;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا 17 آذر [+ترکیب و ساعت پخش]

در این مطلب از تکراتو قصد داریم تا پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا را برایتان در دسترس قرار دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر پخش زنده از ترکیب این دو تیم نیز مطلع باشید.

بارسلونای 7 امتیازی همین حالا به عنوان تیم دوم شانس صعود از گروه را دارد، اما باید امیدوار باشد که بنفیکا در بازی همزمان امروز در پرتغال نتواند دیناموکیف را شکست دهد. در این صورت بنفیکا 8 امتیازی می‌شود و بارسلونا با توجه به وضعیت تفاضل گل باید بایرن را در آلیانز شکست دهد تا صعود کند. این اما کاری بس دشوار برای شاگردان ژاوی است. برای پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ بارسلونا 17 آذر با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا 17 آذر

بارسلونا لیگ قهرمانان را اصلا خوب آغاز نکرد. آن‌ها در دو بازی اول خود 3 بر 0 مقابل بایرن و بنفیکا مغلوب شدند و در شرایطی که به نظر صعود بارسا کار بعیدی به نظر می‌رسید ب کسب دو پیروزی مقابل دیناموکیف و با 6 امتیاز احیا شدند. بارسا با پیروزی بر بنفیکا در نیوکمپ می‌توانست صعود خود را قطعی کند اما باید گفت بارسا کمی شانس آورد که این بازی را نباحت و در دقایق پایانی بازی توپ هریس صفروویچ گل نشد.

پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا

حالا بارسا کاری بس دشوار در آلیانز آرنا در آلمان دارد و برای اطمینان از صعود باید بایرن را شکست دهد. بایرن بدون شکستی که با اقتدار در صدر جدول گروه است،‌ هر 5 بازی پیشین خود را برده‌،‌ 19 گل زده و تنها 3 گل دریافت کرده است!

البته احتمال دارد ستارگان موثر بایرن یعنی جاشوا کیمیش و اوپامکانو به این بازی نرسند و در این وضعیت شاید کار بارسا کمی ساده‌تر باشد اما به احتمال در بهترین شرایط بارسا باید به کسب تساوی هم راضی باشد و منتظر نتیجه کار بنفیکا بماند.

رویارویی‌های بایرن و بارسلونا همواره از بازی‌های جذاب لیگ قهرمانان اروپا بوده و هست. از پیروزی بزرگ بایرن هاینکس بر بارسلونا با مجموع 7 گل تا پیروزی 8 بر 2 بایرن بر بارسای کیکه ستین! در 8 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر این بایرن است که با 6 پیروزی در قبال تنها 2 پیروزی بایرن دست بالا را دارد. درضمن یکی از دو پیروزی بارسا به دیداری دوستانه و درواقع غیررسمی مربوط است. در مجموع به نظر می‌رسد شرایط برای بارسا اصلا ساده نیست. بارسایی که همین هفته پیش به بتیس در نیوکمپ باخت!

ترکیب بارسلونا مقابل بایرن مونیخ

ترکیب احتمالی بارسلونا در برابر بایرن:

پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا

ترکیب بایرن مونیخ مقابل بارسلونا

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برابر بارسا:

پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا

 ساعت بازی بارسلونا بایرن مونیخ 17 آذر

بارسلونا و بایرن مونیخ چهارشنبه شب ساعت 23:30 دقیقه به مصاف هم میرود. این دیدار برای بارسلونا به دلیل نقش تعیین کننده در صعود تیم اهمیت زیادی دارد اما برای تیم آلمانی تشریفاتی است. همچنین این بازی در ورزشگاه آلیانز آرنا برگذار خواهد شد.

پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا 17 آذر

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پخش زنده بایرن مونیخ بارسلونا چیست؟ نظرات خود را راجب این بازی در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر