;
coinex

فصل سوم سریال See (دیدن) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

اطلاعات تازه‌ای از روند ساخت فصل سوم سریال See (دیدن) منتشر شده که علاقه‌مندان به این سریال را بسیار خوشحال کرده است. با بررسی داستان فصل سوم See ، تاریخ پخش احتمالی و بازیگران آن با تکراتو همراه باشید.

سریال دیدن یک مجموعه تلویزیونی آنلاین در ژانر علمی تخیلی درام است که اپل تی‌وی پلاس تهیه‌کنندگی و پخش آن را برعهده دارد. این سریال با بازی جیسون موموآ در نقش اصلی همراه است.

فیلمنامه مجموعه دیدن توسط استیون نایت نگاشته شده و به‌وسیله فرانسیس لارنس کارگردانی شده‌است. فصل اول و فصل دوم این سریال پخش شده و فصل سوم سریال See (دیدن) نیز در راه است.

تاریخ انتشار فصل 3 سریال دیدن (See) تابستان یا بهار 2022 است که از اپل تیوی پلاس پخش خواهد شد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر فصل سوم سریال See همراه ما باشید.

فصل سوم سریال See (دیدن)

فصل سوم سریال See (دیدن) قرار است تابستان یا بهار 2022 از اپل تیوی پلاس پخش شود. تاریخ پخش فصل سوم See به صورت دقیق مشخص نیست اما به زودی مشخص خواهد شد. داستان فصل اول و دوم سریال سی بسیار جذاب بود و مطمئنا داستان فصل سوم See نیز به همین صورت خواهد بود.

اپل تی‌وی پلاس در مه سال جاری میلادی و پیش از اینکه اولین قسمت فصل دوم از راه برسد، اثر را برای فصل سوم تمدید کرده بود. براساس گزارش‌های موجود، دست‌اندرکاران روند ضبط صحنه‌ها را در مه امسال شروع کرده و قرار بوده فیلمبرداری در ماه جاری به انتها برسد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری موجود نیست و مشخص نیست که تاریخ انتشار فصل 3 سریال دیدن (See) چه زمانی خواهد بود و شرایط مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش خواهد رفت یا نه. البته با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی نسخه نهایی قسمت‌های جدید، محصول اپل تی‌وی پلاس احتمالا در نیمه دوم سال آینده باز خواهد گشت.

داستان سریال See (دیدن)

در اوایل قرن 21 کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار می‌شود و جمعیت انسان‌ها به زیر ۲ میلیون نفر کاهش می‌یابد؛ ۲ میلیون نفری که اگرچه زنده مانده‌اند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شده‌اند.

کوری به‌صورت موروثی به نسل‌های بعد انتقال پیدا می‌کند و چند قرن پس از این رویداد، انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند. جامعه نو تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده ‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند.

فصل سوم سریال See

داستان اصلی سریال سی نیز در مورد جنگجو و رئیس قبیله آلکنی است که باباواس نام دارد. همسر او باردار است و یک دختر و پسر به دنیا می‌آورد و نکته جالب داستان این است که این دو نوزاد نابینا نیستند و می‌توانند ببینند.

در آن سو یک قبلیه منفعت طلب به دنبال این دو بچه هستند. باباواس برای محافظت از فرزندان خود و با تکیه بر توانایی‌هایش به دنبال سرنگونی آن قبیله و ملکه ظالمش است.

انسان ها فکر می‌کنند که نابینا شدنشان برای نجات نسل بشر و جلوگیری از نابودی بشر به دست خود است و فرزندان باباواس را تهدیدی برای خود می‌دانند و به دنبال نابودی آنها هستند. بینایی جرمی است نابخشودنی که مرگ تاوان آن است و روشنایی فقط مخصوص خداست.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings)

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards)

فصل اول سریال See بین نوامبر تا دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد و بازخوردهای چندان خوبی را دریافت نکرد اما توانست عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای بگذارد تا مدیران اپل تی‌وی پلاس با ساخت فصل دوم نیز موافقت کنند.

در فصل نخست سریال دیدن، بیشتر شاهد روش‌های منحصربه‌فرد شخصیت‌های اصلی برای بقا بودیم و به رازهایی درباره پدر اصلی کوفون و هانیوا نیز پی‌بردیم.

فصل اول سریال داستان شیوع ویروسی مرگبار و کشنده را در قرن 21 بازگو کرد که باعث کوری مردم شد. در قسمت آخر فصل اول دیدیم که جو لامارل، پدر بیولوژیکی دوقلوها، آنان را پیدا و از یکدیگر جدا کرد. اکنون هانیوا و کوفون دیگر با هم نیستند و بابا واس و کوفون در آستانه سفری برای یافتن هانیوا هستند. در همین حین ملکه کین و ماگرا با همکاری یکدیگر، ارتش جادوگران را تحت کنترل دارند.

بعد از اینکه ماگرا و ملکه کین کنترل ارتش جادوگریاب را به‌دست می‌گیرند، اعلام می‌کنند که تاماکتی جون خودکشی کرده است. در خانه روشنگری، جرلامارل به فرزندان خود خیانت می‌کند.

فصل سوم سریال See

بابا واس خیلی سریع ظاهر می‌شود، کوفون را نجات می‌دهد و جرلامارل را کور می‌کند. طی یک صحنه جذاب نشان داده شد که تاماکتی جون از خاکسترهای ساختمان‌های سوخته ‌شده برمی‌خیزد؛ درنتیجه او بدون شک به ‌دنبال انتقام از ماگرا و ملکه کین می‌رود.

فصل دوم سریال نسبت به فصل اول بسیار موفق‌تر عمل کرد. در فصل دوم شخصیت جدیدی که به‌عنوان رهبر ارتش ترینیواتی وارد سریال می‌شود، ایدوواس نام دارد. ایدوواس، برادر بابا واس است و او، باباواس و ملکه سیبث کین را دو دشمن اصلی خود می‌داند.

در این فصل دیدیم که بابا واس در پی یافتن هانیوا بوده که توسط برادرش (دیو باتیستا) ربوده شده است و سعی می‌کند انتقام این کار را از برادرش بگیرد. این فصل سریال با یک جمع بندی قابل قبول به پایان می‌رسد و البته فرضیه‌هایی را برای گسترش داستان در فصل سوم شاهد هستیم.

در قسمت پایانی فصل دوم دیدیم که باباواس از قصر بیرون می‌رود و احتمالا در فصل آینده، اهالی آلکن را با خود همراه خواهد کرد. ورن به‌عنوان تنها بازمانده لشکر ترینیواتی به کشور خود بازمی‌گردد و ممکن است لشکری جدید مهیا کند.

احتمالا اولومان پسر جرلامارل، با ساختن مواد مترقه به فکر اعلان جنگ باشد. همینطور فریک که هم‌چنان بر عقاید خود باقی‌مانده با جداشدن از لشکر تاماکتی‌جون در فصل آینده احتمالا برای خود سربازانی دست و پا کند و برای ماگرا مشکل‌ساز شود. سیبث نیز که فرزند کوفون را درون خود دارد در سودای ملکه‌شدن، دوباره دست به اقدام خواهد زد.

با وجود تمام این‌ها، سازندگان می‌توانند داستان فصل سوم سریال See را به آسانی گسترش دهند و یک فصل بی‌نظیر دیگر را رقم بزنند. حال در ادامه به سراغ بازیگران احتمالی این فصل خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father 

سریال The Last of Us

بازیگران سریال See (دیدن)

فصل سوم سریال See

سریال See مانند دیگر آثار بازیگران متعددی را در خود جای داده است. نفر اول، جیسون موموآ (Jason Momoa) است که نقش اصلی را ایفا می‌کند؛ بازیگری که با Game of Thrones نامی برای خود دست و پا کرد و با فیلم Aquaman به شهرت بیشتری رسید.

نفر دوم، الفری وودارد (Alfre Woodard) است که در پرونده هنری خود ۴ جایزه امی، یک گلدن گلوب و نامزدی جایزه اسکار دیده می‌شود.

نفر سوم، دیو باتیسا (Dave Bautista) است که نقش ایدو واس را دارد. ایدو، برادر بابا واس بوده و به واسطه اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، یک دشمنی میان آنها وجود دارد.

از دیگر بازیگران این سریال که احتمال دارد در فصل سوم حضور داشته باشند، می‌توان هرا هیلمار در نقش ماگرا، یک تازه‌وارد به قبیله آلکِنی، مادر کوفون و هانیوا و همسر بابا واس، سیلفیا هوکس در نقش ملکه کین، فرمانروای پادشاهی پایان، کریستیان کامارگو در نقش تاماکتی جون، ژنرال جادوگریاب و رهبر ارتش ملکه کین، جاشوآ هنری (Joshua Henry) در نقش جرلامارل، پدر واقعی هانیوا و کوفون، بنیان‌گذار خانه روشنایی، آرچی مَدِکو در نقش کوفون، پسر ماگرا و جرلامارل که توانایی دیدن دارد، نستا کوپر در نقش هانیوا، دختر ماگرا و جرلامارل که توانایی دیدن دارد، موژان آریا در نقش گتر بکس، عضو غیرقابل اعتماد در آلکنی را نام برد.

تاریخ پخش احتمالی سریال دیدن

فصل سوم سریال See

تاریخ انتشار فصل 3 سریال دیدن (See) هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است اما احتمالا تاریخ پخش فصل سوم See تابستان یا بهار 2022 از اپل تیوی پلاس باشد. داستان فصل سوم See مانند فصل‌های قبل بسیار جذاب است پس آن را از دست ندهید.

در سریال See همه اتفاقات خیلی سریع و ناگهانی رخ می‌دهد و فرصت چندانی به تماشاگر برای درک فضای سنگین و خاص سریال داده نمی‌شود. با این حال، این موضوع باعث نمی‌شود منکر داستان بکر و جذاب آن شد.

اگر شما هم طرفدار این سبک از سریال هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مشخص شدن تاریخ انتشار فصل 3 سریال دیدن (See) و پخش آن، با دیدن بهترین سریال های مشابه see اوقات خود را بگذرانید.

بروزرسانی:

فصل سوم سریال See به زودی در 26 آگوست (چهارم شهریور 1401) منتشر خواهد شد. در پیش نمایش فصل سوم سریال دیدن، شاهد حضور بابا ووس در صحنه جنگ هستیم. او تمام تلاش خود را می‌کند تا در مقابل جادوگران پیروز میدان شود. اطلاعات جدیدتر را اینجا بخوانید.

جاناتان تروپر، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال See در بیانیه‌ای گفت:

ما برای نمایش آخرین فصل حماسی سریال هیجان‌زده هستیم که نه‌تنها مطابق انتظار طرفدارها شامل اکشن خیره‌کننده و درام پرشور است، بلکه از نظر ما یک فرجام بسیار رضایت‌بخش برای داستان ارائه می‌دهد.

فصل سوم سریال See (دیدن) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

خلق دنیایی با محوریت فقدان بینایی چالش منحصربه‌فردی بود که در سایه‌ی همکاری جدی و پرشور یک تیم فوق‌العاده بااستعداد و متنوع در جلو و پشت دوربین محقق شد. این نمایش ماحصل کار قلبی همه‌ی عوامل بوده است و تا ابد به‌خاطر این استقبال بی‌نظیر از بیننده‌های سراسر جهان سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل سوم سریال See چیست؟ آیا شما هم از علاقه‌مندان سریال سی هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر