7 بهتر است درباره بازیگران آن نیز به بحث بپردازیم. این فیلم برزیلی که بازیگران جدیدی در آن بازی کرده‌اند، از بهترین فیلم‌های درام اجتماعی شناخته می‌شود ک بازیگران آن نیز موجب موفقیت آن شناخته می‌شوند.

منتقدان در نقد و بررسی فیلم 7 زندان بیان کردند که در این فیلم، هیچ گریم و لباس خاصی برای بازیگران بکار نرفته است و تنها بازیگری آنهاست که موجب تمایز و زیبایی فیلم شده است. در ادامه این مقاله، به بررسی بازیگران فیلم prisoners 7 خواهیم پرداخت.

کریستین مالهیروس

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

 

کریستین مالهیروس در نقش ماتئوس که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های این فیلم است، در این بخش به زیبایی هر چه بیشتر به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر که به‌تازگی دیده شده است، اهل برزیل بوده و برای اولین‌بار، در اجرای سقراط دیده شد که موجب محبوبیت و شهرت وی گشت.

منتقدان در نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) اعتقاد دارند که این بازیگر، نقش خود را به زیبایی ایفا کرده است که باعث شده است تا افراد زیادی به این شخصیت علاقه‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد فیلم اسپنسر (Spencer)

ویتور جولیان

یکی دیگر از بازیگران این فیلم جذاب، ویتور جولیان بوده است که نقش خود را به زیبایی ایفا کرده است. این بازیگر 51 ساله، موفقیت‌های بسیار زیادی کسب کرده است و به همین دلیل هم می‌توان با اطمینان گفت که این شخصیت دوست‌داشتنی، با استفاده از تجربه و مهارت خود در بازیگری به درخشندگی این فیلم افزوده است.

به‌جز این بازیگران، اشخاص دیگری نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‎اند که موجب زیبایی و گیرایی این فیلم شده است. همان‌طور که گفتیم، در این فیلم با هیچ‌گونه گریم زیاد یا لباس‌های عجیب‌وغریب روبرو نخواهیم بود. تنها چیزی که موجب زیبایی بازیگران شده، سادگی مهارت بالای آنها بوده است.

کار سخت و طاقت‌فرسا برای تأمین مخارج زندگی

با بررسی فیلم prisoners مشخص می‌شود که مالهیروس مجبور است تا برای تأمین مخارج زندگی خواهد و مادر خود، به شهری بزرگ نقل‌مکان کرده و شروع به کار می‌کند. او که به همراه چند نفر دیگر به سائوپائولو می‌روند، روحیه‌ای کاری داشته و برای کار کردن بسیار مشتاق هستند.

در هنگام شروع کار، متوجه می‌شوند که فضا و دستمزد کار آنها با آنچه که کارفرما به آنها گفته بود، از زمین تا آسمان با یکدیگر فرق داشت. درنتیجه، آنها مجبور می‌شوند که در خوابگاهی کثیف و غیربهداشتی، شب‌های خود را بگذرانند.

با نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) مشاهده می‌کنیم که وقتی این جوانان به شرایط اسف‌بار خود اعتراض می‌کنند، با اوضاع بدتری مواجه شده و شرایط بغرنج می‌شود. در این حین، بردگی و قاچاق انسان به‌راحتی انجام شده و در بین همه نمایان می‌شود.

این جوانان بعد از اعتراض، در خوابگاه‌های کثیف خود زندانی شده، گوشی تلفن آنها را گرفته و حتی به آنها غذا هم نمی‌دهند. به‌علاوه، آنها از دریافت دستمزد نیز منع می‌شوند و حتی کتک هم می‌خورند. تلاش‌های فراوان آنها برای فرار، بی‌نتیجه می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال The Wheel of Time

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) 

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)
کار سخت و طاقت‌فرسا برای تأمین مخارج زندگی

نکته جالبی که در نقد فیلم 7 زندانی مشاهده می‌کنیم، هوش بالای ماتئوس بوده است که از همه افراد گروه خود باهوش‌تر است. این فرد، عقیده دارد که هیچ راهی برای فرار از این شرایط وجود ندارد، به‌جز همدستی با لوکا (کارفرمای ظالم آنها).

بادقت بیشتر مشاهده می‌کنیم که از زمانی که ماتئوس با لوکا همکاری خود را شروع می‌کند، از امتیازات مخصوصی بهره‌مند می‌شوند. البته در سکوت و تنهایی خود، با وجدان خود درگیر بوده و می‌داند که رها کردن دوستان و همدستی با دشمن تا چه حد ظلم به آنهاست.

اوضاع تیره‌وتار فیلم 7 زندانی

با نقد و بررسی فیلم prisoners 7 متوجه می‌شویم که این فیلم، سراسر رنج، ناعدالتی و درد است. فضای این فیلم بسیار تیره‌وتار و غم‌انگیز است که شرایط ناپایدار برزیل را به نمایش می‌گذارد. ما در نقد 7 زندانی واقعیتی کثیف و ناعادلانه را مشاهده می‌کنیم که کاملاً ضدبشری بوده است.

این بدان معنی است که این فیلم، برخلاف حقوق بشر است و کاملاً با آنها مغایرت دارد. ما در نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) با نمونه‌ای از برده‌داری مدرن روبرو می‌شویم که برای بقا و زنده ماندن خود، در تلاش هستند.

طبقات اجتماعی

مهم‌ترین نکته‌ای که با نقد و بررسی فیلم 7 زندان با آن روبرو می‌شویم، طبقات مختلف اجتماعی است که نشان می‌دهد برخی افراد از نظر اجتماعی از سایر افراد پایین‌تر هستند.

در این فیلم، با یک دوراهی اخلاقی روبرو می‌شویم که نشان‌دهنده انواع طبقات اجتماعی در بین انسان‌ها و جایگاه آنها می‌پردازد. یکی از مهم‌ترین کسانی که در این فیلم به‌عنوان کانون اخلاق در نظر گرفته می‌شود، ماتئوس بوده که می‌تواند گفت که به‌نوعی کاپو که در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان کار می‌کرد، شباهت بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن خانواده ادامز (The Addams Family)

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice)

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)
طبقات اجتماعی

تأثیر جغرافیا بر زندگی

ما با نقد و بررسی فیلم prisoners 7 متوجه می‌شویم که جغرافیا نیز می‌تواند بر زندگی افراد تأثیر بسزایی بگذارد. برای مثال، این هفت نفری که در منطقه دوری در کشور برزیل به دنیا آمده‌اند، با زندگی بسیار سختی روبرو می‌شوند.

می‌توان این‌طور برداشت کرد که ممکن است جغرافیا نیز باعث سختی و درد آنها باشد. همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، تنها چیزی که به رهایی آنها کمک می‌کنید، تغییر نگرش و اصول خود است. آنها باید اصول زندگی خود را تغییر دهند تا بتوانند زندگی خود را دهند. دقیقاً مانند ماتئوس.

ماتئوس، یادآور ماتیو قدیس

بسیاری از افراد با نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) و دیدن شخصیت ماتئوس، به یاد شخصیت ماتیو قدیس می‌افتند. او که از رومیان قدیم باج‌گیری می‌کرده و به مردم و خانواده خود خیانت کرده بود.

وی در بین خانواده و اطرافیان خود، به‌عنوان یک خائن شناخته می‌شد که برای راحتی خود، دست به انجام هر کاری می‌زد. دقیقاً مانند ماتئوس که برای بقا و نجات جان خود، به همه دوستان خود خیانت کرده و با لوکا همدستی می‌کند.

فیلم‌برداری فیلم prisoners 7

اگر بخواهیم در نقد و بررسی فیلم prisoners 7 به بررسی فیلم‌برداری آن بپردازیم، می‌توان این‌گونه گفت که فیلم‌برداری این فیلم در یک مکان بسیار ساده انجام می‌گیرد و مثل اینکه دوربین به‌گونه‌ای جریان پیدا می‌کند که به مخاطب احساس نوعی دفتر اسناد رسمی را می‌دهد.

البته لازم به ذکر است که این مدل فیلم‌برداری کاملاً مرسوم بوده و در اکثر فیلم‌های اجتماعی، دوربین روی دست فیلم‌بردار بوده و از این‌سو و آن سو فیلم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

نقد فیلم خانه گوچی (House of Gucci)

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)
فیلم‌برداری فیلم prisoners 7

گریم بازیگران در فیلم 7 زندانی

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز در نقد 7 زندانی بررسی کردیم، گریم بازیگران در این فیلم بسیار ساده بوده و است و تقریباً هیچ گریم به‌خصوصی در آن استفاده نشده است. در این فیلم، بازیگران ساده‌ترین حالت خود را دارند و با سادگی خود، موجب جذابیت بیشتر این فیلم شده‌اند.

البته این مورد هم مثل فیلم‌برداری که در قسمت قبل بررسی کردیم، در اکثر فیلم‌های اجتماعی به همین شکل صورت گرفته و اکثر بازیگران با طبیعی‌ترین حالت شکل خود به جلوی دوربین می‌آیند. در ادامه، نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) را ادامه خواهیم داد و درباره تدوین آن نیز صحبت می‌کنیم.

تدوین فیلم prisoners 7

اگر بررسی فیلم prisoners 7 را ادامه دهیم، متوجه خواهیم شد که این فیلم از نظر تدوین نیز بسیار عالی عمل کرده است. این فیلم، نوعی تدوین گیج‌کننده داشته و موجب می‌شود که شما در طول فیلم تا حد زیادی درگیر شوید.

منتقدان در نقد فیلم 7 زندانی اظهار داشتند که تدوین این فیلم کاملاً مناسب و به‌جا استفاده شده است. در این فیلم، مشاهده می‌کنیم که تمامی کسانی که مانند ماتئوس هستند، اوضاع کاملاً گیج و سردرگمی دارند.

ما با بررسی فیلم prisoners 7 مشاهده می‌کنیم که ظرافت این فیلم به بالاترین حد خود رسیده است و همچنین با حساسیت تمام، شخصیت اصلی داستان را انتخاب کرده و به وی روح بخشیده‌اند. نقد و بررسی فیلم 7 زندانی نشان می‌دهد که زندگی اولیه این جوانان با چه خلاقیتی به تصویر کشیده می‌شود و باعث جذب مخاطب تا انتهای فیلم می‌شود.

در نقد 7 زندانی مشخص می‌شود که اکثر کسانی که جزو این هفت نفر هستند، سواد خواندن و نوشتن ندارند و حتی این‌طور مشاهده می‌کنیم که یکی از این افراد، سن خود را هم نمی‌داند. از سوی دیگر، با نقد و بررسی فیلم 7 زندان مشاهده می‌کنیم که ماتئوس نسبت به آنها هوش بیشتری دارد و همین هم موجب می‌شود که به‌گونه‌ای دیگر برای زنده ماندن خود تلاش کند.

ما با نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) می‌بینیم که ماتئوس از این هوش خود استفاده کرده و به قدرت خود اضافه می‌کند. این موضوع منجر می‌شود که تنش در بخش دوم فیلم، به انتها برسد. به‌طورکلی، با نقد prisoners 7 می‌توان گفت که این فیلم تدوین بسیار حرفه‌ای و زیبایی از خود به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

امتیاز فیلم prisoners 7

منتقدان در نقد فیلم 7 زندانی به این فیلم، امتیاز 7 از 10 را دادند ک امتیاز بسیار خوبی است. این فیلم، به نمایش بارز قاچاق انسان و بردگی آنها پرداخته است که شاید با هر روحیه‌ای سازگان نباشد.

در این فیلم، با افراد منفعت‌طلبی روبرو می‌شویم که افراد طبقات عادی اجتماع را به بردگی و اسارت می‌گیرند. حتی با نقد و بررسی فیلم prisoners 7 می‌توان این‌طور درک کرد که افراد برای بقا و زنده ماندن، تنها باید وجدان خود را سرکوب کنند. درغیر این صورت، نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند.

سخن نهایی

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) یکی از مهم‌ترین مسائلی است که درباره فیلم‌های درام اجتماعی باید بدانید. ما در نقد فیلم 7 زندانی متوجه شدیم که دوراهی‌های اخلاقی بسیاری در زندگی هر فرد وجود دارد که باید بین زندگی و وجدان یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: rottentomatoes.com

نظر شما در خصوص نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر