;
coinex

نمرات اولیه منتقدان Spider-Man No Way Home منتشر شد

نمرات اولیه منتقدان Spider-Man No Way Home منتشر شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا ببینید نظر منتقدان در مورد Spider-Man No Way Home چیست؟

چیزی به اکران فیلم موردانتظار مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) نمانده و هواداران تشنه رسیدن به پاسخ بسیاری از سوالات خود هستند. اولین اکران این فیلم فردا (۱۵ دسامبر) در بریتانیا انجام می‌شود و در همین راستا منتقدان نظر خود را درباره آن منتشر کرده‌اند.

No Way Home تا این لحظه نظر ۱۰۰ درصد منتقدان (بر اساس ۲۵ نقد) را در راتن تومیتوز جلب کرده و از مجموع ۱۷ نقد در متاکریتیک، این فیلم به نمره ۷۲ از ۱۰۰ رسیده است. به گفته منتقدان فیلم مذکور مثل یک نامه عاشقانه به کتاب‌های کمیک است و در کنار وجود صحنه‌های اکشن عالی، جنبه‌های تازه و منحصر به‌فردی از کاراکتر اسپایدرمن را مورد اکتشاف قرار داده.

همچنین قبل‌تر سکانس مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در No Way Home را در تکراتو قرار داده‌ایم.

نمرات اولیه منتقدان Spider-Man No Way Home

این‌بار پیتر جدیت، عمق عاطفی، خشونت، عشق باورپذیر و صحنه‌ای جذاب زیر باران دارد! این فیلم بهترین عملکرد تام هالند تا امروز بوده است.

New York Post – نمره ۸۸ از ۱۰۰

احتمالا ابرقهرمانی‌ترین شاخصه این فیلم، توانایی آن در نگه داشتن عواطف و روابط انسانی در متن داستان باشد، حتی زمانی که زمان و مکان در هم گره خورده و دنیا به‌ خطر افتاده است.

The Wrap – نمره ۷۰ از ۱۰۰

وقتی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ریتم خود را پیدا می‌کند، همه چیز را برای یک اکت پایانی هوشمندانه و احساسی آماده می‌کند که قهرمان بودن و از خودگذشتی همیشگی اسپایدرمن را به خوبی ترسیم می‌کند.

Screen Daily – نمره ۸۰ از ۱۰۰

نمرات اولیه منتقدان Spider-Man No Way Home

نمرات برخی دیگر از سایت‌های معتبر به شرح زیر است:

  • IGN – نمره ۸۰ از ۱۰۰
  • Hollywood Reporter – نمره ۷۰ از ۱۰۰
  • Indie Wire – نمره ۶۷ از ۱۰۰
  • USA Today – نمره ۸۸ از ۱۰۰

همچنین خبر خوب برای دوست داران مارول این است که این فیلم فردا منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد نمرات اولیه منتقدان Spider-Man No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر