;
coinex

تریلر جدید هتل ترانسیلوانیا 4 را ببینید

طبق اخبار به دست رسیده تریلر جدید هتل ترانسیلوانیا 4 منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

یکی از انیمیشن‌های پر طرفدار هتل ترانسیلوانیا بوده که به کارگردانی جنیفر کلیوسکا و درک درایمون ساخته شده است. در ادامه قصد داریم تریلر جدید این مجموعه جذاب را در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

تریلر جدید هتل ترانسیلوانیا 4

این مجموعه جذاب یکی از فیلم‌های کمدی پر طرفدار است. از صداپیشگان آن می‌توان به برایان هال، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، دیوید اسپید، استیو بوشمی، کیگان-مایکل کی، مالی شنون، فرن درشر، مل بروکس و کاترین هان اشاره نمود.

در این انیمیشن هیولاها را در وضعیتی جالب می‌بینید که طی اتفاقی غیرمنتظره تبدیل به انسان می‌شوند و قدرت‌های خود را از دست می‌دهند و تمام این ماجراها زیر سر ون هلسینگ و اختراع او است.

تریلر جدید هتل ترانسیلوانیا 4
تریلر انیمیشن‌ هتل ترانسیلوانیا 4 / تریلر Hotel Transylvania: Transformania 2021

در این بحبوحه، دراک تحمل بدن جدیدش را ندارد و از طرفی جانی نیز که به هیولا تبدیل شده، با بدن جدید خود نمی‌تواند کنار بیاید و این تازه قسمت کوچکی از گرفتاری‌شان است.

به‌این‌ترتیب آن‌ها به سمت تنها راه‌حل موجود برای خلاص شدن از وضعیت نابه‌سامان خود می‌روند که البته زمان دراک و جانی برای استفاده از این راه‌حل نیز محدود است و برای پیدا کردن سنگ (برای تبدیل شدن به حالت قبلی خود) باید به جنگل آمازون بروند. در جنگل با اتفاقات جذاب و مهیجی رو به رو‌ می‌شوند.

خال باید صبر کرد و دید آیا قسمت چهارم هتل ترانسیلوانیا می‌تواند به یکی از بهترین فیلم های 2022 تبدیل شود یا خیر. در ادامه تریلر جدید هتل ترانسیلوانیا 4 را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر