;
coinex

یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home لو رفت

یکی از مورد انتظارترین فیلم های مارول فیلم اسپایدرمن است. در ادامه می‌توانید یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home را تماشا کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های مارول بوده که به کارگردانی جان واتس و نویسندگی کریس مک‌کنا و اریک سامرز ساخته شده است. حال طبق اخبار به دست رسیده یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home لو رفته است. برای اطلاع از جزئیات فیلم با تکراتو همراه باشید.

یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home

مارول این روزها خیلی بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی، ابتدا سریال وانداویژن را منتشر کرد. وانداویژن به سرعت توانست تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش در زمان خود شود. بعد از آن، نوبت به فالکون و سرباز زمستان رسید تا رکوردهای وانداویژن را جابه‌جا کند.

در نهایت، سریال لوکی با حواشی زیادی نمایش داده شد و عنوان برترین سال ٢٠٢١ را از آن خود کرد. با این که قیمت آخر سریال Loki مخاطبان را بسیار گیج کرد، اما تأثیر به سزایی در دنیای سینمایی مارول داشت. حال قرار است کمتر از یک هفته دیگر فیلم دوست داشتنی فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home به اکران دربیاید.

فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های مارول بوده که قرار است در این مجموعه بازیگران محبوبی همچون تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ و ریس ایفانز به ایفای نقش بپردازند.

یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home
فیلم اسپایدرمن کی میاد / فیلم Spider-Man No Way Home / فیلم اسپایدرمن

فیلم اسپایدرمن قرار است در ادامه فصل قبل یعنی Far From Home شروع شد. در فصل قبل دیدم که پس از افشای هویت مرد عنکبوتی توسط میستریو در پایان فیلم زندگی پارکر زیر و رو می‌شود همین امر باعث به وجود آمدن داستان‌های جالبی در فیلم می‌شود.

او از دکتر استرنج می‌خواهد تا با جادو به بازگرداندن هویت مخفی‌اش کمک کند، اما این کار عواقب غیرمنتظره‌ای دارد که باعث می‌شود دنیای چندگانه باز شود و به ابرشرورهایی که قبلاً با نسخه‌های مرد عنکبوتی می‌جنگیدند، از دنیاهای دیگر اجازه ورود پیدا کنند.

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که در انتظار فیلم اسپایدرمن No Way Home هستید می‌توانید در ادامه اولین صحنه‌های فیلم جذاب فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    دادا کل فیلم لو رفته این که فقط ۴۰ ثانیه اولشه

    پاسخ

    لو نرفته خودشون برای جلب توجه پخش کردن

    پاسخ

    خسته شدیم

    پاسخ