;
coinex

نخستین تریلر سریال لایو اکشن Halo منتشر شد

طبق اخبار به دست رسیده نخستین تریلر سریال لایو اکشن Halo منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات سریال با تکراتو همراه باشید.

سریال هیلو یکی از بهتر سریال‌های 2022 بوده که  توسط استیون اسپیلبرگ ساخته شده است. این مجموعه قرار از پارامونت پلاس در سال 2022 به اکران در بیاید. در ادامه با ما همراه باشید تا تریلر سریال لایو اکشن Halo را در اختیار شما قرار دهیم.

نخستین تریلر سریال لایو اکشن Halo

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه جذاب یکی از بهترین سریال 2022 بوده که شما با تماشای آن با بازی‌های ویدیویی فرنچایز آشنا می‌شوید. این سریال در قرن ۲۶ میلادی جریان خواهد داشت، زمانی که نسل بشر، درگیر یک جنگ میان کهکشانی با نژادی از فضایی‌های خطرناک به نام Covenant، شده است. برای پیروزی در این نبرد، دکتر هالسی که دانشمندی فوق‌العاده است.

ابرسربازهایی که به طور ژنتیکی و تکنولوژیتیکی، توانایی‌های فیزیکی و روانی آن‌ها افزایش یافته است. این سریال، داستان مستر چیف یا اسپارتان جان-۱۱۷ که فرمانده‌ی یک واحد از سربازان اسپارتان است، را دنبال خواهد کرد.

در این مجموعه دیدنی بازیگر محبوبی همچون پابلو شرایبر، جن تیلور، ناتاشا مک‌الهون، چارلی مورفی، شبانه اعظمی، دنی ساپانی، الیو گری، بوکین وودبین، کیت کندی، ناتاشا کولزاک، یرین ها و بنتلی کالو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با تماشای این سریال مهیج، ترس و وحشت بسیاری به شما القا می‌شود. به طوری که دوست ندارید چشم از روی سریال بردارید اگر به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید، می‌توانید در ادامه اولین تریلر جذاب سریال هیلو را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین تریلر سریال اکشن هیلو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر