;
coinex

پخش زنده بنفیکا دیناموکیف 17 آذر 1400 [+ ترکیب و ساعت بازی]

در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بنفیکا دیناموکیف را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید تا علاوه بر پخش زنده از ترکیب این دو تیم مطلع شوید.

گروه E‌ رقابت‌ها اوضاعی شبیه به گروه B رقابت‌ها دارد. جایی که صعود بایرن 15 امتیازی قطعی شده است و دو تیم بر سر جایگاه دومی می‌جنگند. البته بر خلاف گروه B اینجا تیم چهارم یعنی دیناموکیف 1 امتیازی شانسی برای صعود ندارد. برای پخش زنده فوتبال بنفیکا دیناموکیف 17 آذر با ما باشید.

پخش زنده بنفیکا دیناموکیف 17 آذر

بنفیکای 5 امتیازی هفته پیش شانس بردن بارسا در نیوکمپ را داشت تا صعود خود را تا حد زیادی قطعی کند. البته اگر هریس صفروویچ،‌ مهاجم سوئیسی بنفیکا در زدن ضربه آخر در وقت‌های اضافه نیمه دوم دقت بیشتری می‌کرد!

هرچه باشد حالا بنفیکای 5 امتیازی شانس خوبی برای صعود دارد چراکه باید از دیناموکیف 1 امتیازی میزبانی کند. تیمی که بعید است در پرتغال برای بنفیکا دردسرساز شود. از سویی بایرن برای قطعی شدن صعودش تنها باید بایرن را ببرد و این کار در آلمان بسیار بعید و سخت به نظر می‌رسد.

پخش زنده بنفیکا دیناموکیف

البته توجه به این نکته ضروری است که دیناموکیف تک امتیاز این فصل خود را از همین بنفیکا در اوکراین گرفته است ولی شاید شرایط در پرتغال متفاوت باشد. در دیگر 2 تقابل پیشین دو تیم بنفیکا پیروز بوده است. بنفیکا با پیروزی در بازی امروز تنها در شرایطی صعود نخواهد کرد که بارسا با شگفتی‌سازی بایرن را شکست دهد.

ترکیب بنفیکا مقابل دیناموکیف

ترکیب احتمالی بنفیکا در برابر دیناموکیف:

پخش زنده بنفیکا دیناموکیف

 

ترکیب دیناموکیف مقابل بنفیکا

ترکیب احتمالی دیناموکیف در برابر بنفیکا:

پخش زنده بنفیکا دیناموکیف

پخش زنده بنفیکا دیناموکیف 17 آذر

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با پخش زنده بنفیکا دیناموکیف چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر