;
coinex

اولین تریلر فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre با بازی جیسون استاتهام منتشر شد

طبق اخبار به دست رسیده اولین تریلر فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر فیلم با تکراتو همراه باشید.

فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی یکی از فیلم‌های 2022 بوده که به کارگردانی گای ریچی و تهیه‌کنندگی جیسون استاتهام و ایوان اتکینسون ساخته شده است. در ادامه قصد داریم اولین تریلر منتشر شده از فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre را در اختیار شما قرار دهیم. با تکراتو همراه باشید.

اولین تریلر فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre

در این مجموعه دیدنی قرار است ستارگان دوست داشتنی همچون جیسون استاتهام، آبری پلازا و هیو گرانت به ایفای نقش بپردازند. داستان فیلم درباره یک جاسوس حرفه‌ای بوده که به دنبال توقف فروش یک فناوری جدید و مرگبار تسلیحاتی که توسط یک دلال اسلحه ساخته شده است.

این فناوری جدید می‌تواند نظم جهانی را برهم بزن به همین علت جاسوس حرفه‌ای را استخدام می‌کنند که جلوی فروش این فناوری را بگیرد. او در این راه، با اکراه با گروهی از بهترین ماموران عملیاتی همکاری می‌کند و به همراه تیمش یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود را استخدام می‌کند تا به آن‌ها در این ماموریت حیاتی برای نجات دنیا کمک کند.

طبق اخبار به دست رسیده فیلم‌برداری این مجموعه در ترکیه و قطر بوده و قرار است این مجموعه جذاب و مهیج در اول بهمن ماه به اکران دربیاید. از این رو در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی با بازی بازی جیسون استاتهام را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر