;
coinex

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال ؛ گیم هایی که بیت کوین جایزه می‌دهند

آیا از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هستید؟ یا به کسب درآمد از این راه علاقه دارید؟ اگر اینطور است با مقاله بازی های جایزه دار ارز دیجیتال همراه ما باشید.

این روزها بیشتر افراد برای کسب درآمد بیشتر بر روی بازار ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری می‌کنند. برخی از افراد نیز برای عملکرد بهتر در این عرصه به سراغ یادگیری دانش تحلیل تکنیکال رفته‌اند و با کارشناسان این عرصه همکاری می‌کنند. در واقع می‌توان به طور کلی گفت سرمایه گذاری بر روی بازار ارزهای دیجیتالی این روزرا بسیار پر طرفدار شده است.

هر فردی که در این حوزه فعالیت کند باید با برخی از قوانین این بازار آشنا باشد. به طور مثال باید در این بازار توانایی ریسک کردن خود را بالا برد و هیجانی تصمیم گیری نکرد. نکته قابل توجه برای هر تریدری این است که بازار ارزهای دیجیتالی بسیار نوسانی و ناپایدار در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر افراد به دلیل ترس از دست دادن پول خود از سرمایه گذاری در این ارزها خودداری می‌کنند. تا حدودی باید گفت که این افراد حق دارند زیرا پولی که در این عرصه از دست می‌رود دیگر قابل برگشت نیست اما ما یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم.

شما می‌توانید با بازی کردن در اوقات فراغتتان بیت کوین دریافت کرده و کسب درآمد کنید. دیگر نیازی به خرید این ارزهای دیجیتالی ندارید و تنها با بازی کردن به عنوان پاداش شما بیت کوین یا یک ارز دیجیتال دیگر که قابلیت تبدیل به بیت کوین را دارد دریاقت خواهید کرد. در ادامه با لیست بازی های جایزه دار ارز دیجیتال و معرفی آن‌ها همراه شما خواهیم بود.

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

پیش از آنکه به بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال بپردازیم ابتدا قصد داریم باری دیگر شما را با مفهوم بیت کوین آشنا کنیم. بیت کوین چیست؟ بیت کوین یا BTC اولین و محبوب ترین نوع ارز دیجیتال تا به امروز است. اساساً این پول دیجیتال است، اما بر خلاف پول واقعی، توسط یک بانک یا دولت تنظیم نشده است.

در واقع، هر کسی که از بیت کوین داشته باشد، می‌تواند آن را به صورت ناشناس خرج کند، این موضوع باعث خوشحالی علاقه‌مندان فناوری ارزها دیجیتالی شده است. اگرچه که این تراکنش‌ها ناشناس هستند، اما باید توجه داشته باشید که کاملا امن هستند.

هر تراکنش بیت کوین در یک دفتر کل ثبت می‌شود که همه به آن دسترسی دارند، بنابراین جعل این تراکنش‌ها تقریبا غیرممکن است. با این حال، بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست و ارزهای دیگری نیز وجود دارند. در حال حاضر بیش از 5000 ارز دیجیتال از جمله اتریوم، فونئوم، لایت کوین، بایننس کوین و دوج کوین به صورت آنلاین در دسترس هستند.

در حالی که بیشتر شرکت‌ها هنوز پرداخت از طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را نمی‌پذیرند، شرکت‌های بزرگ دیگری مانند مایکروسافت و پی پال شروع به انجام این کار کرده‌اند. این امر نشان می‌دهد ارز دیجیتال ممکن است آینده پول باشد.

این صنعت بسیار پیشرفت کرده است به طوری که بیت کوین و ارزهای دیجیتال در بیشتر کشورها شناخته شده هستند. گفته شده در آبنده شاهد پیشرفت بیشتر این صنعت نیز خواهیم بود. حال چگونه بیت کوین کسب کنیم؟

آیا راهی بهتر از بازی برای کسب ارزهای دیجیتال می‌شناسید؟ بازی‌ها برای دانلود رایگان هستند، می‌توانید در حین انجام این کار لذت برده و درآمد کسب کنید. بنابراین، ما در این قسمت لیستی از بهترین بازی های ارز دیحیتال جایزه دار را برای شما گرد آوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

لیستی از بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال

در این قسمت ابتدا ما لیستی از بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال برای شما به نمایش می‌گذاریم و سپس پس از آشنایی با اسامی آن‌ها به طور خلاصه به معرفی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع بیشتر از بازی‌های کریپتویی مقاله بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

  • CryptoPop
  • CropBytes
  • Bitcoin Pop
  • Merge Cats
  • Bitcoin Bounce
  • Crypto Planet
  • Bitcoin Food Fight
  • Bitcoin Blast
  • Bitcoin Solitaire
  • Alien Run
  • Bitcoin Blocks
  • CryptoWin
  • Turbo 84

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

CryptoPop

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال

این لیست را با بازی  CryptoPop شروع می‌کنیم، این بازی، یک بازی بیت کوین بوده که شبیه به Candy Crush است. برای بازی، باید روی گروه‌هایی از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، ریپل، مونرو و اتر ضربه بزنید تا آن‌ها را پخش کنید.

هر چه کوین‌های بیشتری با یک ضربه بزنید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید و البته هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، پول بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. هدف این است که تا حد ممکن کمترین کوین روی تخته باقی بماند.

قبل از شروع بازی های جایزه دار ارز دیجیتال ، باید آدرس ایمیل Coinbase خود را در قسمت Wallet وارد کنید تا امتیازات شما ثبت شود. اگر حساب Coinbase ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت www.coinbase.com به صورت رایگان ثبت نام کنید.

در حال حاضر، CryptoPop اتریوم و پاپ کوین را به عنوان توکن‌های دیجیتال ارائه می‌دهد اما در آینده، این بازی تعداد انگشت شماری ارزهای دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین کش، لایت کوین، بایننس کوین و دش را اضافه خواهد کرد. وقتی امتیاز کافی داشتید، می‌توانید به کیف پول خود مراجعه کرده و با ضربه زدن روی دکمه claim، جایزه‌های ارز دیجیتالی خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

CropBytes

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

اگر از طرفداران Farmville یا دیگر بازی‌های کشاورزی آنلاین هستید، مطمئناً CropBytes را دوست خواهید داشت. در این بازی کریپتو، می‌توانید نقش یک کشاورز، تاجر یا سرمایه‌گذار را بازی کنید تا تجارت کشاورزی خود را توسعه دهید و روزانه ارز دیجیتال کسب کنید.

برای سود بردن از مزرعه خود، ابتدا به رشد و برداشت محصول نیاز دارید، سپس باید به دام‌های خود غذا دهید و محصولاتی مانند شیر، پشم و تخم مرغ را از آن جمع آوری کنید.

هنگامی که محصولات کافی در اختیار داشتید، می‌توانید آن‌ها را با ارز دیجیتال معامله کنید یا بفروشید. پس از آن، می‌توانید آن پول را دوباره در مزرعه خود سرمایه گذاری کنید تا آن را حتی بزرگتر و سودآورتر کنید.

برای شروع، ابتدا باید ثبت نام کنید. CropBytes پس از ثبت نام، دارایی‌های آزمایشی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید این دارایی‌ها را در طول هفت روز خرج کنید.

وقتی دوره آزمایشی شما تمام شد، باید دارایی‌های درون بازی بخرید تا بتوانید به رشد کسب و کار خود و کسب درآمد ارزهای دیجیتال ادامه دهید. وقتی آماده برداشتن توکن‌های رمزنگاری خود شدید، آدرس کیف پول خود را با استفاده از آدرس ایمیل خود به support@cropbytes.com ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

Bitcoin Pop

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

 

یکی دیگر از بازی های جایزه دار ارز دیجیتال که باید امتحان کنید بیت کوین پاپ است. بیت کوین پاپ یکی از بهترین بازی های با جایزه بیت کوین به شمار می‌رود زیرا بازی با آن بسیار آسان است.

شما فقط باید با حبابی که اسب شاخدار در دستش دارد به دسته ای از حباب هایی که همان رنگ هستند، شلیک کنید. هرچه حباب‌های بیشتری در کمترین تعداد حرکت ایجاد کنید، امتیازات Bling بیشتری دریافت می‌کنید و پاداش بیت‌کوین بیشتری کسب می‌کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی بیت کوین به امتیازهای Bling زیادی نیاز دارید. 1,000,000 امتیاز Bling تنها معادل 0.0001 بیت کوین است.

برای شروع بازی، فقط باید برای یک حساب رایگان بیت کوین پاپ داشته باشید تا بتوانید وارد شوید. سپس، وقتی بیت کوین کافی به دست آوردید، باید آدرس ایمیل Coinbase خود را وارد کنید تا بتوانید ارزهای خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

فارسایت (Farsite)

آپلند (Upland)

Merge Cats

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

Merge Cats یکی دیگر از بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال است. برای شروع، ابتدا باید گربه‌ها را با پول درون بازی بخرید. این گربه‌ها در اطراف مسیر مسابقه‌ای پرواز می‌کنند و هر بار که گربه‌ای به خط پایان برسد، شما کوین به دست می‌آورید.

تعداد گربه‌هایی که می‌توانید در هر لول بخرید فقط به تعداد گربه‌هایی که می‌توانید در پیست مسابقه داشته باشید، محدود می‌شود. بنابراین، برای ایجاد فضا، باید گربه‌های هم لول را با هم ادغام کنید تا گربه‌های لول بالاتری بسازید که بسیار سریع‌تر هستند و درآمد بیشتری برای شما به همراه خواهند داشت.

هنگامی که به اندازه کافی کوین به دست آوردید، می‌توانید سایر مسیرهای مسابقه را باز کنید و گربه‌های سریع‌تری بخرید. خوبی این بازی کریپتو این است که شما درآمد آفلاین دریافت می‌کنید. این بدان معناست که می‌توانید بخوابید یا به دفتر بروید، در حالی که گربه‌های شما همچنان در تلاش برای کسب کوین هستند.

ارز دیجیتال اولیه‌ای که در این بازی به دست می‌آورید Soul است که در Mercatox، HotBit و Uniswap معامله می‌شود. همچنین می‌توانید Soul را با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم مبادله کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

Bitcoin Bounce

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

یکی دیگر از بازی‌های بیت کوینی که می‌توانید برای کسب ارز دیجیتال انجام دهید، بیت کوین Bounce است. هدف شما در این بازی بسیار ساده است تا جایی که می‌توانید با پرش از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر بدون افتادن بروید. بعلاوه، در این مسیر پاداش‌ها و قدرت‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند مدت بیشتری زنده بمانید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

برای شرکت در قرعه‌کشی‌های روزانه این بازی که اتفاقا جایزه واقعی هم در آنجاست، باید یک سری بلیت را جمع‌آوری کنید. بازی هر روز به برندگان قرعه کشی بیت کوین می‌دهد. اگر امتیاز و بلیت بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید، بنابراین بازی منظم روزانه کمک زیادی به شما می‌کند.

اگر برنده شوید، بیت کوین بانس از طریق شبکه لایتنینگ به شما جایزه می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که یک کیف پول خارجی داشته باشید که از این پروتکل پرداخت پشتیبانی کند. برخی از کیف پول‌هایی که با شبکه لایتنینگ سازگار هستند عبارتند از: Wallet of Satoshi، ZEBEDEE، Breez، Bitcoin Lightning Wallet و Blue Wallet.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

Crypto Planet

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

Crypto Planet یکی از بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال بوده که به تازگی برای دانلود موجود شده است. در این بازی هدف اصلی شما استخراج کریستال از سیاراتی است که از آن‌ها بازدید می‌کنید.

برای استخراج کریستال‌ها، به سادگی حفار را فعال کنید و آن را به مدت هشت ساعت رها کنید، و پس از آن زمان، می‌توانید کریستال‌های خود را دریافت کنید.

این بازی طیف گسترده‌ای از رمزارزها از جمله Phoneum، Bitcoin، Ethereum و Litecoin را ارائه می‌دهد. البته، هر چه کریستال‌های بیشتری از سیارات استخراج کنید، در پایان روز کریپتوهای بیشتری به دست خواهید آورد.

اگر می‌خواهید کریستال‌های بیشتری و با سرعت بیشتری به دست آورید، می‌توانید مقداری از آن را به اصلاح جوجه کشی کنید و بعد از چند ساعت کریستال‌های بیشتر به دست خواهید آورد. همچنین می‌توانید به ماموریت‌های روزانه بروید تا کریستال‌های بیشتری جمع کنید و صندوق‌های فضایی بیشتری دریافت کنید.

جایزه‌هایی که به دست می‌آورید در کیف پول درون بازی ذخیره می‌شوند. پس از رسیدن به سقف برداشت، می‌توانید درآمد خود را به هر کیف پول خارجی مورد نظر منتقل کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

Bitcoin Food Fight

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

یکی دیگر از بازی های با جایزه بیت کوین Bitcoin Food Fight است. این بازی مهارت‌های هدف گیری شما را مورد آزمایش قرار می دهد. مبارزه با غذای بیت کوین یک مبارزه غذایی به معنای اصلاحی نیست. این یک بازی است که در آن شما اساساً با غذا مبارزه می کنید. شما چاقوها را به سمت پیتزا، هلو، پنکیک و سایر مواد غذایی پرتاب می کنید تا زمانی که از بین بروند.

چالش اینجا این است که فضای بین چاقوهایی که از قبل به غذا چسبانده شده‌اند را هدف بگیرید. اگر چاقوی شما با چاقوی دیگری برخورد کند، لول شما بازنشانی می‌شود.

اما خبر خوب این است که چه برنده شوید و چه ببازید، امتیاز Bling کسب می‌کنید. سپس این امتیازهای Bling به بیت کوین تبدیل می‌شوند که می‌توانید هر هفت روز آن را نقد کنید. برای مطالبه بیت کوین‌هایی که به دست آورده‌اید، کافی است حساب Coinbase خود را در تب Redeem وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

Bitcoin Blast

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بهترین بازی های ارز دیحیتال جایزه دار

Bitcoin Blast یکی دیگر از بازی‌های سرگرم کننده است که می‌توانید آن را برای کسب بیت کوین بازی کنید. مکانیزم این بازی بسیار ساده است. شما فقط باید یک زنجیره از حداقل سه بیت کوین ایجاد کنید تا بورد را پاک کنید.

هرچه این زنجیره طولانی‌تر باشد، پاداش‌ها و امتیازهای بیشتری کسب می‌کنید. این بازی دارای صدها لول مختلف است که می‌توانید بازی کنید، بنابراین بعید است که از این بازی خسته شوید.

برای شروع، فقط باید برای یک حساب Bling ثبت نام کنید. وقتی برای اولین بار بازی را اجرا کنید، می‌توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید. سپس، هنگامی که برای نقدینگی امتیازات خود آماده شدید، به تب Redeem رفته و آدرس ایمیل Coinbase خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت استکس (STX) 

 پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) 

Bitcoin Solitaire

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بهترین بازی های ارز دیحیتال جایزه دار

اگر از طرفداران بازی Solitaire باشید، خوشحال خواهید شد که بدانید اکنون می توانید در حین بازی با آن کسب درآمد نیز کنید. Bitcoin Solitaire استودیوی PlayDay درست مانند بازی کارتی کلاسیک خودش بوده و فقط چند ویژگی به آن اضافه شده است. به عنوان مثال، شما عرشه‌های قابل تنظیم و نکات نامحدودی را دریافت می‌کنید تا به شما کمک کند سریع‌تر امتیاز کسب کنید.

هدف این بازی این است که دسته کارت‌های خود را به ترتیب صعودی به چهار شکل بچینید. هرچه حرکات کمتر و سریع‌تر انجام شود، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. هنگامی که به 1000 امتیاز رسیدید، می‌توانید درآمد خود را نقد کنید، از طریق Coinbase این کار انجام پذیر است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ویکناف (VKNF)

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

Alien Run

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های با جایزه بیت کوین

بیایید با یک بازی بیت کوین که شامل اقدامات و انجام حرکات بیشتری در طول بازی است، اوضاع را کمی تغییر دهیم. Alien Run یک بازی جالب است که در آن می‎‌توانید از هر پنج لولی که از آن عبور می‌کنید بیت کوین کسب کنید.

شما در نقش Daniel D’Alien بازی می‌کنید و می‌دوید و باید از روی پلتفرم‌هایی که گهگاه تغییر می‌کنند بپرید. بازی دارای صدها لول است که پیچ و تاب‌های غیرمنتظره‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد، پس مراقب آن‌ها در حین بازی باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فیوژن (FSN)

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

Bitcoin Blocks

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های با جایزه بیت کوین

Bitcoin Blocks یکی دیگر از بازی‌های سرگرم کننده‌ای است که می‌توانید برای کسب ارز دیجیتال انجام دهید. تنها کاری که باید در حین بازی انجام دهید این است که یک مرحله را با تطبیق حداقل دو بلوک با یکدیگر پاک کنید.

وقتی بیش از دو بلوک را با هم تطبیق دهید، ترکیب‌هایی به دست می‌آورید که به شما کمک می‌کنند بلوک‌ها را راحت‌تر حذف کنید. هر چه تعداد بلوک‌های بیشتری با هم مطابقت داشته باشند، پاداش‌های بیشتری دریافت می‌کنید و در نتیجه امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

چیزی که در مورد این بازی می‌تواند خوب یا بد باشد این است که وقتی 15 نوبت متوالی بازی می‌کنید، شما را به مدت 12 ساعت قفل می‌کند. این می‌تواند به شما کمک کند به بازی معتاد نشوید، اما برخی از بازیکنان ممکن است فکر کنند که فاصله 12 ساعته کمی زیاد است.

درست مانند سایر بازی‌های کسب درآمد ارز دیجیتال ، برای شروع این بازی به یک حساب Bling و برای ادعای سود خود به یک حساب Coinbase نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت PureFi

آموزش کار با صرافی dYdX

CryptoWin

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال
بازی های با جایزه بیت کوین

اگر یک بازی سرگرم کننده جایزه دار بیت کوین می‌خواهید که حافظه شما را نیز به چالش بکشد، CryptoWin را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی در اصل یک بازی کارتونی است.

برای شروع، روی هر کارتی بر روی صفحه ضربه بزنید و سپس با چرخاندن کارت‌های دیگر، جفت دیگر را پیدا کنید. هدف این است که تمام جفت‌ها را قبل از اتمام زمان پیدا کنید. هرچه سریع‌تر همه کارت‌ها را روی صفحه نمایش خود برگردانید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

CryptoWin صدها لول دارد که می@توانید بازی کنید، و در هر لول، ده‌ها مینی لول وجود دارد که باید از آن‌ها عبور کنید. هر مرحله به تدریج سخت‌تر می‌شود، اما این موضوع لذت بازی را افزایش می‌دهد.

اگر می‌خواهید امتیاز بیشتری کسب کنید، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید سوای از تکمیل لول‌ها انجام دهید. شما می‌توانید دوستان خود را به بازی CryptoWin دعوت کنید و 5٪ از برداشت آن‌ها را به دست بیاورید. وقتی امتیاز کافی داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را به هر ارز دیجیتالی مانند بیت کوین، ریپل، اتریوم و لایت کوین تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit 

صرافی FTX

Turbo 84

بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

آخرین لیست ما با بازی Turbo 84 به پایان می‌رسد. این بازی یک بازی تغییر مسیر است که مطمئناً شما را از هیجان طوری در لبه صندلی خواهد نشاند. هدف بازی این است که تا جایی که می‌توانید جلوتر بروید و در عین حال از موانع بتونی و مخروط‌های ترافیکی اجتناب کنید.

در طول مسیر، چراغ‌های سرعت سبز و نشانه‌ها را خواهید دید. شما باید این‌ها را جمع آوری کنید تا بتوانید ماشین‌های بهتری بخرید، موتور خود را ارتقا دهید و راحت‌تر از مسیر عبور کنید.

علاوه بر این، شما همچنین باید در حین رانندگی تا جایی که می توانید بلیط THNDR تهیه کنید. هر چه تعداد بلیط‌های بیشتری جمع آوری کنید، شانس بیشتری برای برنده شدن در جایزه قرعه کشی روزانه بیت کوین خواهید داشت. درست مانند بازی بیت کوین Bounce، شما به یک کیف پول خارجی نیاز دارید که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی کند تا بتوانید برنده شوید.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

آیا بازی های جایزه دار ارز دیجیتال قانونی هستند؟

بازی‌های کریپتو یا بیت‌کوینی را که فهرست کرده‌ایم، ارزهای دیجیتال یا بیت‌کوین واقعی را ارائه می‌کنند. به علاوه، آن‌ها واقعاً از طریق کیف پول خارجی شما به شما پول می‌دهند، بنابراین لازم نیست نگران کلاهبرداری توسط هیچ یک از آن‌ها باشید.

این بازی‌ها با صرافی‌های ارز دیجیتال و کیف پول‌های ارز دیجیتال خارجی، از جمله Mercatox، Coinbase، ZEBEDEE و Bitcoin Lightning Walley همکاری می‌کنند. بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که آن‌ها آنچه را که به دست آورده‌اید به شما پرداخت می‌کنند.

با این حال، بازی‌هایی در فروشگاه‌های اپلیکیشن وجود دارند که فقط رمزنگاری مجازی یا جعلی را ارائه می‌کنند، معمولاً از توضیحات برنامه متوجه خواهید شد که آن‌ها چگونه هستند. بنابراین، همیشه ابتدا توضیحات برنامه را بخوانید تا بتوانید انتظارات خود را از بازی‌های کریپتو یا بیت کوین مطابق با آن مدیریت کنید.

چه مقدار می‌توان از این بازی‌ها درآمد کسب کرد؟

این بازی‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، فقط به شما ساتوشی می‌دهند که به نوعی سنت بیت کوین است، آن‌ها بسیار کوچک هستند. برای اینکه همه چیز را در نظر بگیرید، برای کسب 1 بیت کوین به 100 میلیون ساتوشی نیاز دارید.

بنابراین، حتی اگر هر روز 5000 ساتوشی از انجام یک بازی کسب کنید، باز هم مدتی طول می‌کشد تا مقدار قابل توجهی بیت کوین به دست آورید. اما این موضوع طبیعی است و به این معنی است که هیچ کلاهبرداری‌ای انجام نمی‌شود. باید مراقب هر برنامه‌ای که در مدت زمان کوتاهی به شما وعده پول زیادی می‌دهد، باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cellularnews

نظر شما در خصوص بازی های جایزه دار ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    باسلام برای دریافت جایزه یا ارز گفتید بریم به تب redeem میشه بیشتر توضیح بدید که چیه من متوجه نمیشم لطفا راهنمای کنید

    پاسخ

    چطور باید sule بازی را به بیت کوئین و پول نقد خودمان تبدیل کرد، لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ