;
coinex

رندرهای ریلمی 9i و طراحی زیبای دوربین آن را ببینید

رندرهای ریلمی 9i زیبایی این گوشی را از تمامی زاویه‌ها به نمایش می‌گذارند. این رندرها با الهام از نسخه‌های قبلی ریلمی و جزئیاتی که تاکنون درباره این گوشی فاش شده، طراحی شده‌اند.

هفته گذشته بود که یکی از رسانه‌های ویتنامی، کانسپتی از رندرهای ریلمی i9 را به اشتراک گذاشت. این هفته هم رسانه 91Mobiles با همکاری استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer)، رندرهای واقعی از این گوشی را منتشر کردند.

این طراحی نشان می‌دهد که ریلمی 9 آی از بسیاری زاویه‌ها، شبیه به گوشی Realme GT Neo2 خواهد بود. جایگاه نصب دوربین سلفی در این گوشی به صورت طراحی پانچ در بالای نمایشگر و در گوشه سمت چپ قرار می‌گیرد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره رندرهای Realme 9i را بررسی می‌کنیم.

طراحی زیبا در رندرهای ریلمی 9i

همانطور که در رندرهای واقعی Realme 9i مشاهده می‌کنید، سینی نصب سیم‌کارت و دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت چپ گوشی قرار می‌گیرند. اما دکمه پاور که اسکنر اثرانگشت روی آن تعبیه شده،‌ در لبه سمت راستی قرار گرفته است. در پنل پشتی گوشی، سه لنز دوربین دیده می‌شود و به غیر از ماژول دوربین، تمام قسمت‌های پنل پشتی با طرح‌های عمودی تزئین شده‌اند.

رندرهای ریلمی 9i و طراحی زیبای دوربین آن را ببینید

 

میکروفون در لبه بالایی گوشی قرار دارد و جک 3.5 میلی‌متری نیز در لبه پایینی تعبیه شده است. لبه پایینی همچنین جایگاه نصب یک میکروفون دیگر، پورت USB-C و اسپیکرهاست.

رندرهای ریلمی 9i و طراحی زیبای دوربین آن را ببینید

 

مشخصات ریلمی 9i

براساس شایعاتی که تا کنون درباره ریلمی 9 آی منتشر شده، باید گفت این گوشی از پنل نمایشگر IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار می شود و این احتمال وجود دارد که یک تراشه اسنپدراگون 680 نیز تامین قدرت آن را بر عهده داشته باشد.

از دیگر مشخصات ریلمی 9i می‌توان به دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. این گوشی احتمالا در ژانویه 2022 کار خود را به صورت رسمی در بازارهای جهانی آغاز می‌کند. سری ریلمی 9 آی شامل گوشی‌های Realmi 9i ،Realme 9 Pro و +Realme 9 Pro خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای ریلمی 9i و طراحی زیبای دوربین آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر