;
coinex

ببینید: تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman 2022) که در ژاپن پخش شد

فیلم بتمن یکی از معروف‌ترین فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی است. در ادامه برای تماشای تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman 2022) با تکراتو همراه باشید.

فیلم بتمن (The Batman 2022) یکی از جدیدترین فیلم های 2022 بوده که به کارگردانی مت ریوز و تهیه کنندگی دیلن کلارک و مت ریوز در ژانر اکشن، ابرقهرمانی ساخته شده است. حال طبق اخیار به دست رسیده تریلر جدید در کشور ژاپن پخش شده است. برای تماشای این تریلر در ادامه با ما همراه باشید.

تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman 2022)

قرار است در این مجموعه جذاب بازیگران محبوبی همچون رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل به ایفای نقش بپردازند.

اولین تریلر این مجموعه دوست داشتنی در جریان رویداد سال گذشته به نمایش درآمد که برای اولین بار شخصیت‌های بتمن و جیم گوردون با بازی جفری رایت را به تصویر کشید و همچنین مشخص کرد که ریدلر شخصیت اصلی داستان فیلم است.

تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman 2022)
تریلر جدید فیلم The Batman / تریلر فیلم بتمن 2022 / تریلر جدید فیلم The Batman 2022

در تریلر جدید فیلم The Batmanبیش از هرچی دیگری روی ویلن و ضد قهرمان‌های داستان مانند ریدلر و پنگوئن و البته تاریک بودن شهر گاتهام تمرکز دارد. هرچند فارل عنوان کرده بود که شخصیت پنگوئن در این فیلم مانند کمیک‌ها یک نوع ویلن محسوب نمی‌شود.

به نظر می‌رسد در این تریلر به ویژه در صحنه‌های پایانی با بتمن درگیر شده است و لحظات هیجان انگیز بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است. همچنین به نظر می‌رسد زن گربه‌ای از لحاظ پیچیده‌ای با بتمن در ارتباط است.

در مجموع تریلر فیلم The Batman همان چیزی بود که انتظار آن را داشتیم و هیجان طرفداران برای ساخته مت ریوز را بیش از پیش افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه یکی از بهترین کارهای مت ریوز شناخته می‌شود.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد این فیلم The Batman درتاریخ 13 اسفندماه سال 1400 کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. اگر از طرفداران این سری ژانر‌ها هستید تماشای این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر بتمن (The Batman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر