;
coinex

ساعت پخش سریال عشق از نو [زمان پخش تکرار]

عشق از نو یک مجموعه ترکی پربیننده در ژانر عاشقانه کمدی است، برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال عشق از نو همراه تکراتو باشید.

سریال تلویزیونی ترکیه‌ای عشق از نو (Aşk Yeniden)، در ژانر کمدی، عاشقانه ساخته شده است که از فاکس (ترکیه) پخش شد. در این مجموعه بورا گولسوی و ازگه ازپیرینچی بازیگران نقش‌های اصلی هستند.

سریال عشق از نو حول محور قصه‌ی زینب و فاتح که در راه برگشت به کشورشان ترکیه با هم آشنا می‌شوند. شما در این سریال عاشقانه شاهد لحظه‌های طنز و خنده‌دار نیز خواهید بود.

زمانی که قسمت اول این مجموعه در ۱۰ فوریه ۲۰۱۵ پخش شد، رتبهٔ اول را در میان سریال‌های هفته کسب کرد و توانست آغاز موفقیت آمیزی را برای این مجموعه به ارمفان آورد. این سریال ترکی در ایران از مهر ماه سال ۹۹ با دوبله فارسی توسط شبکه‌های جم در حال پخش است.

ساعت پخش سریال عشق از نو

به اطلاع علاقه‌مندان مجموعه عشق از نو می‌رسانیم که ساعت پخش سریال عشق از نو 22:00 روزهای زوج و تکرار هفتگی آن ساعت 12:00 است. اگر فرصت نکردید در ساعت پخش اصلی این سریال را تماشا کنید، می‌توانید در زمان پخش تکرار عشق از نو ساعت‌‌های 14:00، 10:00 و 03:00 است آن را دنبال کنید. در ادامه خلاصه‌ای از داستان این مجموعه را بیان می‌کنیم.

داستان سریال عشق از نو درباره‌ی دختری به نام  زینب بوده که با پدر و عمه‌اش زندگی می‌کند. او بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش، با عشقش اَرتان به آمریکا می‌رود. ابتدا اوضاع خوب پیش می‌رود و با عشقش مشکلی ندارد اما پس از مدتی زینب باردار می‌شود و با ارتان سر همین موضوع اختلاف پیدا می‌کند و ارتان او را ترک می‌کند.

زینب تصمیم می‌گیرد تا فرزندش را به تنهایی بزرگ کند اما پس از تولد پسرش، با چالش‌ها و سختی‌های زیادی در زندگی روبرو می‌شود. او در تصمیمش تجدید نظر می‌کند و قصد می‌کند به ترکیه برمی گردد. زینب از زندگی ناامید شده و نمی‌داند چه توضیحی دربارهٔ پسرش، به پدر خود بدهد.

ساعت پخش سریال عشق از نو
ساعت پخش سریال Aşk Yeniden / زمان پخش تکرار عشق از نو

شوکت پدر زینب ماهیگیر است و در استانبول زندگی می‌کند. او دخترش را بسیار دوست دارد اما زینب بعد از رفتن به امریکا از او بی‌خبر بوده و نمی‌داند پدرش با دیدن او چه واکنشی نشان می‌دهد، به همین خاطر ناراحت و نگران است.

از سوی دیگر ماجرا فاتح که از یک خانواده‌ی سرشناس است برای فرار از نامزد اجباریش به بهانه‌ی ادامه تحصیل و استفاده از فرصت مطالعاتیش به آمریکا رفته است. یکی دیگر از مشکلات فاتح با خانواده‌اش این است که او همیشه توسط مادرش کنترل شده است. فاتح پس از ناکامی و شکست عشقی در آمریکا تصمیم به بازگشت به ترکیه می‌گیرد.

زینب درمانده سوار هواپیما می‌شود. او در هواپیما با فاتح  آشنا می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرد برای خانواده‌های خود نقش بازی کنند و حقیقت را از آن‌ها پنهان کنند، به این ترتیب زینب نقش همسر فاتح و فاتح نقش پدر سلیم را بازی می‌کند.

داستان سریال عشق از نو به این شکل ادامه می‌یابد تا اینکه اتفاقاتی که برای زینب و فاتح  قابل پیش‌بینی نبوده بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای دیدن ادامه‌ی ماجرا این مجموعه را در ساعت‌های اعلام شده تماشا کنید.

عوامل سریال عشق از نو

ساعت پخش سریال عشق از نو
ساعت تکرار سریال عشق از نو / زمان پخش تکرار عشق از نو / ساعت پخش سریال Aşk Yeniden
  • عشق از نو: نام ترکی Aşk Yeniden
  • سال انتشار: 2015
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • تهیه‌کننده: اینجی گوندوغدو، اسماعیل گوندوغدو
  • نویسنده: ادا تزجان، گولبیکه سونای اوته، رمضان دمیرلی
  • بازیگران: ازگه ازپیرینچی، بورا گولسوی
  • توزیع‌کننده: فاکس

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال عشق از نو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر