;
coinex

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) ؛ تلاش پدری سخت‌گیر برای موفقیت دختران خود

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعاتی است که در دنیای فیلم و سریال مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. با ما همراه ما باشید.

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) یکی از مهم‌ترین نقدهایی است که اخیراً اکثر درباره آن بحث می‌کنند. این فیلم که اخیراً در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 منتشر شده است، نظر بسیاری از افراد علاقه‌مند به فیلم و سینما و همچنین منتقدان را برانگیخت.

این فیلم، یکی از بهترین فیلم‌های درام و خانوادگی است که مخاطب را بسیار مجذوب خود می‌کند. اگر شما تنها چند دقیقه از آن را تماشا کنید، سریعاً به آن جذب شده و تا پایان فیلم همراه خواهید شد.

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

برای این‌که با نقد فیلم شاه ریچارد آشنا شوید، خوب است در ابتدا اطلاعاتی درباره خود فیلم کسب کنید. این فیلم به کارگردانی رینالدو مارکوس (Reinaldo Marcus) و نویسندگی زک بالین، یکی از بهترین فیلم‌هایی است که اخیراً در حوزه ورزشی موردتوجه عموم مردم قرار گرفته است. شما با نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) می‌توانید به تجربه‌های جدیدی از زندگی دست یافته و به دنبال موفقیت باشید.

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این فیلم به‌صورت یک درام ورزشی روی پرده‌های سینما رفته و مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در اکثر مواقع فیلم‎هایی که به این شکل هستند، موردتوجه بسیاری از افراد و منتقدان قرار می‌گیرد.  حتی با این‌که اغلب مواقع این فیلم‌ها مفهوم و درون‌مایه یکسانی دارند، بازهم برای مردم و منتقدان جذاب به نظر می‌رسد و به تماشای آن می‌پردازند.

برای مثال، فیلم‌هایی با این مضمون مانند The Fighter که بر اساس زندگی واقعی افراد نوشته شده و حتی فیلم‌هایی مانند «راکی و محبوب میلیون دلاری» که به‌صورت تخیلی هستند، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت.

این موضوع نشان می‌دهد که افراد به این سبک داستان‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی علاقه خاصی دارند. فیلم شاه ریچارد یکی از همان فیلم‌هایی است که مضمونی با همین مثال‌ها دارد. این فیلم بعد از اجرای چند سکانس کوتاه، مخاطب را به‌سرعت با خود همراه می‌‌‌کند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

داستان فیلم شاه ریچارد

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)
نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

دیدن این فیلم، به شما کمک می‌کند تا با زندگی افراد آن بهتر آشنا شده و با بازیگران به‌راحتی ارتباط برقرار کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این فیلم، این است که به‌صورت بیوگرافی و زندگی‌نامه‌ای بوده و همین امر موجب می‌شود که مخاطبان بعد از ارتباط با فیلم و بازیگران، آن‌ها را الگوی خود قرار داده و مانند افراد موفق عمل کنند. در ادامه این مقاله، ما بیشتر به نقد و بررسی فیلم King Richard خواهیم پرداخت.

برای این‌که نقد King Richard را موردبحث و بررسی قرار دهیم، بهتر است در ابتدا با داستان اصلی آن آشنا شویم و بدانیم که این فیلم به چه سمت‌وسویی می‌رود.

اگر ما درک کنیم که داستان اصلی فیلم درباره چه چیزی است، بهتر می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. با بررسی نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) می‌فهمیم که این فیلم درباره زندگی واقعی ریچارد ویلیامز و دختران وی است که قهرمان تنیس بودند.

این داستان، قبل از این‌که قصد نشان دادن زندگی یک قهرمان را داشته باشد، قصد دارد نقش پدر بودن ریچارد برای دختران خود را به نمایش بگذارد. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این فیلم طبق زنگی ویلیامز‌ها ایجاد شده است.

در این فیلم، با مردی روبرو می‌شویم که قصد دارد به هر طریقی نام دختران خود را برجسته کند. دختران این مرد با نام‌های وینس و سرنا، در حال انجام ورزش‌های حرفه‌ای هستند و پدر آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا دختران خود را به شهرت برساند.

این پدر الهام‌بخش از هیچ تلاشی برای موفقیت دختران خود فروگذار نمی‌کند. در نهایت مشاهده می‌کنیم که این دختران موجب شدند تا ورزش تنیس برای همیشه تغییر کند.

ریچارد ویلیامز که به آینده روشن و درخشان دختران خود باور دارد، از تمام برنامه‌هایی که آموخته برای موفقیت دختران خود استفاده می‌کند. در این فیلم مشاهده می‌کنیم که چگونه زندگی سرنا ویلیامز و ونوس ویلیامز از خیابان‎های کامپتون در شهر کالیفرنیا به قهرمانی جهان تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

ژانر فیلم King Richard

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

برای این‌که به نقد و بررسی فیلم شاه ریچارد بپردازیم، بهتر است هم‌زمان با داستان فیلم، با ژانر آن نیز آشنا شویم. همان‌طور که در ابتدا گفتیم، این فیلم به‌صورت بیوگرافی و زندگی‌نامه‌ای بوده که زندگی افراد معروفی همچون ریچارد ویلیامز، سرنا و ونوس ویلیامز را به نمایش می‌گذارد.

با بررسی نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) مشاهده می‌کنیم که ریچارد تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند به موفقیت دختران خود کمک کند. این موجب می‌شود بخش بزرگی از سکانس‌های فیلم ژانر درام و غم‌‌انگیز به خود بگیرد.

علاوه بر این، ما در این فیلم با برخی سکانس‌هایی از زندگی شاد ویلیامزها روبرو خواهیم شد که موجب می‌شود فیلم تا حدودی هم شاد در نظر گرفته شود.

ازآنجاکه این فیلم درباره موفقیت دختران ویلیامز در مسابقات ورزشی است، فیلم King Richard تا حد زیادی ورزشی شناخته می‌شود. این فیلم زندگی‌نامه‌ای و درام، به یکی از محبوب‌ترین و بهترین فیلم‌های جدید سینما معرفی شده است که طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.

موفقیت‌های جهانی فیلم شاه ریچارد

خوب است بدانید که این فیلم جذاب، در جهان نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است و موفقیت زیادی کسب کرده است. این فیلم محبوب در فستیوال فیلم شیکاگو، برنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

این موضوع نشان می‌دهد که تا چه حد مخاطبان با این فیلم ارتباط برقرار کردند و آن را تحسین کرده‌اند. علاوه بر این، در فستیوال هارتلند نیز، عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد. این فیلم شگفت‌انگیز در فستیوال فیلم فیلادلفیا نیز بنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

بسیاری از منتقدان در نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) بیان کردن که این احتمال وجود دارد که ویل اسمیت، بازیگر نقش اصلی این فیلم (در نقش ریچارد ویلیامز)، برنده بهترین بازیگر مرد در اسکار شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)
موفقیت‌های جهانی فیلم شاه ریچارد

احتمال نامزدی وی در اسکار که تقریباً قطعی است، اما احتمال برنده شدن او نیز بسیار قوی است. ویل اسمیت نقش خود در این فیلم را به زیبایی هرچه بیشتر بازی کرده و احتمال دارد بعداً با دنزل واشنگتن برای دریافت جایزه رقابت کند.

مبارزه با تبعیض نژادی

یکی از مهم‎ترین موضوعاتی که با نقد و بررسی King Richard با آن روبرو می‌شویم، مبارزه شدید با تبعیض نژادی است. ریچارد در همان حین که در حال تلاش برای موفقیت دختران خود است، اظهار می‌کند که هرگز نباید دختران وی را بر اساس رنگ پوست آن‌ها مورد قضاوت قرار داد و بدون توجه از آن‌ها گذشت.

ما در این فیلم مشاهده می‌کنیم که در جامعه باید آزادی وجود داشته باشد و افراد بتوانند فارغ از رنگ پوست خود، به موفقیت دست یابند. ما در این فیلم، با قدرت روحی بالای یک ورزش‌کار سیاه‌پوست در آمریکا هستیم.

به‌این‌ترتیب، می‌توان این‌گونه گفت که ابعاد نژادپرستی به‌شدت در این فیلم قابل‌مشاهده است و تأثیر شگرفی بر موفقیت فیلم دارد. ریچارد در این فیلم، دائماً در تلاش است تا از تبعیض نژادی که او و خانواده او را درگیر کرده است، فرار کند. او می‌داند که این تبعیض‌ها موجب شکست و به خطر افتادن موفقیت وی می‌شود. ازاین‎رو، همواره برای مبارزه با این تبعیض می‌جنگد.

تفاوت شاه ریچارد با سایر فیلم‌های بیوگرافی

منتقدان در نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) اظهار کردند که این فیلم قصد ندارد تا زندگی‌نامه ونوس و سرنا ویلیامز را بررسی کند. درواقع، عوامل این فیلم قصد داشتند تا با تماشای آن، به لایه‌های زیرین شخصیت ریچارد هم پی ببریم.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

این امر، نقطه تمایز بین سایر فیلم‌های بیوگرافی با فیلم King Richard است. در این فیلم، بیشتر از این‌که با خود قهرمان‌ها ارتباط برقرار کنیم، اغلب تمرکز فیلم بر روی خانواده قهرمان‌هاست. در این فیلم، مشاهده می‌کنیم که ریچارد به موفقیت دختران خود چه کمک‌های بزرگی می‌کند.

پدرسالاری

یکی از مهم‌ترین مواردی که در حین نقد فیلم شاه ریچارد با آن روبرو می‌شویم، نوعی پدرسالاری لطیف است. در این فیلم مشاهده می‌کنیم که پدر خانواده، یعنی ریچارد، تماماً سعی دارد دختران خود را کنترل کند.

ریچارد اجازه نمی‌دهد دختران وی به سمت پسرها و حتی مصرف مواد بروند. کنترل شدیدی که این پدر بر دختران خود دارد، برای آینده روشن آن‌ها انجام می‌گیرد. وی برای این‌که بتواند دختران موفق و قهرمانی داشته باشد، آن‌ها را از بسیاری از خوشی‌های هم‌سن‌وسالان خود منع می‌کند.

بسیاری از منتقدان در نقد شاه ریچارد اعتقاد دارند که ریچارد دختران خود را به‌شدت تحت کنترل خود قرار می‌دهد. او قصد دارد آن‌ها را به سمت آینده‌ای که آرزوی خود است، متمایل کند. این فرد برای دختران خود تصمیم‌گیری کرده و برای آینده آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

اثر شخصیت‌محور داستان شاه ریچارد

اکثر منتقدان در نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) اعتقاد دارند که این فیلم تا حد زیادی شخصیت‌محور است و شخصیت اصلی داستان، یعنی ریچارد را مشاهده می‌کنیم که نقش اساسی در این فیلم دارد.

در این فیلم، بیشتر از همه با شخصیت و روحیات ریچارد آشنا می‌شویم و اطلاعات کمتری درباره روحیات و شخصیت دختران وی مشخص می‌شود. مهم‌ترین کاراکتر این فیلم، یعنی ریچارد، سراسر ترس، دلهره، نگرانی و امید است. این فرد باتوجه‌به گذشته سخت و شکست‌هایی که داشته است، از شکست دختران خود نیز می‌ترسد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

با بررسی نقد شاه ریچارد متوجه می‌شویم که ریچارد در کودکی خود از حمایت‌های پدر خود بی‌بهره بوده است. این فرد به‌شدت از شکست می‌ترسد و به همین دلیل هم تمام تلاش خود را می‌کند تا دختران خود را برای قهرمانی تربیت می‌کند.

به دلیل همین شکست‌هایی که داشته، موجب شده تا از موفق نشدن بترسد و سعی کند از فرزندان خود حمایت کاملی داشته باشد. او علاقه دارد در زمانی که تبعیض نژادی بیداد می‌کند، دختر سیاه‌پوست خود را بر سکوی قهرمانی مشاهده کند.

فیلم‌نامه فیلم شاه ریچارد

منتقدان در نقد و بررسی شاه ریچارد اظهار کردند که فیلم‌نامه این فیلم به‌شدت عالی عمل کرده است. این فیلم در ابتدا که شروع می‌شود، به‌سرعت ادامه می‌یابد و مخاطب را بسیار سریع به خود جذب می‌کند.

فیلم‌نامه این فیلم به‌گونه‎ای است که کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی بوده و مخاطب هرگز نمی‌تواند حدس بزند که چه اتفاقی خواهد افتاد. با نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) متوجه می‌شویم که فیلم‌نامه آن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و یک بیوگرافی بی‌نقص محسوب می‌شود.

داستان فیلم King Richard آن‌قدر هیجان‌انگیز است که مخاطب را تا لحظات آخر به خود جذب می‌کند. عوامل این فیلم تسلط بسیار زیادی بر هیجان و آدرنالین مخاطبان دارند. سکانس‌های این فیلم به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیز هستند که برای همیشه در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.

شما با تماشای سکانس‌های هوشمندانه این فیلم، به یکی از طرفداران شاه ریچارد تبدیل خواهید شد. فیلم‌نامه این فیلم آن‌قدر جذاب است که حتی اگر مخاطب بتواند آینده فیلم را هم حدس بزند، بازهم دچار هیجان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد فیلم اسپنسر (Spencer)

نقاط قوت فیلم شاه ریچارد

بسیاری از منتقدان در نقد و بررسی فیلم King Richard به برخی از مهم‌ترین نقاط قوت این فیلم اشاره کردند. آن‌ها اعتقاد دارند که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این فیلم، این است که روابط خانوادگی به زیبایی در این فیلم نمایش داده شده‌اند.

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)
فیلم‌نامه فیلم شاه ریچارد

علاوه بر این، بازی بی‌نظیر بازیگران آن ازجمله ویل اسمیت، مهم‎ترین دلیل موفقیت این فیلم شناخته شده است. ویل اسمیت در این فیلم، بهترین خود را ارائه داده است که بعد از فیلم در جست‌وجوی خوشبختی، در این فیلم الهام‌بخش نیز بازی زیبایی کرده است.

خوب است بدانید که در شاه ریچارد، واقعیت‌ها و فیلم با یکدیگر تعادل بسیار خوبی دارند. این بدان معنی است که شما با دیدن فیلم متوجه خواهید شد که بر اساس واقعیت بوده و تعادل آن با فیلم بسیار عالی است. نکته دیگری که درباره نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) باید بدانید، این است که تدوین این فیلم بسیار عالی بوده است.

این موجب شده که سکانس‌هایی که از مسابقات است، کاملاً طبیعی جلوه کنند. علاوه بر این، منتقدان در نقد King Richard بیان کردند که داستان این فیلم کاملاً جذاب، گیرا و پرمحتواست.

آن‌ها اعتقاد دارند که داستان این فیلم در عین جذاب بودن آن، بسیار اخلاقی است که به مخاطبان کمک می‎کند تا بتوانند از شخصیت‌ها الگو بگیرند. این فیلم به زیبایی به مسائل انگیزشی پرداخته و ازآنجاکه درباره نژادپرستی نیز صحبت کرده، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

نقاط ضعف فیلم شاه ریچارد

از سوی دیگر، برخی از منتقدان هم در بررسی فیلم King Richard برخی نقاط ضعف از این فیلم ارائه کردند که خوب است اطلاعی درباره آن‌ها داشته باشید. این‌طور گفته می‌شود که بررسی شخصیت‌ها چندان جالب نبود.

بیشتر با خصوصیت‌های ریچارد مواجه بودیم و دختران وی کمتر موردتوجه قرار می‌گرفت. در نقد فیلم شاه ریچارد مشخص می‌شود که برخی تعلیق‌های غیرضروری در این فیلم مشاهده می‌شود که بیان آن‌ها باعث حشو در فیلم شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال The Wheel of Time

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)
نقاط قوت فیلم شاه ریچارد

نکته دیگری که با نقد و بررسی فیلم King Richard مشاهده می‌کنیم، یک داستان نصفه‌نیمه فرعی است. در بخشی از این فیلم، ریچارد با یک باند خلاف‌کاری سیاه‌پوست درگیر می‌شود. این درگیری در حاشیه شهر انجام می‌گیرد و بعد از اتمام درگیری، ناتمام به حال خود رها می‌شود.

رها کردن این موضوع موجب می‌شود که مخاطبان احساس خوبی نداشته باشند و ازآنجاکه این ماجرا به‌صورت ناگهانی تمام می‌شود، مخاطب کمی احساس نارضایتی خواهد داشت.

منتقدان در نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) اعتقاد دارند که تنها دلیل نشان دادن این درگیری، بیان قدرت بیرونی و آشنایی بیشتر با شخصیت ریچارد است.

این‌طور به نظر می‌رسد که ریچارد به دلیل کودکی سخت خود، از این‌گونه افراد فراری است و ترجیح می‌دهد تا به هر نحوی از دعوا و کشمکش دوری گزیند. علاوه بر این، با نقد و بررسی فیلم شاه ریچارد مشخص می‌شود که لوکیشن‌های این فیلم اغلب تکراری بوده که موجب شده تا یکی از نقاط ضعف این فیلم محسوب می‌شود.

نقش زیبای ویل اسمیت

برای این‌که با نقد و بررسی فیلم King Richard آشنا شوید، بهتر است با اصلی‌ترین شخصیت این فیلم، یعنی ریچارد ویلیامز آشنا شوید. ویل اسمیت، بازیگر موفق آمریکایی است که در تاریخ 25 سپتامبر سال 1968 فیلادلفیا پنسیلوانیا دیده به جهان گشود.

این فرد که بازیگر، دوبلور، تهیه‌کننده و همچنین خواننده هیپ‌هاپ بوده، در اکثر آن‌ها کاملاً موفق عمل کرده است. او در سال 2007 به‌عنوان یکی از قدرتمندترین بازیگران هالیوود شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن خانواده ادامز (The Addams Family)

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice) 

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

لازم به ذکر است که این بازیگر دو بار نامزد جایزه اسکار، چهار بار جایزه گلدن گلوب و یک‌بار هم برنده جایزه گرمی شده است. دفعاتی که وی نامزد جایزه اسکار شد، برای فیلم علی در سال 2001 و همچنین فیلم در جست‌وجوی خوشبختی در سال 2006 بود.

منتقدان با بررسی فیلم King Richard اعتقاد دارند که ویل اسمیت، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل درخشش این فیلم بود. او به زیبایی در نقش خود فرو رفته و نقش ریچارد با بادقت بازی کرده است.

نظر منتقدان درباره فیلم

برای نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) منتقدان زیادی نظرات خود را بیان کرده‌اند. برای مثال، لیا گرینبت، یکی از بهترین منتقدان در نقد فیلم شاه ریچارد بیان کرد که این فیلم، نوعی بیوگرافی بوده که داستان افسانه‌ای شدن خواهران ویلیامز را به نمایش می‌گذارد. او اعتقاد دارد که این فیلم را می‌توان جزو فیلم‌های ورزشی و کلاسیک در نظر گرفت. وی به فیلم King Richard امتیاز 83 از 100 داد.

همچنین پتر دبراگ در بررسی فیلم King Richard اظهار داشت که آمریکا‌یی‌ها از محدود کردن فرزندان خود بیزار هستند. وی امتیاز 800 از 100 را برای نقد شاه ریچارد ارائه داد. منتقد دیگری که به نقد و بررسی فیلم شاه ریچارد می‌پردازد، الکس گادفری است.

این منتقد در نقد شاه ریچارد به این فیلم امتیاز 80 از 100 را داد و بیان کرد که مسائل زیادی در این فیلم وجود دارند که رخ نمی‌دهند. از نظر گادفری، بسیاری از اتفاقات بزرگ در فیلم شاه ریچارد اتفاق نمی‌افتد و لحظات بزرگی در آن وجود ندارد.

گادفری در نقد فیلم شاه ریچارد از فیلم‎برداری زیبای رابرت السویت تحسین کرد. او اعتقاد داشت که این فیلم‌برداری بسیار قابل‌تحسین و درخشان بوده است.

وی با نقد و بررسی فیلم شاه ریچارد بیان کرد که این فیلم یک اثر بسیار تأثیرگذار بوده و با این‌که هیچ اتفاق خاصی در آن رخ نمی‌دهد، بازهم درخشش خاص خود را دارد. در ادامه، به بررسی بیشتر نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) از نظر منتقدان خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)
نظر منتقدان درباره فیلم

مانیکا کاستیلو، یکی دیگر از منتقدانی که به نقد و بررسی فیلم King Richard پرداخت، گفت که این فیلم به بحث درباره یک پدر سخت‌گیر می‌پردازد که تصمیم دارد دختران خود را به موفقیت برساند.

این منتقد در نقد فیلم شاه ریچارد اعتقاد دارد که نوشته بیلین به‌گونه‌ای است که موجب می‌شود ریچارد یک پدر کاملاً سخت‌گیر به نظر نرسد. این شخصیت تمام ویژگی‌های یک انسان معمولی و حتی بد را هم دارد، اما در نهایت برای موفقیت خانواده خود هر کاری انجام می‌دهد.

کاستیلو در نقد شاه ریچارد بیان کرد که با این‌که فیلم تقریباً ساده است، اما همچنان لذت‌بخش و جذاب به نظر می‌رسد. در نقد و بررسی فیلم King Richard مشخص می‌شود که افراد با چه چالش‌هایی برای رسیدن به اهداف خود مواجه می‌شوند. علاوه بر این، آهنگ‌سازی این فیلم بسیار جذاب و درخشان است که موجب می‌شود جذابیت آن بیشتر از قبل شود.

سخن نهایی

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) یکی از بهترین موضوعاتی است که در حال حاضر درباره این فیلم جذاب بر سر زبان‌هاست. فیلم شاه ریچارد یکی از بهترین فیلم‌های درام بیوگرافی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. ما در این مقاله، به بررسی فیلم King Richard پرداختیم که یکی از بهترین فیلم‌هایی است که احتمال برنده شدن آن در اسکار وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: looper.com, rottentomatoes.com

نظر شما در خصوص نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر