;
coinex

جزئیاتی جدید از گوشی‌های شیائومی Mi 12 Lite و Mi 12 Lite Zoom اعلام شد

شیائومی Mi 12 Lite و شیائومی Mi 12 Lite Zoom دو گوشی هوشمند دیگری هستند که همراه با شیائومی Mi MIX 5 رونمایی می‌شوند و قیمتی مناسب عرضه خواهند شد.

مدل‌های سری Lite شیائومی همزمان با سری Mi 8 راه‌اندازی شدند. سری لایت، گوشی‌های قدرتمندی هستند که با قیمت بسیار مناسب در دسترس کاربران شیائومی قرار می‌گیرند.

شیائومی در سال 2022 نیز قصد دارد گوشی‌هایی با عملکرد خوب و قیمتی بسیار مناسب را راه‌اندازی کند. گوشی‌های شیائومی Mi 12 Lite و Mi 12 Lite Zoom، جدیدترین گوشی‌های سری لایت هستند که به زودی در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهند کرد. گفته می‌شود که Mi 12 Lite Zoom تنها در بازار چین عرضه می‌شود و نسخه‌ دیگر برای راه‌اندازی در بازارهای جهانی آماده خواهد شد.

مشخصات شیائومی Mi 12 Lite و شیائومی Mi 12 Lite Zoom

به گزارش گیزچاینا، جزئیات جدیدی از گوشی‌های شیائومی می 12 لایت و لایت زوم فاش شده است. گوشی می 12 لایت با اسم کد «taoyao» شناخته می‌شود و با توجه به اطلاعات فاش شده در پایگاه داده IMEI، دو گوشی با شماره مدل‌های 2203129I و 22033129G با اسم کد taoyao دیده شده‌اند.

جزئیاتی جدید از گوشی‌های شیائومی Mi 12 Lite و Mi 12 Lite Zoom اعلام شد

این گوشی‌های سری لایت شیائومی به تراشه اسنپدراگون 778G یا +780G مجهز می‌شوند و احتمالا در پنل پشتی خود از 3 لنز دوربین برخوردار خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که لنز اصلی در این گوشی‌ها از نوع سامسونگ ISOCELL GW3 CMOS بوده که دو لنز زاویه باز و ماکرو هم در کنار آن قرار می‌گیرند.

تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که نمایشگر شیائومی Mi 12 Lite از نوع پنل AMOLED است که در اندازه 6.55 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز ساخته می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره‌ خواهد برد. گوشی‌های سری لایت شیائومی همچنین به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می‌شوند.

مشخصات شیائومی Mi 12 Lite Zoom

گوشی شیائومی می 12 لایت زوم با اسم کد «zijin» و با شماره مدل 2203129BC در پایگاه داده IMEI دیده شده است. این گوشی در بیشتر مشخصات خود با نسخه می 12 لایت برابر بوده و احتمالا به یکی از دو تراشه اسنپدراگون 778G یا +780G مجهز می‌شود.

 

گوشی‌های سری لایت شیائومی همراه با شیائومی MIX 5 در ماه مارس (10 اسفند تا 11 فروردین) کار خود را آغاز می‌کنند. مشخص شدن این بازه زمانی بر اساس شماره مدل گوشی است که با اعداد «2203» مشخص شده است. این اعداد به احتمال زیاد نشان می‌دهند که سری Lite شیائومی در سومین ماه میلادی (مارس) در سال 2022 رونمایی می‌شوند.

هر دو گوشی سری لایت همراه با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 راه‌اندازی می‌شوند و حداقل دو آپدیت اندروید جدید را دریافت خواهند کرد.

بد نیست بدانید که سری شیائومی Mi 12 به صورت پیش‌فرض از MIUI 13 برخوردار نمی‌شود. نسخه اصلی این رابط کاربری در حال حاضر، برای گوشی‌های Mi MIX 4، شیائومی Mi 11 Pro، شیائومی Mi 11 Ultra و شیائومی Mi 11 Lite 5G، شیائومی Mi 10S، ردمی K40، ردمی K40 Pro و ردمی +K40 Pro آزمایش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با جزئیات جدید از گوشی‌های شیائومی Mi 12 Lite و Mi 12 Lite Zoom چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام خوبین ؟
    در صورت امکان میخواستم ازتون مشاوره بگیرم من تا حدود 10 تا 12 تومن برای خرید گوشی میخام هزینه کنم یه بررسی که کردم گوشی سامسونگ a 52 s رو انتخاب کردم میشه بفرمایید اتتخاب من درست بوده یا نه ؟ و آیا s 20 fe رو بخرم یا a 52 s رو ضمنا پیشنهاد شما چه گوشی هستش
    لطفا پیشنهاد خودتون رو جدای انتخاب من بفرمایید
    ممنون شرمنده میشم راهنمایی خوبی بفرمایید

    پاسخ

    درود.
    پیشنهاد من اینه نگاهی به شیائومی و محصولاتی مثل پوکو F3، ردمی نوت 10 پرو،‌ پوکو X3 پرو و یا می 11 لایت داشته باشید. اما اگر قصدتون صرفا خرید از برند سامسونگ هست هر دو گزینه‌ای که فرمودید خوبن. گلکسی A72‌ رو هم در نظر داشته باشید شاید خوشتون اومد.

    پاسخ

    برای بازار چین که مال خودشونه ۷۸۰ پلاس میزارن و برای بازار جهانی ۷۷۸ ؟ این شرکت لیاقت حمایت نداره.
    باید برای کل بازارها یک سری می‌ساخت و پشتیبانی نرم افزاری میکرد .
    اندازه ی یک گونی مدل میسازه بعدم آپدیت نامیده یا دیر میده .
    عزیزان نخرید تا این شرکت ناشی بفهمه به خریدار احترام بگذاره.
    استیکرای رابط کاربریش مال گپشیای پایین رده ی پنج سال پیشه هنوز هم نتوانسته یه رابط کاربری سبک ولی جذاب بسازه فقط یه سری امکانات شلوغ و بی مصرف اضافه می‌کنه . که هر سری منو نا امید کرده .

    پاسخ