;
coinex

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021 را با ما ببینید. امروز تیم‌های صعود کننده از گروه‌های هشتگانه رقبای خود را خواهند شناخت. با ما باشید.

با انجام بازی‌های شب دوم از هفته آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. البته که بازی آتالانتا و ویارئال با یک روز تاخیر برگزار شد و نهایتا از این بین این ویارئال بود که به دور یک هشتم رسید. برای پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2021 با ما باشید.

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021
پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمان اروپا 2022 / پخش زنده مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2021

در قرعه‌کشی اولین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌‌های منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار می‌گیرند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکومادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار دارند.

در مرحله یک هشتم نهایی محدودیت‌هایی برای رویارویی تیم‌ها وجود دارد به این نحو که هیچ دو تیمی از یک کشور و هیچ دو تیمی که در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه بوده‌اند مقابل هم قرار نخواهند گرفت.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز و از ساعت 14:30 به وقت تهران در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد. برای پخش زنده این رویداد از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2021

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر