;
coinex

طراحی S21 FE به طور رسمی مشخص شد

طراحی S21 FE به طور رسمی مشخص شد. به لطف خرده‌فروش بریتانیایی Box، بار دیگر طراحی سامسونگ گلکسی S21 FE فاش شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

پرحاشیه‌ترین گوشی هوشمند اخیر و یا حتی چندین سال گذشته، Galaxy S21 FE سامسونگ، پس از اعلام لغو و بازتولید مجدد چندین باره که خبرهای آن از اوایل تابستان امسال شروع شده و با عدم معرفی رسمی، تا زمان حال نیز ادامه دارد؛ اکنون به‌نظر می‌رسد به‌انتهای شایعات مرتبط با خود رسیده و تا کمتر از یک ماه دیگر از سوی غول کره‌ای معرفی خواهد شد.

این را از آن جهت بیان می‌کنیم که در کمتر از یک ماه گذشته، شاهد تصاویر تبلیغاتی و همچنین تصاویر زنده گوشی نیمه‌پرچمدار سامسونگ بوده‌ایم و تمامی این موارد، بیانگر رونمایی زودهنگام از یک دستگاه هستند. در آخرین موارد فاش‌شده اما، تصویر جعبه گلکسی S21 FE به‌بیرون درز کرده است که درادامه به‌توضیح پیرامون آن می‌پردازیم.

پیش از این نیز رندرهایی از Galaxy S21 FE منتشر شده بود و طراحی گوشی در رنگ‌های مختلف را نشان می‌دهد. اما با توجه به مشخصات دوربین Galaxy S21 FE باید گفت که این گوشی در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد.

طراحی S21 FE

گلکسی S21 FE در ماه ژانویه در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز وارد بازار می‌شود. بسته به مکان بازار، شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ در آن خواهیم بود. در بخش جلویی شاهد نمایشگر امولد ۶٫۴۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستیم، درحالی‌که پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه است. انتظار می‌رود دوربین این دستگاه شامل لنز واید، اولترا واید و تله با زوم ۳ برابری باشد که حسگرهای آن‌ها به ترتیب ۱۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسل هستند.

طراحی S21 FE

تصویر جعبه گلکسی S21 FE سامسونگ

طبق تصویری که اخیرا توسط کاربر توییتری و افشاگر snoopytech از جعبه گوشی آینده سامسونگ فاش‌شده است، بزرگ‌ترین تفاوت میان جعبه این گوشی با پرچمداران سری گلکسی S21، به تفاوت رنگ و عبارت درج‌شده در مرکز آن خلاصه می‌شود.

طراحی S21 FE

بدین صورت که جعبه گلکسی S21 FE، اکنون برخلاف سری S21 که به رنگ مشکی می‌باشد، رنگ سفید به‌خود گرفته و علاوه‌بر این، دیگر شاهد نمایش رقم گوشی (دراینجا ۲۱) به‌صورت کم‌رنگ و با فونت بزرگ در پشت حرف S نیستیم و تنها یک حرف بزرگ S، تک‌وتنها در مرکز جعبه حکاکی شده است. البته کمی پایین‌تر و در زیر این حرف، نام گوشی به‌صورت کامل حک شده تا از نمای جلو نیز بتوان نوع آن را تشخیص داد.

طراحی S21 FE

این گوشی هوشمند که احتمالا در ژانویه 2022 (اواسط دی تا اوایل بهمن) رونمایی می‌شود، در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و سبز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته هنوز هیچ‌خبری به صورت رسمی تایید نشده و این احتمال وجود دارد که تا تاریخ رونمایی، همه‌چیز تغییر کند. این گوشی در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 به بازار می‌آید که البته هنوز مشخص نیست کدام نسخه در کدام بازارها عرضه می‌شود.

Galaxy S21 FE احتمالا به نمایشگر 6.41 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. پنل پشتی گوشی نیز به سه لنز دوربین مزین خواهد شد. گفته می‌شود که لنزهای 12 مگاپیکسل واید، 12 مگاپیکسل اولترا واید و 8 مگاپیکسل 3x تله، تنظیمات دوربین سه‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره طراحی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر