;
coinex

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو را حالا می‌دانیم

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 مشخص شد. این گوشی قطعا قبل از گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra رونمایی می‌شود تا موضع بهتری برای رقابت در بازار بهترین گوشی‌های 2022 داشته باشد.

در گزارش‌های متعددی که پیش از این منتشر می‌شدند، مشخص شد که وان پلاس قصد دارد پرچمدار 2022 خود را زودتر از موعد همیشگی رونمایی کند. این شرکت چینی حتی رونمایی از گوشی OnePlus 9T را کنسل کرد تا تایم‌لاین بهتری برای رونمایی از پرچمدار خود داشته باشد.

خبر جدیدی که امروز منتشر شده، گزارش‌های قبلی را تایید می‌کنند. یکی از افشاگرهای معروف در توییت خود مدعی شده که تاریخ رونمایی وان پلاس 10 ، در تاریخ 5 ژانویه 2022 (15 دی) و همزمان با شروع کار CES 2022 خواهد بود. این بدان معناست که وان پلاس قصد دارد در یک رویداد بزرگ از گوشی OnePlus 10 رونمایی کند.

تاریخ رونمایی وان پلاس 10

به گزارش گیزموچاینا، در حال حاضر مشخص نیست که آیا کمپانی وان پلاس از هر دو گوشی OnePlus 10 و OnePlus 10 Pro رونمایی خواهد کرد یا اینکه 5 ژانویه را فقط برای یکی از این گوشی‌ها در نظر گرفته است. اگر این رویداد در CES 2022 و در آمریکا برگزار شود، به این معنی است که پرچمدار وان پلاس 10 در بازارهای جهانی راه‌اندازی می‌شود و فقط به بازار چین محدود نخواهد بود.

پیش از این گزارش شده بود که سری گوشی‌های وان پلاس 10 در ماه ژانویه و در چین رونمایی می‌شوند؛ همچنین گفته می‌شد که تاریخ عرضه جهانی آن در ماه‌های مارس یا آوریل (اسفند و فروردین) انجام می‌شود.

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو را حالا می‌دانیم

در تصویر جدید به طور مشخص به وان پلاس 10 یا وان پلاس 10 پرو اشاره نشده است؛ بنابراین اصلا بعید نیست که وان پلاس در رویداد 5 ژانویه، دستگاهی کاملا متفاوت را به نمایش بگذارد که هیچ ارتباطی با گوشی‌های پرچمدارش نداشته باشد. بنابراین باید منتظر اخبار و گزارش‌های بیشتری از این برند چینی باشیم.

کمپانی وان پلاس تا کنون از گوشی‌های هوشمند خود در رویداد بزرگ CES رونمایی نکرده است. تنها دستگاهی که این کمپانی در CES به نمایش گذاشت، کانسپت یک گوشی در CES 2020 بود. البته با توجه به تغییرات جدید در برنامه‌ریزی‌های این شرکت، می‌توان انتظار داشت که این‌بار بخواهد استراتژی متفاوتی را در پیش بگیرد.

مشخصات وان پلاس 10

تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که تراشه وان پلاس 10 از نوع اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. گوشی‌های Moto Edge X30 و سری شیائومی 12 هم از دیگر پرچمدارانی هستند که به این تراشه مجهز می‌شوند.

اما اگر شایعات و گزارش‌های قبلی درباره پرچمدار وان پلاس 10 را باور کنیم، باید بگوییم که این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. جایگاه نصب دوربین سلفی نیز به صورت طراحی پانچ خواهد بود.

گفته می‌شود که این گوشی همراه با یک رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 عرضه می‌شود. اما درباره دوربین وان پلاس 10 باید گفت که با همکاری برند Hasselblad ساخته می‌شود. تنظیمات دوربین این گوشی از یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، 50 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل می‌شود. دوربین سلفی در نمای جلویی هم 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات وان پلاس 10 باید به سیستم عامل اندروید 12،‌ رابط کاربری OxygenOS 12، باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع 125 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر