;
coinex

اسپایدرمن 2099 (Spider-Man 2099) ؛ آشنایی با دشمن مرد عنکبوتی مایلز مورالس

اسپایدرمن 2099 یا (Spider-Man 2099) یکی از دشمن‌های جذاب مرد عنکبوتی که امروز در تکراتو میخواهیم با آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

شایعه‌ها حقیقت داشته و سونی پیکچرز ساعاتی قبل اولین کلیپ  را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته است.

وقتی بحث مرد عنکبوتی به میان می‌آید، ذهن‌ها سریعا به سمت فرنچایزهای Marvel Cinematic Universe و Sony’s Spider-Man Universe می‌رود اما نباید فراموش کرد سونی پیکچرز در حوزه انیمیشن هم یک نماینده دارد: Spider-Man: Across the Spider-Verse. این اثر سینمایی سال ۲۰۱۸ میلادی روی پرده نقره‌ای آمد و به واسطه داستان، شخصیت‌پردازی، صداگذاری و نوع منحصربفرد انیمیشنش توانست تحسین‌ها را برانگیزد.

محصول سونی همچنین در مقابل بودجه ۹۰ میلیون دلاری خود بیش از ۳۷۰ میلیون دلار فروخت تا شرایط برای ساخت قسمت دوم مهیا باشد. در ضمن، داستان روی مایلز مورالز تمرکز دارد. در دنیای او پیتر پارکر کشته شده و حالا وظیفه محافظت از شهر روی یک نوجوان بی‌تجربه قرار داد. در چنین شرایطی، مایلز متوجه می‌شود جهان‌های متفاوتی وجود داشته و هر کدامشان مرد عنکبوتی منحصربفرد خودشان را دارند.

پیش‌بینی‌ها به حقیقت پیوست و سونی در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی رسما ساخت Spider-Man: Across the Spider-Verse را تایید کرد. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از داستان موجود نبوده و نمی‌دانیم پروتاگونیست اینبار باید چه چالش‌هایی را پشتش سر بگذارد. هر چند، تایید شده رابطه مایلز مورالز و گوئن استیسی بیشتر از قسمت اول مورد کندوکاو قرار می‌گیرد.

در ضمن، بازگشت شمیک مور (Shameik Moore) و هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld) و اسکاز آیزاک (Oscar Isaac) قطعی است. مور، نقش مایلز مورالز را بر عهده دارد . استاینفیلد و آیزاک هم به ترتیب جای گوئن استیسی و اسپایدرمن 2099 صحبت می‌کنند. از چهره‌های جدید هم می‌توان به ایزا را (Issa Rae) اشاره کرد که نقش جیسکا دراو (زن عنکبوتی) را بر عهده گرفته است.

در ادامه اسپایدرمن 2099 دشمن تازه مایلز مورالز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اسپایدرمن 2099 (Spider-Man 2099)

آشنایی با دشمن مرد عنکبوتی مایلز مورالس

شایعه‌ها حقیقت داشته و همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین کلیپ Spider-Man: Across the Spider-Verse ساعاتی قبل از راه رسیده است. این ویدیو بیش از ۲ دقیقه زمان داشته و نخستین بار در جریان رویداد CCXP Worlds به نمایش گذاشته شد.

اسپایدرمن 2099

کلیپگ با نمایش مایلز مورالز در اتاق خوابش آغاز می‌شود. او مشغول گوش کردن به آهنگ بوده و احتمالا به چیزی جز گوئن استیسی فکر نمی‌کند. به هر حال، در قسمت پیشین متوجه شدیم که حسی بینشان وجود دارد. در همین حین، ناگهان گوئن استیسی را می‌بینیم که از داخل یک پورتال وارد جهان مایلز شده و نگاهی به اتاق پروتاگونیست می‌اندازد.

پس از اینکه متوجه می‌شود مایلز نقاشی او را در دفتر خود کشیده، گوئن اشاره می‌کند دل او هم تنگ شده بود. گوئن در ادامه مایلز را به گشت و گذار دعوت می‌کند اما شخصیت اصلی بنا به دلایلی از این کار سر می‌زند.

اسپایدرمن 2099 (Spider-Man 2099)

نخستین تریلر Spider-Man: Across the Spider-Verse در ادامه مایلز مورالز را نشان می‌دهد که به یک جهان موازی سفر کرده است؛ جهانی که تفاوت‌های زیادی با جهان اصلی دارد. در همین حین، اسپایدرمن 2099 از یک پورتال خارج شده و با مایلز وارد درگیری می‌شود. قبل از اینکه دیالوگی میانشان رد و بدل شده، کلیپ به پایان رسیده و نمی‌فهمیم چرا اسپایدرمن 2099 دنبال آسیب رساندن به مایلز است.

اسپایدرمن 2099

در صورتی که با این ابرقهرمان آشنایی ندارید، باید بگوییم نام واقعی‌اش میگل اوهارا بوده، در رشته ژنتیک تخصص داشته و در سال 2099 میلادی زندگی می‌کند. او که تحت تاثیر اقدامات مرد عنکبوتی است، تصمیم می‌گیرد قابلیت‌های او را به واسطه علم ژنتیک در دیگر انسان‌ها قرار دهد اما طی یک حادثه خودش آن‌ها را کسب می‌کند.

کلیپی که سونی پیکچرز به اشتراک گذاشته، یک نکته بسیار مهم دیگر را هم در خود جای داده است. طبق آنچه در ثانیه‌های پایانی به نمایش گذاشته می‌شود، قسمت دوم Spider-Man: Into the Spider-Verse با نام Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One) به سینماهای سراسر جهان خواهد آمد. این نام تایید می‌کند قطعا قسمت سومی در کار خواهد بود.

در انتها، لازم به ذکر است Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One) از تاریخ ۱۵ مهر سال ۱۴۰۱ (مصادف با ۸ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی) روی پرده نقره‌ای خواهد آمد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره اسپایدرمن 2099 یا (Spider-Man 2099) چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر