;
coinex

نخستین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را ببینید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم تا نخستین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را ببینید. با ما همراه باشید.

جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) یکی از جدیدترین فیلم‌های فانتزی بوده که به کارگردانی دیوید ییتس و نویسندگی جی.کی. رولینگ، استیو کلاوز ساخته شده است.

در این محصول منحصر به فرد بازیگران محبوبی همچون ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، آلیسون سودول، ازرا میلر، کلوم ترنر، ویلیام نادیلام، پاپی کوربی-توچ، جسیکا ویلیامز، جود لا، مس میکلسن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore با تکراتو همراه باشید.

با انتشار این تیزر، عنوان رسمی قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts به کارگردانی دیوید ییتس اعلام شد: Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore همچنین تاریخ اکران این فیلم نیز به 15 آپریل 2022 (٢۶ فروردین ١۴٠١) منتقل شده است.

تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

این فیلم دیدنی را می توان یکی از منحصر به فردترین آثار دیوید ییتس دانست چرا که این اثر محبوب در ژانر فانتزی و تخیلی ساخته شده است. این فیلم سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های دنیای جادوگری و در کل یازدهمین فرنچایز در مجموعه دنیای جادوگری محسوب می‌شود.

ین فیلم قرار بود  در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شود، اما پس از جدایی جانی دپ از فیلم، برادران وارنر اکران فیلم را تا سال ۲۰۲۲ تغییر دادند. حال طبق اخبار به دست رسیده تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore  در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ در ایالات متحده آمریکا است.

تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
تریلر فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدو / تریلر Fantastic Beasts / تریلر Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

نخستین تریلر فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدو

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های فانتزی است. طرفداران فیلم و سریال‌های فانتزی بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در تاریخ تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ به کران در می‌آید. به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلمج انوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدو را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تریلر Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در یوتیوب

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر