;
coinex

سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus با پرچمداران کوالکام و اگزینوس در FCC دیده شدند

سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus تا دو ماه آینده رسما معرفی می‌شوند و با نزدیک شدن به رویداد رونمایی،‌ خبرهای بیشتری از این گوشی‌ها به گوش می‌رسد. این‌بار جزئیات بیشتری در FCC فاش شده است.

کمپانی سامسونگ در تلاش است تا نسل جدیدی از کهکشانی‌های سری S را توسعه دهد و اگر بخواهیم اخبار و شایعات را باور کنیم، باید بگوییم که تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus در 8 فوریه (19 بهمن) خواهد بود.

البته سامسونگ هنوز این تاریخ را به صورت رسمی تایید نکرده است؛ با اینحال تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که در این تاریخ باید منتظر رونمایی از بهترین گوشی‌های 2022 باشیم؛ بدون شک!

تراشه سامسونگ گلکسی S22 و S2 Plus

به گزارش گیزموچاینا، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در وب‌سایت FCC دیده شده است. نسخه استاندارد Galaxy S22 با شماره مدل SM-S901U در فهرست‌های FCC دیده شده،‌ اما جزئیات زیادی از آن فاش نشده است. در فهرست FCC مشخص شد گلکسی اس 22 از قابلیت‌های Wi-Fi 802.11 a/n/ac/ax، بلوتوث، NFC، فایوجی و LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شد که این دستگاه از قابلیت شارژ وایرلس نیز برخوردار می‌شود.

سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus با پرچمداران کوالکام و اگزینوس در FCC دیده شدند

اما علاوه بر نسخه استاندارد گلکسی اس 22، اطلاعاتی هم از گلکسی اس 22 پلاس در FCC منتشر شد. این گوشی با شماره مدل SM-S906U از یک باتری با شماره مدل EB-BS906ABY برخوردار شده که ظرفیت آن تقریبا 4370 میلی‌آمپرساعت است. این باتری از قابلیت شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus

براساس گزارش‌های قبلی باید گفت گوشی گلکسی اس 22 به نمایشگر 6.06 اینچ +Full HD و گلکسی اس 22 پلاس به نمایشگر 6.55 اینچ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که هر دو مدل از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار شوند.

احتمالا جایگاه نصب دوربین سلفی در این گوشی‌ها به صورت طراحی پانچ خواهد بود و یک لنز 10 مگاپیکسلی مشابه با گلکسی اس 21 در این قسمت قرار می‌گیرد. پنل پشتی هم به سه لنز دوربین مزین می‌شود؛ یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو.

سری گوشی‌های گلکسی اس 22 به احتمال بسیار زیاد از جدیدترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 یا تراشه اگزینوس 2200 برخوردار می‌شوند که البته به بازاری که در آن عرضه می‌شوند، بستگی دارد.

انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گلکسی اس 22 ، اطلاعات بیشتری از خانواده این گوشی منتشر شود. سامسونگ همچنین در ژانویه آینده از گوشی گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus با پرچمداران کوالکام و اگزینوس در FCC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر