;
coinex

خرید هارد اکسترنال با قیمت ویژه از فروشگاه جالبو

خرید هارد اکسترنال با قیمت ویژه از فروشگاه جالبو ؛ برای خرید هارد اکسترنال با قیمت های استثنایی به فروشگاه اینترنتی جالبو مراجعه کنید.

بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند برخی از اطلاعات کامپیوتر خود اعم از فیلم، موسیقی و همچنین اسناد خود را بر روی حافظه جداگانه‌ای قرار دهند که انجام این کار می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ مثلاً برخی از افراد نمی‌خواهند تعدادی از اطلاعاتی که به‌صورت روزمره به آن‌ها نیازی ندارند را در کامپیوتر خود نگه‌داری کنند و یا اینکه حافظه کامپیوتر آن‌ها پر شده است و می‌خواهند یک حافظه جداگانه به‌منظور انتقال و نگه‌داری اطلاعات خریداری نمایند. بسیاری افراد از پر شدن حافظه کامپیوتر و لپتاپ خود گله میکنند. همه ما ده‌ها یا صدها گیگابایت فیلم، عکس و … داریم. به همین منظور لازم است تا یک حافظه جداگانه به منظور نگهداری اطلاعات خریداری کنیم. هاردهای اکسترنال با ظرفیت‌های مختلف از بهترین حافظه ها برای حفظ اطلاعات هستند.

در ادامه به بررسی هاردهای اکسترنال میپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید هارد اکسترنال با قیمت ویژه از فروشگاه جالبو

انواع هارد دیسک اکسترنال

هارد‌های اکسترنال توسط برندهای مطرحی در سراسر جهان در مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. هر برند تلاش کرده تا بر اساس نیاز مشتریان امکانات متفاوتی را برای هاردهای خود ارائه دهد.

برای مثال برخی از هاردهای اکسترنال دارای خاصیت ضد شوک هستند تا در صورت برقراری جریان برق نامناسب، هارد شما آسیبی نبیند و قطعات داخلی آن دچار خرابی نشود. همچنین برخی از برندها همانند ای دیتا به تولید هارد اکسترنال ضد ضربه روی آورده‌اند. در این نوع از هاردهای اکسترنال قاب آن‌ها تقویت شده تا در صورت برخورد با زمین از فاصله کم سوزن و صفحات آن آسیبی نبینند؛ اما دقت داشته باشید که هاردهای اکسترنال ضد شوک و ضد ضربه از قیمت بالاتری نسبت به هارد اکسترنال های معمولی برخوردار هستند.

پس اگر می‌خواهید از هارد اکسترنال خود به‌خوبی در برابر شوک و ضربه مراقبت کنید، می‌توانید به سراغ هارد اکسترنال‌های معمولی بروید. هارد دیسک اکسترنال معمولی مقاومتی در برابر شوک و ضربه ندارد اما در بازه قیمتی پایین‌تری قرار گرفته و از نظر اقتصادی به صرفه‌تر هستند.

برندهای هارد اکسترنال

درصورتی‌که به دنبال خرید یک هارد اکسترنال با قیمت و کیفیت مناسب هستید، به شما برندهای ای دیتا، سیلیکون پاور و وسترن دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم. این برندها به‌صورت تخصصی به طراحی و ساخت لوازم ذخیره اطلاعات می‌پردازند و محصولات آن‌ها از جدیدترین تکنولوژی روز برخوردار بوده و از نظر قیمت نیز در بازه قیمتی مناسبی قرار دارند. در کل پیشنهاد می‌شود که هنگام خرید، برندهایی را انتخاب کنید که در ایران نمایندگی داشته و از کارت گارانتی برخوردار باشند؛ زیرا هارد اکسترنال ابزاری حساس و ظریف است که ممکن است در طول استفاده مداوم دچار خرابی و مشکل شوند.

ظرفیت:

نکته بسیار مهمی که بر قیمت هارد اکسترنال تاثیر مستقیم دارد، ظرفیت آن‌ها است. هارد اکسترنال‌های موجود در بازار در ظرفیت‌های مختلفی از قبیل 1 ترابایت تا 12 ترابایت موجود هستند و با افزایش مقدار حجم هارد، قیمت آن نیز به طبع افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید برای خرید هارد دیسک اکسترنال در ظرفیت‌های گوناگون ابتدا باید نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس ظرفیت مورد نظر را انتخاب کنید.

سرعت انتقال و پردازش داده:

نکته مهم دیگری که در خصوص خرید باید دقت کنید، سرعت انتقال و پردازش داده‌های آن است. همان‌گونه که میدانید هارد اکسترنال با استفاده از کابل یو اس بی به کامپیوتر و یا دستگاه پخش متصل می‌شود.

برخی از هاردهای اکسترنال که عمدتاً قدیمی و یا ارزان قیمت هستند، رابط اتصال آن‌ها USB 2.0 است. در خصوص این موضوع باید بدانید که سرعت انتقال و دریافت داده‌ها در این نوع از اتصال بسیار پایین است و برای انتقال اطلاعات با حجم بالا مناسب نیستند. بنابراین باید به سراغ هارد اکسترنال‌هایی بروید که دارای USB 3.0 هستند. این نوع از هاردهای اکسترنال در بازه قیمتی بالاتری نسبت به نمونه USB 2.0 قرار گرفته است؛ اما به جرات می‌توانیم بگوییم که ارزش خرید بسیار بالاتری برخوردار هستند.

نکته بسیار مهم دیگر هنگام خرید این است که باید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید؛ زیرا با افزایش قیمت دلار، سودجویانی اقدام به واردات نمونه‌های کپی هارد اکسترنال کرده‌اند. این هاردهای کپی و در اصطلاح فیک با اینکه قیمت پایین‌تر و وسوسه کننده تری دارند اما کاملاً بی‌کیفیت بوده و علاوه بر عدم داشتن کارایی و سرعت لازم ممکن است سبب خرابی کامپیوتر شما نیز شود.

خرید هارد اکسترنال با قیمت ویژه از فروشگاه جالبو
خرید هارد اکسترنال با قیمت ویژه از فروشگاه جالبو

با این تفاسیر به جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز می‌خواهیم به شما فروشگاه اینترنتی را معرفی کنیم که محصولاتی باکیفیت در بازه قیمتی مناسب را ارائه می‌دهد.

فروشگاه جالبو به صورت تخصصی به فروش محصولات کامپیوتر و تجهیزات جانبی کامپیوتر مشغول بوده و محصولات این فروشگاه از ضمانت اصالت کالا به همراه گارانتی معتبر شرکتی برخوردار هستند. سایت jalbo طیف وسیعی از هارد اکسترنال در برندهای معتبر جهانی را برای فروش در اختیار شما عزیزان قرار داده است و شما می‌توانید در ظرفیت‌های مختلفی بر اساس نیازتان برای خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، ای دیتا، سیلیکون پاور، اپیسر و همچنین توشیبا اقدام فرمایید. در فروشگاه جالبو به طور کامل به مشخصات فنی هر هارد اکسترنال پرداخته شده است تا بتوانید با دانش بیشتری محصولی را انتخاب نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت جالبو قیمت مقطوع و به روز شده هر هارد اکسترنال را مشاهده کرده و پس از انتخاب محصول، مبلغ آن را در محیطی امن و مطمئن پرداخت کرده تا هارد خود را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر