;
coinex

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) ؛ داستان، بازیگران و نظر منتقدان

فیلم شکارچیان روح افترلایف یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های ساخته شده است. از این رو در این مقاله قصد داریم نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) را در اختیار شما قرار دهیم. با ما باشید.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) بعد از نمایش آن، به یکی از محبوب‌ترین بحث‌ها در میان افراد علاقه‌مند به این مجموعه تبدیل شد. خوب است بدانید که این فیلم، چهارمین فیلم از سری شکارچیان روح بوده که طی چهار مرحله به روی پرده‌های سینما رفته است.

اولین مجموعه از این فیلم که در ابتدا در سال 1984 به نام شکارچیان روح بر روی پرده‌های سینما رفت، بعد از گذشت پنج سال فیلم دیگری به نام شکارچیان روح 2 نیز نمایش داده شد. این فیلم در سال 1989 در معرض دید عموم قرار گرفت.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)

فیلم شکارچیان روح افترلایف یکی از بهترین فیلم‌ها با ژانر ترسناک، فانتزی و کمدی است که مخاطبان زیادی از آن خود کرده است. البته همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این فیلم جذاب جزو مجموعه فیلم‌های شکارچیان روح محسوب می‌شود که از قدیم‌الایام نیز مخاطبان خاص خود را داشته است.

ازآنجاکه اولین قسمت این مجموعه در سال 1984 منتشر شد، افراد زیادی منتظر قسمت‌های بعدی آن بودند. اگرچه مخاطبان زیادی هم بعد از اکران قسمت آخر آن در سال 2021 به دست آورد.

بعدازاین‌که افراد زیادی به این فیلم واکنش مثبتی نشان دادند، کمپانی سونی تصمیم گرفت تا یک قسمت دیگر نیز از این مجموعه ساخته و روانه بازار کند. بیل مری که یکی از بازیگران قدیمی این مجموعه بود، از بازی کردن در این فیلم امتناع می‌کرد. تا این‌‌که این کمپانی در سال 2016، یک نسخه بازسازی‌شده از این فیلم را اکران کرد. خوب است بدانید که این فیلم با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو نشد و تقریباً با شکست مواجه شد.

شکست نسخه بازسازی‌شده یا ریبوت، موجب شد که کارگردان به دنبال ساخت نسخه اصلی این فیلم برود. تا این‌که فیلم موردبحث ساخته و روانه بازار شد. بسیاری از منتقدان در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) اظهار دارند که ممکن است این فیلم جزو بهترین فیلم های 2022 نیز به شمار رود. در ادامه، بیشتر به نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح افترلایف خواهیم پرداخت و آن را از همه جهات بررسی می‌کنیم.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)

این فیلم جذاب که اخیراً منتشر شده است، در همین مدت کم نظر بسیاری از منتقدان و حتی مخاطبان معمولی را به خود جلب کرده است. برای اینکه نقد و بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife را بهتر درک کنید، خوب است در ابتدا معرفی این فیلم را در ادامه مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

معرفی فیلم شکارچیان روح

فیلم Ghostbusters: Afterlife یکی از فیلم‌های محبوب امسال به شمار می‌رود. این فیلم به کارگردانی جیسون رایتمن (Jason Reitman) در تاریخ جولای تا اکتبر سال 2019 فیلم‌برداری خود را شروع کرده است.

لازم به ذکر است که خود جیسون ریتمن به همراه جیل کینن (Gil Kenan) متن این فیلم را نگاشته‌اند. باتوجه‌به نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) متوجه می‌شویم که این فیلم که چهارمین فیلم از مجموعه شکارچیان روح است، درواقع پایانی برای فیلم‌های قبلی خود است.

این‌طور برداشت می‌شود که بعدازاین فیلم که در سال 2021 روی پرده‌های سینما رفت، فیلم دیگری با این نام برای این مجموعه منتشر نخواهد شد. همان‌طور که گفتیم، این فیلم سری آخر این مجموعه بود و درواقع کل داستان در اینجا به اتمام می‌رسد.

تریلر این فیلم جذاب در تاریخ 9 دسامبر سال 2019 (مطابق با 18 آذر سال 1398) منتشر شد و در معرض دید عموم قرار گرفت. این تریلر اولین‌بار در کانال یوتیوب سونی انتشار یافت شاید برای شما جالب باشد که بدانید این تریلر تاکنون بیش از 17 میلیون بازدیدکننده داشته است.

خوب است بدانید که تاریخ اکران این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا تابه‌حال چندین بار تغییر کرده است. تاریخ اکران این فیلم که قرار بود در ابتدا در تاریخ 10 جولای 2020 (مطابق با 20 تیر 1399) به روی پرده‌های سینما برود، به تاریخ 5 مارس 2021 (مطابق با 15 اسفند 1399) تغییر پیدا کرد.

بعدازاین تاریخ هم کمپانی سونی بار دیگر تاریخ اکران این فیلم را به تاریخ 11 ژوئن 2021 (مطابق با 21 خرداد 1400) تغییر داد. تا این‌که در ماه ژانویه، این تاریخ به 11 نوامبر 2021 (مطابق با 20 آبان 1400) تغییر یافت.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
معرفی فیلم شکارچیان روح افترلایف

برای بررسی نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) خوب است بدانید که این فیلم بعد از مدت‌ها به انتظارها پایان داد. درنهایت بعد از همه تغییرها برای تاریخ اکران و منتظر نگه داشتن طرفداران خود، این فیلم در تاریخ 10 نوامبر 2021 (مطابق با تاریخ 28 آبان 1400) روی پرده‌های سینما رفت. کسانی که مدت‌ها منتظر این فیلم بودند، بعد از تماشای آن متوجه شدند که این انتظار کاملاً به‌جا بوده و انتظارات آن‌ها را برآورده ساخت.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

ژانر فیلم Ghostbusters: Afterlife

برای اینکه بهتر با نقد شکارچیان روح افترلایف آشنا شوید، بهتر است در ابتدا ژانر این فیلم را به‌خوبی درک کنید. کسانی که فیلم‌های قبلی این مجموعه و سایر فیلم‌های کمپانی سونی را تماشا کرده باشند، تا حدودی با ژانر این فیلم نیز آشنا هستند.

بسیاری از منتقدان در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف اعتقاد دارند که مهم‌ترین ژانر این فیلم علمی تخیلی بوده است. ازاین‌رو، می‌توان این فیلم را تا حد زیادی ترسناک و همچنین فانتزی هم دانست.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
ژانر فیلم Ghostbusters: Afterlife

علاوه بر این، فیلم زیبای شکارچیان روح افترلایف تا حدی ژانر کمدی هم دارد و در بسیاری از سکانس‌ها ترس با کمی طنز ترکیب شده است. در بسیاری از سکانس‌های این فیلم، با وقایع اکشنی روبرو می‎شویم که آدرنالین خون مخاطب را بالا می‌برد.

همچنین می‌توان گفت که به دلیل بسیاری از این وقایع اکشن، این فیلم رو به ژانر جنایی نیز رفته است. با نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) متوجه می‌شویم که این فیلم را می‌توان یک فیلم درام نیز دانست.

داستان فیلم شکارچیان روح افترلایف

شما با اطلاع از داستان این فیلم، بهتر می‌توانید به بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife بپردازید. این فیلم، داستان یک مادر (کالی) به همراه دو فرزند خود (فیبی و ترور) را روایت می‌کند که به منزل پدربزرگ مرحوم خود نقل‌مکان می‌کنند.

این خانه در حومه شهر واقع شده است و بعد از نقل‌مکان آن‌ها، اتفاقات عجیبی در این مکان روی می‌دهد. برای مثال، برخی زمین‌لرزه‌هایی اتفاق می‌افتد که موجب می‌شود این خانواده متوجه شوند که آن‌ها ارتباطی با شکارچیان روح واقعی دارند.

این ویژگی، نوعی ارثیه و میراث به‌جامانده از پدربزرگ آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این افراد بعدازاین ماجرا تلاش می‌کنند تا درک کنند که واقعاً چه کسی بوده و اجداد آن‌ها چه رازهایی داشته‌اند.

مادر این فرزندان که از محل کار خود اخراج شده است، دختر و پسر خود را به محلی دورتر از شهر می‌برد تا زندگی جدیدی با یکدیگر شروع کنند. در ابتدای نقل‌مکان آن‌ها به این مزرعه دورافتاده، بچه‌ها از آن‌ها راضی نبوده اما بعد از گذشت مدتی، رفته‌رفته این محل برای کنجکاوی آن‌ها به یک مکان عالی تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

وقایع ماورا طبیعی در شکارچیان روح

در این فیلم مشاهده می‌کنیم که در مزرعه آن‌ها، همواره زمین‌لرزه‌هایی در حال وقوع است و طوفان‌های شدید و بی‌دلیل در آنجا قطع نمی‌شود. با بررسی نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) متوجه می‌شویم که این وقایع، هیچ توجیه و منبع علمی ندارند و همه این موارد به دلایل خاصی روی می‌دهند.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
وقایع ماورا طبیعی در شکارچیان روح

در نهایت بعد از همه جست‌وجوهایی که فرزندان کالی انجام می‌دهند، بالاخره می‌توانند تاریخ و رمز و راز پدربزرگ خود را کشف کنند. آن‌ها کشف می‌کنند که پدربزرگ آن‌ها (صاحب مزرعه) در آن مکان یک تیم برای شکارچی روح داشته که کاملاً از بین رفته است.

با نقد Gostbusters: Afterlife متوجه می‌شویم که مادر این بچه‌ها (کالی) خاطره خوبی از پدر و حتی پدربزرگ آن‌ها ندارد. زیرا پدر آن‌ها کلی را ترک کرده و رفته است. به همین دلیل هم وی اصلاً دوست ندارد فرزندان وی نیز دنباله‌رو پدر و پدربزرگ خود شوند.

کالی اعتقاد دارد که شکار روح موجب دور شدن پدر آن‌ها شده است و صددرصد با کنجکاوی بچه‌ها با این قضیه مخالف است. این بچه‌ها نیز از پدر و پدربزرگ خود این میراث را به همراه دارند و باید این میراث را با خود حفظ کنند.

بعد از نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح می‌بینیم که اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره در شهر نیویورک روی می‌دهد که این مشکل به دست همین نوجوانان حل می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید قهرمان داستان این فیلم زیبا، کسی نیست به‌جز فیبی، دختر کوچک این خانواده که به همراه برادر بزرگ خود، ترور به ماجراجویی می‌پردازد.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)

با بررسی نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) متوجه می‌شویم که فیبی و ترور ابزار مخصوص کار پدربزرگ خود را برداشته و به دنبال حل این مشکل ماورا طبیعی می‌روند. ازاین‌رو، اتفاقات اکشن و همچنین کمدی زیادی در این فیلم مشاهده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

بازیگران فیلم Ghostbusters: Afterlife

بسیاری از منتقدان در نقد و بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife اعتقاد دارند که بخش قابل‌توجهی از موفقیت این فیلم، به دلیل بازیگران حرفه‌ای آن بوده است. آن‌ها اعلام کردند که انتخاب این بازیگران برای نقش‌های این فیلم کاملاً مناسب و به‌جا بوده است.

لازم به ذکر است که بعضی از بازیگرانی که در دو اثر قبلی این مجموعه حضور داشتند، در آخرین نسخه از فیلم شکارچیان روح افترلایف نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. نام بازیگران این فیلم، در ماه جولای 2019 اعلام شد. در این بخش، برخی از مهم‌ترین بازیگران این فیلم را معرفی خواهیم کرد.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بازیگرانی که در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف با آن‌ها مواجه می‌شویم، بازیگر جذاب و دوست‌داشتنی، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) است. این فرد که در حرفه‌های بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و حتی موسیقی‌دانی فعالیت دارد، در همه این کارها شناخته‌شده است. فین ولفهارد در تاریخ 23 دسامبر سال 2002 (مطابق با 2 دی 1381) در کانادا و در یک خانواده هنری به دنیا آمد. پدر فین یک محقق بوده و بردار وی نیز در حرفه بازیگری فعالیت دارد.

برای نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) خوب است بدانیم که اصلی‌ترین دلیل شهرت فین ولفهارد، بازی بی‌نظیر او در سریال زیبای Stranger things بوده است. وی در این فیلم با نقش‌آفرینی به‌عنوان مایک ویلر، در بین افراد زیادی شناخته شد.

لازم به ذکر است که این هنرمند موفق در حال حاضر، به‌عنوان گیتاریست در گروه راک کالپرنیا مشغول است. همچنین ولفهارد به‌تازگی به گروه موسیقی مشهور The Aubreys پیوسته است.

این هنرمند موفق اولین کار خود را در سن 17 سالگی آغاز کرد. وی مسئولیت کارگردانی فیلم کوتاه Night Shifts را بر عهده داشت که در سال 2020 به نمایش درآمد. علاوه بر این وی در جشنواره فیلم Atlanta Shortsfest جایزه بهترین کارگردان را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

مکینا گریس در نقش فیبی

یکی دیگر از بازیگرانی که در بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife با وی مواجه می‌شویم، مکینا گریس (Mckenna Grace) است. این بازیگر زیبا و جذاب در تاریخ 25 ژوئن 2006 (مطابق با 4 تیر 1385) در آمریکا دیده به جهان گشود.

این فرد که از سن 6 سالگی وارد حرفه بازیگری شده است، بیشتر در نقش‌های اصلی مشاهده شده است. مکینا گریس برای اولین‌بار، در برنامه محبوب تلویزیونی کمدی به نام Crash & Bernstein که در سال 2012 تا 2014 منتشر می‌شد، به‌صورت جدی نقش‌آفرینی کرده است.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

برای نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) خوب است بدانید که این بازیگر به‎تازگی به‌عنوان نسل بعدی هالیوود، در انجمن منتقدان هالیوود جایزه‌ای به دست آورده است. از مهم‌ترین فیلم‌های مکینا گریس، می‌توان به فیلم زیبای Gifted (2017)، فیلم Captain Marvel از کمپانی مارول در سال 2019، فیلم Anabelle Comes Home در سال 2019 که یک فیلم ترسناک است، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد فیلم اسپنسر (Spencer)

کری کون در نقش کالی

بازیگر دیگری که در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف با وی روبرو می‌شویم، کری کون (Carrie Coon) بوده که نقش کالی را به زیبایی اجرا کرده است. این بازیگر حرفه‌ای که در تاریخ 24 ژانویه سال 1981 (مطابق با 4 بهمن 1359) در آمریکا دیده به جهان گشود.

او حرفه بازیگری را با نقش‌آفرینی در تئاتر آغاز کرد. این بازیگر ماهر در سال 2012 برای بازی در تئاتر «چه کسی از ویرجینیا ولف می‌ترسد؟» به‌عنوان برنده جایزه Theatre World Award شناخته شد. علاوه بر این، نامزد جایزه تونی نیز شد.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

مهم‌ترین دلیل شهرت و شناخته شدن کری کون، بازی بی‌نظیر او در سریال تلویزیونی بازماندگان (The Leftovers) برمی‌گردد. این فیلم که بین سال‌های 2014 تا 2017 منتشر شد، یکی از سریال‌های زیبا با ژانر درام شناخته می‌شود.

 پل راد در نقش آقای گروبرسون

پل راد (Paul Rudd) که یکی دیگر از بازیگران فیلم Ghostbusters: Afterlife است، نقش مهمی در این فیلم دارد و موردتوجه بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. پل راد علاوه بر بازیگری، به‌عنوان کمدین، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس هم شناخته می‌شود. این بازیگر حرفه‌ای در تاریخ 6 آوریل سال 1969 (مطابق با 17 فروردین سال 1347) در آمریکا متولد شد.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) مشخص می‌کند که او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2012 و در تئاتر، تلویزیون و سینما شروع کرد. اولین کار حرفه‌ای این بازیگر، سریال کمدی خواهران (Sisters) در سال 1992 است.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

مهم‌ترین و معروف‌ترین فیلم‌های پل راد، فیلم‌های مرد مورچه‌ای (Ant Man 2015) و فیلم زیبای مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant Man and the Wasp 2018) معرفی می‌شوند. علاوه بر این، احتمال دارد این بازیگر را در فیلم ابرقهرمانی شرکت مارول به نام Catain America: Civil War نیز مشاهده کرده باشید. برای نقد Ghostbusters: Afterlife خوب است بدانید که این بازیگر موفق در خیابان مشاهیر هالیوود نیز ستاره‌ای از آن خود کرده است و همچنین در سال 2019، یکی از 100 هنرمند پردرآمد شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال The Wheel of Time

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

امتیاز فیلم شکارچیان روح افترلایف

بعد از نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح افترلایف و بررسی بازیگران آن، خوب است امتیازهای این فیلم را نیز بدانید. منتقدان بسیاری در نقد فیلم Ghostbusters: Afterlife به این فیلم امتیازهای متوسط و رو به بلایی دادند.

تاکنون این فیلم توانسته تا امتیاز 7.8 از 10 را از وب‌سایت IMDB دریافت کند. پس از 36 نقدی که برای نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح افترلایف انجام شد، 78 درصد از این نقدها مثبت بوده است. این امر موجب شد که در این وب‌سایت، امتیاز 7.30 از 10 را کسب کند.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

نقد و بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife نیز مشخص کرد که این فیلم در وب‌سایت متاکریتیک امتیاز 62 را به دست آورده است. منتقدان در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) به این فیلم 12 نقد دادند. 8 نقد از این 12 نقد مثبت بوده و 3 نقد هم متوسط بوده‌اند. این بدان معنی است که منتقدان در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف تنها یک نقد منفی در متاکریتیک اظهار کردند.

نقاط ضعف فیلم

در نقد شکارچیان روح افترلایف با برخی نقاط ضعف نیز روبر شدیم که در این بخش به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. بسیاری از منتقدان درباره فیلم Ghostbusters: Afterlife باور دارند که این فیلم باوجود پرداخت هزینه‌های زیاد (نزدیک به 120 میلیون دلار) همچنان از نظر جلوه‌های ویژه چندان خوب عمل نکرده است. این موضوع که یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف این فیلم به شمار می‌رود، باعث نارضایتی برخی از مخاطبان شده است.

علاوه بر این، برای نقد شکارچیان روح افترلایف خوب است بدانید که ارواحی که در این فیلم مشاهده کردیم، تقریباً مشابه مجموعه‌های پیشین بودند. به همین دلیل هم گفته می‌شود که عوامل فیلم شکارچیان روح افترلایف قصد داشتند تا کلاسیک بودن فیلم را حفظ کرده و نمونه‌های ارواح جدیدی به آن اضافه نکنند. این امر موجب شد که برخی از مخاطبان امروزی سینما این مدل فیلم را نپسندد و از تماشای آن چندان راضی نباشد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن خانواده ادامز (The Addams Family)

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice) 

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
نقد Ghostbusters: Afterlife

از سوی دیگر، با بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife متوجه می‌شویم که ملیسا مک‌کارتی، یکی از مهم‌ترین بازیگران این فیلم محسوب می‌شود که غالباً در فیلم‌های کمدی ایفای نقش کرده است.

بازیگر مقابل مک‌کارتی، کریستین ویگ بوده که در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) گفته می‌شود که این بازیگر بیشتر نقش‌های جدی بازی می‌کند. اگرچه کریستین ویگ یک کمدی‌نویس ماهر، اما بازهم بیشتر یادآور فیلم‌های جدی است. این امر موجب شده که این دو بازیگر زوج خوبی به نظر نرسند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جاودانگان (Eternals)

نقد فیلم 7 زندانی (Prisoners 7)

نظر منتقدان

منتقدان در نقد شکارچیان روح افترلایف نظرات متفاوتی داشتند. این منتقدان با بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife غالباً نظرات مثبتی ارائه کردند که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

برای مثال، رزی نایت در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف اعتقاد دارد که این فیلم علاوه بر جذابیت و اسرارآمیز بودن، جنبه سرگرمی هم داشته و به زیبایی مجموعه‌های قبلی شکارچیان روح را ادامه داده است. این منتقد نمره 90 را در نقد شکارچیان روح افترلایف ارائه کرده است.

جانی اولکسینسکی که امتیاز 88 را به این فیلم داده، در نقد و بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife بیان کرد که این فیلم لحن بسیار خوب و دلنشینی دارد که موجب جذابیت آن شده است.

به‌علاوه، وی اعتقاد دارد که میان سکانس‌ها کمدی و حساس و جدی، تعادل خوبی برقرار بوده که برای این‌گونه فیلم‌ها کاملاً ضروری است. او اظهار می‌دارد که استفاده از بازیگران جوان برای بازی‌های واقعی در این فیلم، از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
نقد Ghostbusters: Afterlife

از سوی دیگر، ویلیام بیبیانی در نقد و بررسی فیلم شکارچیان روح افترلایف بیان کرده که کارگردانی رایتمن درعین‌حال که حرفه‌ای بوده، زننده هم است. البته کارگردانی وی برای داستان آشنای Ghostbusters کاملاً مناسب بوده است.

این منتقد در نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) اعتقاد دارد که بازیگران حرفه‌ای این فیلم منجر به زیبا شدن آن در موقعیت‌های تکراری شده‌اند. این منتقد در نقد و بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife امتیاز 7 را به این فیلم داد.

کلام آخر

نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) اهمیت بسیاری در دنیای فیلم و سینما دارد که بسیاری از منتقدان و مخاطبان به آن توجه می‌کنند. ما در این مقاله، به بررسی فیلم Ghostbusters: Afterlife پرداختیم و مهم‌ترین موضوعات مرتبط به آن را بررسی کردیم. باتوجه‌به نکات فوق‌الذکر می‌توانید تصمیم خود برای تماشای این فیلم را نهایی کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: rottentomatoes

نظر شما در خصوص نقد فیلم شکارچیان روح افترلایف (Ghostbusters: Afterlife) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر