;
coinex

دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده

قسمت جدید سریال شاهین چشم مارول از راه رسید! برای دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

سریال هاکای به عنوان یکی از محبوب‌ترین مینی سریال‌های دیزنی پلاس محسوب می‌شود که توسط جاناتان ایگلا ساخته شده است. این سریال با فیلم‌های فرنچایز تداوم داشته و پس از رویدادهای فیلم Avengers: Endgame (2019) اتفاق می‌افتد.

هاکای کاراکتر یکی از کمیک‌های مارول است که برای بار اول در فیلم ثور معرفی شد و در دیگر آثار مارول همچون Captain America: Civil War و Avengers: End Game حضور داشت. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت چهارم سریال هاکای با زیرنویس چسبیده دسترسی داشته باشید.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Hawkeye 2021

هاکای یکی از بهترین سریال های مارول 2021 است که دیزنی پلاس پخش آن را برعهده دارد و قرار است تا روز کریسمس، هر هفته یک قسمت از آن پخش شود.

در این مجموعه علاوه بر بازیگران قدیمی مارول همچون جرمی رنر (در نقش کلینت بارتون یا همان هاکای)، بازیگران جدیدی نیز به دنیای مارول معرفی خواهند شد.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال هاکای قسمت 4 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Hawkeye قسمت چهارم بدون سانسور / دانلود سریال شاهین چشم قسمت 4

در این سریال هیلی استاینفلد نقش کیت بیشاپ، یک دختر 22 ساله و طرفدار پروپاقرص هاکای را بازی می‌کند. او طی اتفاقاتی با کلینت ملاقات می‌کند و تصمیم می‌گیرد مانند او با تبهکاران مبارزه کند. در این سریال قرار است که کلینت بارتون به کیت بیشاپ آموزش بدهد که چطور بهترین تیرانداز جهان بشود.

ظاهرا تعلیم تیراندازی به بیشاپ برای بارتون سخت خواهد بود زیرا می‌ترسد که جان او با این کار در معرض خطر قرار گیرد. در این سریال و در تریلر جدید می‌توان نگاه بهتری به ورا فارمیگا انداخت. فصل اول این سریال مانند دیگر سریال‌های ابر قهرمانی در شش قسمت خواهد بود. جرمی رنر درباره شخصیت کیت می‌گوید:

کیت به همان اندازه‌ای که دوست‌داشتنی است، روی اعصاب می‌رود. البته رابطه میان هاکای و کیت به مرور زمان رشد و نمو پیدا می‌کند اما مشکل اصلی، چالش‌هایی است که کیت به همراه خود داخل زندگی کلینت می‌آورد.

در کمیک‌ها نیز کیت یکی از اعضای جوان انتقام جویان معرفی شده و زمانی که همه فکر می‌کنند بارتون کشته شده، وی هویت هاکای را از آن خود می‌کند. حتی زمانی که بارتون باز می‌گردد، خود را جای Ronin جای می‌زند و اجازه می‌دهد کیت هاکای باشد. البته این تمام داستان سریال شاهین چشم نیست.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال هاکای قسمت 4 با زیرنویس فارسی / دانلود سریال Hawkeye قسمت چهارم بدون سانسور / دانلود قسمت 4 سریال Hawkeye بدون سانسور

اگر بلک ویدو، یکی از بهترین فیلم های 2021 را دیده باشید، والنتینا الگرا به ملاقات یینلنا بلووا (با بازی Florence Pugh) رفت و کلینت بارتون را مسئول مرگ خواهر ناتنی‌اش معرفی کرد. بدین ترتیب، یینلنا در سریال هاکای حضور داشته و سعی می‌کند انتقام مرگ ناتاشا را بگیرد.

در کنار تمامی این ماجراجویی‌ها، شخصیتی جدید به نام اکو نیز به هاکای، یکی از بهترین سریال های 2021 افزوده می‌شود که اصالتا سرخپوست بوده و علی‌رغم تحصیل در مدارس عالی، به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازیگران، مقاله بازیگران سریال هاکای را در تکراتو مطالعه کنید.

حال در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود سریال Hawkeye 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت 2 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Hawkeye قسمت 4 بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال شاهین چشم قسمت 4 / دانلود سریال شاهین چشم قسمت 4 / دانلود سریال Hawkeye قسمت 4
  • نام سریال: هاکای (Hawkeye)
  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، جنایی
  • کارگردانان: امبر فینلیسن، کیتی الوود و ریس توماس
  • نویسنده: جاناتان ایگلا
  • بازیگران: Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, Tony Dalton

دانلود قسمت چهارم سریال هاکای با زیرنویس چسبیده از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 4 سریال هاکای (Hawkeye) با زیرنویس چسبیده فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر