;
coinex

پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر 1400 [+ ترکیب و ساعت بازی]

در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم. همچنین ترکیب دو تیم و ساعت پخش بازی نیز در این مطلب قرار گرفته است.

تیم‌های رده شش و هفتمی جدول لیگ بیست و یکم امروز از ساعت 16 و به میزبانی پیکان به مصاف هم خواهند رفت. استقلالی‌ها حالا 5 هفته است که در کسب پیروزی ناکام هستند و هر 5 بازی آخر خود در لیگ را با تساوی به پایان رسانده‌اند. برای پخش زنده فوتبال استقلال پیکان 18 آذر با ما باشید.

پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر

وضعیت استقلال و پیکان شباعت زیادی به هم دارد. شاگردان مجتبی حسینی که در پیکان تا حدی شگفتی‌ساز ظاهر شده‌اند با کسب 3 پیروزی، 3 تساوی و 2 باخت از ابتدای لیگ تا امروز با 12 امتیاز در رده هفتم قرار دارند و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

پخش زنده استقلال پیکان

پیکان البته در 5 بازی آخر خود تنها 1 بار پیروز شده و 2 تساوی و 2 شکست دیگر به ثبت رسانده است. از تقابل‌های روردرروی دو تیم ذکر این نکته حائز اهمیت است که استقلال در 10 سال اخیر 9 بار پیکان را شکست داده و 7 بازی نیز به تساوی انجامیده اما پیکان هیچگاه استقلال را شکست نداده است! در 5 تقابل رودرروی پیشین دو تیم نیز تنها 1 بازی برنده داشته است و 4 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ترکیب استقلال مقابل پیکان

ترکیب احتمالی استقلال در برابر پیکان:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، رضا آذری، کوین یامگا، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین زاده

ترکیب پیکان مقابل استقلال

ترکیب احمالی پیکان برابر استقلال:

(ترکیب تیم پیکان هنوز اعلام نشده است)

ساعت پخش استقلال پیکان

استقلال و پیکان پخش زنده ساعت 16 از شبکه سه. این دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج به دیدار هم خواهند رفت.

پخش زنده استقلال و پیکان 18 آذر

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پخش زنده استقلال پیکان 18 آذر چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر