;
coinex

پخش زنده پرسپولیس پیکان 24 آذر 1400 [+ ترکیب و ساعت بازی]

در این نوشتار ورزشی از تکراتو پخش زنده پرسپولیس پیکان همراه با ترکیب دو تیم را برایتان در سایت قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

پرسپولیس و پیکان در حالی در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف یک دیگر میروند که پرسپولیس با ۱۶ امتیاز در رتبه ششم جدول و پیکان با ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند. دیدار این دوتیم فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پخش زنده پرسپولیس پیکان

پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود دو برد و سه مساوی دارد و پیکان در ۵ بازی اخیر خود آمار ضعیف سه باخت و دو مساوی را کسب کرده است. همچنین لازم به ذکر است که با اعلام ترکیب دو تیم این مطلب آپدیت خواهد شد و ترکیب پرسپولیس و پیکان در بازی فردا در سایت قرار خواهد گرفت.

پخش زنده پرسپولیس پیکان

پیکان که لیگ را در 5 بازی ابتدای بسیار خوب آغاز کرده بود در 5 بازی اول خود شکستی نداشت و با 3 پیروزی و 1 تساوی عملکرد مناسبی داشت. آن‌ها اما در هفته‌های اخیر درگیر بحران شده و در 5 بازی آخر خود در لیگ 3 شکست و 2 تساوی داشته‌اند که اصلا خبر خوبی نیست.

آن‌ها همین هفته گذشته در شرایطی که میزبان استقلالی بودند که 5 هفته تساوی پیاپی ثبت کرده بود، با نتیجه 3 بر 0 شکست خوردند و حالا باید به مصاف یک مدعی دیگر بروند. پرسپولیسی که 5 بازی آخر خود در لیگ 3 تساوی و تنها 2 برد داشته تا بار دیگر کمی از کورس عقب بیفتد.

ساعت پخش زنده پرسپولیس پیکان

دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان فردا چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 16:00 برگزار می شود.

پخش زنده پرسپولیس پیکان

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد پخش زنده پرسپولیس پیکان چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر