;
coinex

تاریخ عرضه وان پلاس 10 را حالا می‌دانیم

تاریخ عرضه وان پلاس 10 مشخص شد. این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه شده و تا اواسط بهمن ماه راه‌اندازی می‌شود. نرم‌افزار OnePlus 10 کاملا مطابق با پلتفرم اسنپدراگون 8 نسل 1 بهینه‌سازی شده است.

گوشی پرچمدار وان پلاس 10 رسما در ژانویه 2022 رونمایی می‌شود. این خبر که رسما توسط مدیرعامل وان پلاس منتشر شده،‌ نشان می‌دهد که از 10 دی تا 10 بهمن باید منتظر راه‌اندازی این گوشی باشیم که رقیب پرچمداران سامسونگ در بازار بهترین گوشی‌های 2022 خواهد بود.

وان پلاس گوشی‌های پرچمدار 2022 خود را در دو نسخه OnePlus 10 و OnePlus 10 Pro راه‌اندازی می‌کند تا رقابت را برای کهکشانی‌های سامسونگ سخت کند. اما آیا موفق خواهد بود؟

تاریخ عرضه وان پلاس 10

به گزارش گیزچاینا، تاریخ عرضه وان پلاس 10 به گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ بستگی دارد. این شرکت چینی احتمالا پرچمداران خود را زودتر از انتظار، راه‌اندازی خواهد کرد. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که وان پلاس در حال آزمایش‌های نهایی است و برای تاریخ عرضه وان پلاس 10 و وان پلاس 10 پرو آماده شده است. این گوشی‌ها احتمالا در اواخر ژانویه تا اوایل فوریه 2022 (اوایل تا اواسط بهمن) معرفی می‌شوند.

وان پلاس مدعی است که امسال، رقابت را برای گلکسی‌‌ S22 سخت خواهد کرد و به همین دلیل قصد دارد گوشی‌های خود را زودتر از موعد و پیش از رویداد رونمایی پرچمداران سامسونگ به بازار معرفی کند.

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که سامسونگ در رویداد 4 ژانویه (14 دی)، گوشی میان‌رده و مقرون‌به صرفه گلکسی S21 FE را به نمایش می‌گذارد و تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) را برای رونمایی از سری Galaxy S22 انتخاب کرده که کاملا با برنامه‌های همیشگی سامسونگ مطابقت دارد.

اما وان پلاس در سال گذشته، گوشی وان پلاس 9 را در ماه مارس (اسفند) رونمایی کرد و امسال، ژانویه و فوریه را انتخاب کرده است. با این اوصاف، می‌توان نتیجه گرفت که وان پلاس، رقابت با گلکسی S22 را هدف اصلی خود می‌داند.

مشخصات وان پلاس 10

پیت لاو (Pete Lau)، مدیرعامل وان پلاس اعلام کرده است که وان پلاس، نرم‌افزار وان پلاس 10 را به صورت اختصاصی برای پلتفرم اسنپدراگون 8 نسل 1 بهینه‌سازی می‌کند. این بدان معناست که پرچمداران 2022 وان پلاس از قدرت عملکرد بالاتری برخوردار خواهند شد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 از 8 هسته تشکیل شده که از جمله آنها می‌توان به هسته قدرتمند Kryo Prime با قدرت پردازش 3.0 گیگاهرتز اشاره کرد. نسل جدید شتاب‌دهنده‌های Adreno نیز در این تراشه، پردازش عملکردهای گرافیکی را به عهده دارد. مودم داخلی اسنپدراگون X65 5G نیز از دیگر ویژگی‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 است که می‌تواند اطلاعات را با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد.

اما درباره مشخصات وان پلاس 10 و 10 پرو باید گفت که نسخه Pro احتمالا به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی با رم 8 و 12 گیگابایتی LPDDR5 و فلش درایو UFS 3.1 با ظرفیت 128 و 256 راه‌اندازی خواهد شد.

تنظیمات دوربین وان پلاس 10 و 10 پرو با همکاری شرکت Hasselblad ساخته می‌شود. یک سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی زاویه باز و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو، تنظیمات دوربین وان پلاس 10 را تشکیل می‌دهند.

سایر مشخصات وان پلاس 10

همانطور که گفته شد، تراشه وان پلاس 10 از نوع اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. این گوشی همچنین همراه با نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز به بازار می‌آید. پنل نمایشگر وان پلاس 10 از نوع AMOLED است. در برخی شایعات گفته شده که OnePlus 10 از شارژ سریع 125 وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در این گوشی باید منتظر طراحی متفاوتی در سبک دوربین‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با تاریخ عرضه وان پلاس 10 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر