;
coinex

نخستین تصاویر واقعی از سری گلکسی اس 22 را ببینید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم تا نخستین تصاویر واقعی از سری گلکسی اس 22 را ببینید. با ما در تکراتو همراه باشید.

به تاریخ معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 22 نزدیک می‌شویم و شایعات نیز در مورد این گوشی‌ها کم کم شدت می‌گیرد. از شایعات متوجه می‌شویم که مدل‌های استاندارد و پلاس این سری شباهت بسیاری به سری Galaxy S21 خواهند داشت و حال اولین تصاویر واقعی از S22، این موضوع را تایید کرده است.

امروز یک کاربر در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصویری منتشر کرده که به نظر می‌رسد به Galaxy S22 مربوط باشد. به وضوح می‌توانیم شباهت پرچم‌دار جدید با سری قبل را مشاهده نماییم. تنها تفاوت در طراحی این دو سری را می‌توان در بدنه براق و شیشه‌ای گلکسی اس 22 دانست که در سری S21 به صورت مات پرداخت شده بود.

نخستین تصاویر واقعی از سری گلکسی اس 22

همچنین اندکی پیش نیز گوشی Galaxy S22 Ultra در FCC مشاهده شد که در کنار آن یک قلم S Pen جدید نیز به چشم می‌خورد.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که سامسونگ در طراحی ماژول دوربین گلکسی اس 22 از روش عمودی استفاده کرده و سه دوربین را در کنار هم قرار داده است. به نظر می‌رسد این ماژول به بدنه متصل شده و یک فلاش LED نیز در کنار آن دیده می‌شود.

گلکسی اس 22

همانطور که در تصویر پایین برای رنگ مشکی خانواده Galaxy S22 می‌بینید، به نظر می رسد سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ دوست دارد که شیشه براق را برای مدل های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس استفاده کند. خب شبیه به راهبرد اپل برای ایجاد تمایز ظاهری بین آیفون های ساده و پرو جدید است. مدل های ساده شیشه براق و مدل های پرو شیشه مات.

و اما در رنگ سفید این سری:

گلکسی اس 22

همانطور که می بینید در رنگ سفید هم شاهد همین موضوع شیشه های مات و براق برای مدل برتر و مدل های پایین تر هستیم. با این وجود شیشه قاب دوربین مدل های گلکسی S22 و S22 پلاس مات است.

گلکسی اس 22

باید به این نکته اشاره کنیم که دستگاه قابل مشاهده در تصویر بالا می‌تواند به یک نمونه تعلق داشته باشد و یک Galaxy S22 واقعی نباشد، اما با تمامی اطلاعات ما از این گوشی سازگاری دارد و احتمالاً اولین تصاویر واقعی از این گوشی را شاهد هستیم.

حال به اس 22 اولترا می‌پردازیم؛ با توجه به شماره مدل SM-S908U مشاهده شده در FCC و U در آخر آن، امکان دارد شایعات در مورد تغییر نام بهترین محصول این سری به Galaxy S22 Note چندان با واقعیت منطبق نباشد. با این وجود باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ سال آینده میلادی را با چگونه و با چه نام‌های آغاز خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نخستین تصاویر واقعی از سری گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر