;
coinex

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

خرید گوشی از میان رده های جذاب شیائومی کار نسبتا دشواری است و باید دقت بسیاری کرد. اکنون می خواهیم به مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت بپردازیم.

خرید گوشی و انتخاب یک برند و صرف نظر کردن از برندهای دیگر کار دشواری است، مخصوصا زمانی که کاربران هیچ‌گونه اطلاعاتی راجع به دنیای گوشی‌ها نداشته باشند.

وقتی می‌خواهید یک گوشی مناسب بخرید مسلما فاکتورهای مهمی نظیر قیمت، مشخصات فنی و برند گوشی را لحاظ می‌کنید و همیشه هم بین دو برند مردد می‌مانید و نمی‌دانید که آیا شیائومی بهتر است یا سامسونگ یا این که از میان برند شیائومی کدام گوشی‌ها بهتر از دیگران است.

کمپانی شیائومی طی سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در زمینه گوشی‌های اقتصادی داشته و توانسته سهم بزرگی از بازار را تصاحب کند. کیفیت عالی و قیمت به صرفه دو رکن اساسی محصولات این برند است و کاربران را راضی می‌کند.

اما چطور و چگونه یک گوشی مناسب بخریم؟ انتخاب کردن بخش ناگزیری از ماجرا است و ما نیز اینجا هستیم تا با مقایسه، بتوانیم قدرت انتخاب شما را افزایش دهیم تا بتوانید با قطعیت دست به انتخاب بزنید.

در ادامه به مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت که هر دو ساخته کمپانی شیائومی‌اند می‌پردازیم. شیائومی می 11 لایت بخریم یا پوکو ایکس 3 پرو؟ با تکراتو همراه باشید.

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

شیائومی را با گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی‌اش می‌شناسیم. این برند خوش نام تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولاتی را روانه بازار هدف خود کند که در کنار مشخصات فنی و امکانات عالی، برچسب قیمتی مناسبی نیز داشته باشند. در این نوشتار قصد داریم به مقایسه دو گوشی از این برند بپردازیم و به این سوال که شیائومی پوکو ایکس 3 بهتر است یا می 11 لایت پاسخ دهیم.

در بازه قیمتی 6 تا 7 میلیون، شاید اقتصادی‌ترین گوشی با امکانات قابل توجه، پوکو ایکس 3 پرو باشد. تراشه قدرتمند و نسبتا بالارده این گوشی در کنار نمایشگر و سرعت بالای پردازنده‌هایش، این گوشی را تبدیل به یک مقرون به صرفه عالی کرده است.

از طرفی رقیب پوکو ایکس 3 پرو گوشی میان‌رده می 11 لایت است که برخوردار از نمایشگری اُولد با بدنه ای شیشه ای و اسپیکرهای استریو و نیز وزنی سبک است. پس با دو گوشی میان‌رده سر‌ و کار داریم و سعی خواهیم کرد مقایسه مطلوبی به دست دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با سامسونگ گلکسی A52

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G)

طراحی و ساخت: مقایسه مشخصات Poco X3 Pro و Mi 11 Lite

از پوکو ایکس 3 پرو آغاز می‌کنیم و به بدنه پلاستیکی و براق آن می‌پردازیم که باعث شده این گوشی شبیه گوشی‌های پرچمدار به نظر رسد. ماژول دوربین‌های اصلی گوشی چینشی x مانند دارد و روی پنل پشتی شاهد لوگوی غول‌آسای پوکو هستیم. وزن پوکو ایکس 3 پرو 215 گرم است که در مقایسه با رقبا و می 11 لایت سنگین محسوب می‌شود.

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت / مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

لبه‌های گوشی منحنی است و منجر به خوش دست شدن گوشی می‌شود. همچنین سطح براق آن آثار چربی را جذب می‌کند و باعث می‌شود گوشی به راحتی از دستتان سُر بخورد. رنگ‌بندی این دستگاه مشکی فانتوم، برنزی و آبی است و خوشبختانه رنگ مشکی کمتر از سایر رنگ‌ها آثار چربی را نمایان می‌کند. نمایشگر گوشی بیش از 84.6 درصد پنل جلویی را پوشانده و با شیشه گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود.

جنس فریم اطراف گوشی پلاستیک و هم رنگ پنل پشتی است و دکمه‌های پاور و کنترل صدا در لبه راست فریم و درگاه سیمکارت و کارت حافظه در فریم چپ قرار گرفته اند. کلید پاور همزمان وظیفه سنسور اثر انگشت را دارد و دارای عملکرد سریع و دقیقی است. لبه پایینی فریم نیز جایگاه قرارگیری جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت تایپ سی است.

مدل گوشی می 11 لایت شیائومی پوکو ایکس 3 پرو
ابعاد 160.5 در 75.7 در 6.8 میلی متر 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی متر
وزن 157 گرم 215 گرم
صدای استریو استریو دارد استریو دارد

در آن سوی میدان مقایسه، شاهد طراحی پرچمدارگونه می 11 لایت هستیم. برخلاف پوکو ایکس 3 پرو این گوشی وزن سبکی دارد و مطمئنا در دست گرفتنش لذت بخش خواهد بود. وزن می 11 لایت 157 گرم است و ضخامتی 6.8 میلی‌متری دارد. اختلاف وزن این دو گوشی 58 گرم است و رقم قابل توجهی خواهد بود. در پنل پشتی خبری از جنس پلاستیک نیست و با پنلی شیشه‌ای مواجهیم.

شیائومی می 11 لایت در سه رنگ مشکی، صورتی و آبی عرضه می‌شود و رنگ مشکی براق و دو رنگ دیگر حالتی مات دارند. بدنه رنگ مشکی به علت براق بودن آثار چربی دست و لکه‌ها را به وضوح نشان می‌دهد و بهتر آن است برای این رنگ قاب بخرید.

ماژول‌های دوربین در کادری مربعی شکل تعبیه شده‌اند و لنزها قطور اند. همچون پوکو ایکس 3 پرو، سنسور اثر انگشت همان کلید پاور است و در فریم سمت راست کلید تنظیم صدا قرار گرفته است. در فریم پایینی پورت تایپ سی و شکاف سیمکارت و کارت حافظه جای دارند و متاسفانه شاهد جک 3.5 میلی متری هدفون نیستیم.

نمایشگر می 11 لایت 85.3 درصد از پنل جلویی را پوشانده و قسمت بالای آن محل دوربین سلفی است. شیشه محافظت‌کننده گوریلا گلس به کار رفته در این گوشی نسخه 5 است که در مقایسه با پوکو ایکس 3 پرو یک نسخه پایین تر است.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 

نمایشگر: شیائومی پوکو ایکس 3 پرو بهتر است یا می 11 لایت

در ادامه مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت به نمایشگر این دو گوشی می‌رسیم. پوکو ایکس 3 پرو صفحه نمایشی 6.67 اینچی و پنلی از نوع IPS LCD دارد. نسبت تصویری که این نمایشگر ارائه می‌دهد 20:9 است و رزولوشن 2400 در 1080 را با تراکم پیکسلی 395 اینچ در اختیار کاربر می‌گذارد. طبق ادعای سازندگان چینی این گوشی پوکو ایکس 3 پرو  از اچ دی آر 10 پشتیبانی می‌کند و آزمایشات انجام شده این مورد را تائید می‌کنند.

گوشی میان رده‌ای این چنینی از صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حساسیت لمسی 240 هرتز برخوردار است. این نرخ ثابت نیست و بسته به شرایط مختلف تغییر خواهد کرد. خوشبختانه با یاری تراشه قوی این گوشی می‌توانیم به نرخ‌های بالاتر از 60 فریم نیز دست یابیم. از جمله مشکلات این نمایشگر پدیده محو شدگی است و بیشتر خودش را به هنگام اسکرول در صفحات وب نشان می‌دهد.

این صفحه نمایش سه پروفایل استاندارد، اشباع رنگ و خودکار دارد. حالت بای دیفالت این پروفایل روی خودکار قرار دارد و بهترین پروفایل نیز به لحاظ دقت رنگ و تعادل دما، حالت استاندارد است. این حالت کاملا با فضای اس آر جی بی سازگار است. در زمینه روشنایی نمایشگر پوکو ایکس 3 پرو اندکی ضعف دارد و کار با آن زیر نور آفتاب آزاردهنده می‌شود اما اگر حالت پروفایل خود را به اورجینال تغییر دهید اوضاع کمی بهتر خواهد شد.

سازندگان چینی این شیائومی میان‌رده می‌گویند که این گوشی از محتوای اچ دی آر 10 پشتیبانی می‌نماید. از دیگر قابلیت‌های جالب پوکو وجود اسپیکرهای استریویی است که وجودشان در میان رده‌ها موجب خوشحالی است و مسلما کیفیت پرچمداران را ندارند.

مدل گوشی می 11 لایت شیائومی پوکو ایکس 3 پرو
نوع نمایشگر AMOLED IPS LCD
سایز 6.55 اینچ 6.67 اینچ
کیفیت تصویر 2400 در 1080 2400 در 1080
تراکم پیکسلی 402 در هر اینچ 395 در هر اینچ

در مورد نمایشگر گوشی می 11 لایت شیائومی باید بگوییم که از صفحه نمایشی 6.5 اینچی و پنلی از نوع آمولد بهره می‌برد. این گوشی کیفیت تصویر 2400 در 1080 را با تراکم پیکسلی 402 اینچ ارائه می‌دهد و سازندگان چینی آن مدعی‌اند از اچ دی آر 10 برخوردار است.

نرخ تازه‌سازی می لایت 11 90 هرتزی است و نرخ حساسیت لمسی 240 هرتز دارد و تمام این مشخصات به ما می‌گویند که لااقل روی کاغذ، با صفحه نمایش خوبی رو به رو هستیم. از دیگر موارد قابل توجه درباره نمایشگر این است که این دستگاه مجهز به عمق رنگ 10 بیتی است و این یعنی یک میلیارد رنگ را به نمایش درخواهد آورد.

نرخ تازه‌سازی، متغیر است و بین 60 یا 90 هرتز جریان می‌یابد. دو پروفایل خودکار و اشباع رنگ فضای DCI-P3 را کاملا پوشش می‌دهند و پروفایل اوریجینال هم فضای اس آر جی بی را پوشش می‌دهد. در خصوص اسپیکرهای استریو نیز باید بگوییم که این میان‌رده جذاب دارای صدایی شفاف و کیفیتی مطلوب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

دوربین: مقایسه مشخصات Poco X3 Pro و Mi 11 Lite

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت / شیائومی پوکو X3 Pro یا شیائومی Mi 11 Lite

در ادامه مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت به دوربین و عضو مهم هر گوشی می‌رسیم. در بخش دوربین باید بگوییم که پوکو ایکس 3 پرو از چهار ماژول عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل و ساخته شرکت سونی است.

پوکو ایکس 3 پرو از فیلتر رنگی Quad Bayer بهره می‌برد و گشودگی دیافراگم آن 1.8 است. این سری از گوشی لرزشگیر اپتیکال ندارد ولی از فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره‌مند است.

در زمینه گستره داینامیکی دوربین عریض، عکس های ثبت شده کیفیت مطلوبی دارند و رنگ‌ها جذاب و سطح نویز هم کنترل شده به نظر می‌رسد. البته در جزئیات پیچیده با شارپ کردن بیش از حد تصاویر جزئیات مصنوعی ایجاد می‌نماید.

تصاویری که با دوربین فوق عریض ثبت می‌شوند از لحاظ عکس مانند دوربین اصلی نیست و متاسفانه دامنه داینامیکی نیز تعریفی ندارد. این عکس ها تاریک‌تر و سافت‌تر از لنز 48 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت / مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
نوع دوربین می 11 لایت شیائومی پوکو ایکس 3 پرو
دوربین عریض 64 مگاپیکسل 48 مگاپیکسل
دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل 8 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل 2 مگاپیکسل
دوربین عمق سنج ندارد 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 16 مگاپیکسل 20 مگاپیکسل

در مورد ترکیب ماژول‌های دوربین می 11 لایت شیائومی باید از لنز عریض 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی نام برد. دوربین عریض این گوشی با گشودگی دیافراگم و فوکوس خودکار تشخیص فاز خواهد بود و متاسفانه خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست.

همچون پوکو ایکس 3 پرو، فیلتر رنگی تتراسل دیده می‌شود و تصاویری در ابعاد 16 مگاپیکسل به ثبت می‌رساند. سطح جزئیات عکس‌هایی که دوربین عریض می‌گیرد به همراه گستره داینامیکی شان متوسط ارزیابی می‌شود. ثبت تصاویر رنگ‌هایی نزدیک به واقعیت دارند. در محیط‌های کم نور نیز هم نویز زیاد می‌شود و هم جزئیات از دست می‌رود.

دوربین فوق عریض هم با نسبت کانونی 2.2 نه از فوکوس خودکار برخوردار است و نه از لرزشگیر اپتیکال تصویر! طبق معمول تصاویر دوربین فوق عریض به همراه جزئیات اندک و نویز فراوان ثبت می‌شوند و تنها زمانی شما را راضی می‌کند که در شرایط نوردهی مناسبی باشید.

در مورد لنز ماکرو باید بگوییم که گشودگی دیافراگم، 2.4 است و خوشبختانه شاهد فوکوس خودکار در این لنز هستیم که امکان فوکوس تا فاصله 3 تا 7 سانتی‌متری را می‌دهد. در کل این دوربین مناسب ارزیابی می‌شود.

از لنز عمق سنج هم در می 11 لایت خبری نیست و تمام بار بوکه کردن تصویر روی دوش نرم‌افزار است. در پایان از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌توان یاد کرد که بهره‌مند از فیلتر Quad Bayer است و تصاویری 16 مگاپیکسلی ثبت می‌کند. متاسفانه دوربین سلفی این دستگاه و تصاویر ثبت شده پر از نویز و کمبود جزئیات‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
شیائومی پوکو ایکس 3 پرو بهتر است یا می 11 لایت / مقایسه

سخت‌افزار: شیائومی پوکو ایکس 3 پرو بهتر است یا می 11 لایت

در زمینه سخت‌افزار گوشی پوکو ایکس 3 پرو و علی‌الخصوص تراشه آن باید بگوییم که یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. این گوشی دارای یکی از برترین تراشه‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون 860 با لیتوگرافی 7 نانومتری است.

چنین تراشه قدرتمندی این گوشی را برای گیمینگ آماده می‌کند. پردازنده مرکزی این تراشه از 8 هسته قوی تشکیل شده است. پوکو ایکس 3 پرو از یک هسته طلایی با بیشینه فرکانس 2.96 گیگاهرتز و سه هسته طلایی با فرکانس 2.42 گیگاهرتز برخوردار است. چهار هسته دیگر این گوشی که برای پردازش های سبک تعبیه شده است، نقره‌ای و با بیشینه فرکانس 1.78 گیگاهرتز روانه بازار شده است.

پردازنده گرافیکی این گوشی نیز بی‌نظیر است. آدرنو 640 به شما این امکان را می‌دهد تا سنگین ترین بازی‌ها را با سرعت معقول و کیفیت بصری خوبی اجرا کنید. پوکو ایکس 3 پرو از حافظه رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت بهره می‌برد و خوشبختانه در کنار اینها از پورت میکرو اس دی ایکس سی هم پشتیبانی می‌کند. نوع حافظه گوشی هم UFS 3.1 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

مشخصات می 11 لایت شیائومی پوکو ایکس 3 پرو
تراشه اسنپدراگون 732 جی اسنپدراگون 860
پردازنده مرکزی 8 هسته (2 گلد و 6 سیلور) 8 هسته (3 گلد و 5 سیلور)
پردازنده گرافیکی آدرنو 618 آدرنو 640
حافظه ذخیره‌سازی 6/64، 6/128، 8/128 6/128، 8/128، 8/256
رابط کاربری MIUI 12 MIUI 12

تراشه می 11 لایت شبیه به پوکو ایکس 3 است در نتیجه باید بگوییم نسبت به نسخه پرو پوکو عملکرد ضعیف‌تری دارد. تراشه این گوشی اسنپدراگون 732 جی است و نسبت به نسخه قبلی خود حدود 15 درصد در پردازش‌های جی پی یو محور و در اجرای بازی‌ها بهتر است.

هسته‌های سی پی یو نیز با افزایش 100 مگاهرتزی عمل می‌کنند. در این گوشی خبری از پشتیبانی شبکه فایوجی نیست و مودم ایکس 15 نیز حداکثر سرعت دانلود 800 مگابیت را ارائه می‌نماید.

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت / مقایسه مشخصات Poco X3 Pro و Mi 11 Lite

در مورد حافظه نیز باید بگوییم که حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و داخلی 64 یا 128 گیگابایتی در دسترس است. خوشبختانه از کارت حافظه اختصاصی نیز برخوردار است و می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

نرم‌افزار: شیائومی پوکو X3 Pro یا شیائومی Mi 11 لایت

در ادامه مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت به نرم افزار این دو گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه می‌رسیم. در رابطه با بخش نرم‌افزاری باید بگوییم که پوکو ایکس 3 پرو از اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 که مختص شرکت شیائومی است استفاده می‌کند.

نسخه جدید این رابط کاربری نیز هم اکنون در دسترس کاربران این گوشی قرار گرفته است. میزان اپ‌ها و بازی‌های موجود در این گوشی آزار دهنده است ولی نگران نباشید چرا که می‌توانید آنها را به راحتی حذف کنید. البته در لانچر اختصاصی شیائومی همیشه حجم بالایی از تبلیغات وجود دارد.

در آن سوی میدان با نرم‌افزار می 11 لایت شیائومی سر و کار داریم. این گوشی از اندروید 11 و لانچر اختصاصی MIUI 12 بهره‌مند است. این رابط کاربری اهم تمرکزش روی حریم خصوصی است و تغییرات ظاهری زیادی را تجربه کرده است. شیائومی می 11 لایت بخریم یا پوکو ایکس 3 پرو؟

باتری: مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت
مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت / شیائومی می 11 لایت بخریم یا پوکو ایکس 3 پرو

پوکو ایکس 3 پرو از باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد و شرکت شیائومی مدعی است که این گوشی می تواند تا 10 ساعت اجرای بازی و تا 17 ساعت پخش ویدئو را تامین نماید.

این میان رده جذاب با شارژر 33 واتی جذاب عرضه شده است. این شارژر در 60 دقیقه شارژر گوشی را از صفر به 100 می رساند و عملکرد خوبی در این زمینه دارد.

 مدل گوشی می 11 لایت شیائومی پوکو ایکس 3 پرو
ظرفیت 4250 میلی آمپر 5160 میلی آمپر
شارژ سریع 33 وات 33 وات

باتری می 11 لایت شیائومی 4250 میلی آمپر ساعتی و نوع آن نیز لیتیوم-پلیمر است. سازندگان چینی نیز مدعی‌اند در پخش ویدئو تا 16 ساعت و پخش موسیقی 101 ساعت را ساپورت می‌کند. این میان‌رده نیز مانند پوکو ایکس 3 پرو با شارژر 33 واتی عرضه می‌شود.

با تمام این اوصاف به نظر شما شیائومی پوکو ایکس 3 پرو بهتر است یا می 11 لایت؟ پاسخ چنین سوالاتی در گرو مقایسه‌ای جامع بود که تقدیم حضور شما شد.

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات متداول مرتبط با مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت خواهیم پرداخت. برای شناخت برتری هر گوشی در هر بخش با ما باشید.

دوربین کدام گوشی بهتر است؟

در بخش دوربین مجموعه ماژول سه گانه می 11 لایت مجهز به سنسورهای 64 واید، 8 اولتراواید و 5 ماکرو به مراتب قدرتمندتر از دوربین چهارگانه پوکو ایک 3 پرو است. می 11 لایت در نتایج دگزومارک امتیاز 111 را در برابر امتیاز 103 برای پوکو ایکس 3 پرو کسب کرده است.

کدام گوشی سخت‌افزار قدرتمندتری دارد؟

در بخش سخت‌افزار به طور محسوسی برتری پوکو ایکس 3 پرو قابل حس است. این گوشی حتی به نوعی یک گوشی گیمینگ خوب محسوب می‌شود که با اسنپدراگون 860 (هفت نانومتری) ارائه شده است. پردازنده گرافیکی این محصول آدرنو 640 است که به طور ملموسی عملکرد پردازشی بسیار بهتری نصیب نماینده پوکو می‌کند. می 11 لایت اما با اسنپدراگون 732 فایوجی و چیپ گرافیکی آدرنو 618 شاید آنطور که باید مناسب گیمینگ نباشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    PocoX3 pro خیلی گوشیه خوبیه ،بین گوشی های میان رده یکی از بهترین هاست اگه کسی واسه گیمینگ میخواد واقعا عالیه👌👌👌

    پاسخ

    من پوکو تازه گرفتم خیلی ازش راضیم خدایی حرف نداره

    پاسخ

    من poco x3 دارم گوشی خیلی خوبی هستش
    من ازش خیلی راضیم.
    Poco x3 از همه لحاظ عالیه.
    و این که مبلغ خریدش هم نسبت به مبلغ گوشی های دیگه خیلی خیلی خوبه.
    و این که میگن گوشی شیائومی قفل میشه اینا همش شایعه است.
    و من نظرم اینه که اگه قصد خرید گوشی دارین،poco x3 رو بهتون پیشنهاد میکنم که مطمئنم پشیمون نخواهید شد.

    پاسخ

    اگه گوشی برای اجرای برنامه های سنگین و گیمینگ میخواید گوشی poco x3 رو بهتون پیشنهاد میکنم که دارای حافظه بالا و فست شارژ هم هست

    پاسخ

    سلام
    من Poco X3 pro خریدم. خیلی عالیه.

    پاسخ

    اگه یخوایین مطمئن بشین قفل نشه یه رام غیر رسمی بزنین نتونن قفلش کنن. بعد دیدن قفل نکردن میتونین برگردین سر رام رسمی یا همون رام غیر رسمی استفاده کنین خیلی بهتر هستن از رام رسمی. البته اگه بدون باگشو پیدا کنین.

    پاسخ

    سلام دوستان، من گوشی شیائومی Poco X3 Pro خریداری کردم و دوماهه دارمش تا الان هیچ مشکلی نداشته. روی این گوشی پابجی بازی میکنم بدون هیچ لگ و هنگی و خیلی هم راضی ام.
    یه خبرهایی هم در اومده که میگن گوشیهای شیائومی قفل میشن و این حرفا، به نظر من کسانی که این خبرو پخش کردند قصد سو استفاده و کارهای سودجویانه رو دارند. یعنی میخوان که خرید گوشیهای شیائومی کم بشه، شاید هم نه و بعدش نمیدونم دقیقا چه اتفاقی میفته.

    پاسخ

    درسته الان فروش گوشی هواوی در ایران خیلی کم شده و سامسونگ و اپل دارن با این شایعه بازار گوشی شیائومی خراب کنن

    پاسخ

    من خودم mi 11 lite دارم و فقط میترسم قفل نشه برای اینکه ترسم کمتر بشه ریجنم رو گذاشتم امریا شما هم بزارید شاید جلوگیری کنه

    پاسخ

    سلام من گوشی دوکو ایکس ۳پرو دارم عالیه برا گیم هر سه بازی پرحجم کیل اف/پابجی/گنشین امپکت دارم بدون هیچ مشکلی اجرا میشه صدا عالی وزنشم که بعضیا میگن سنگینه من که میگم چیز خاصی نیست سریع شارژ میشه و همچنین دیر تموم میشه من که راضیم✓

    پاسخ

    اینا همش دروغ که بازار شیائومی خراب کنن چرا هر شایعی رو باور میکنید

    پاسخ

    من پوکو x3 pro دارم عالیه شرکت شیامی دیر اومده ولی زود از همه برندها سبقت گرفته اینا نشونه کیفیت و مرغوبیت گوشیه قفل شدن این حرفا برای رقابای بی عرضه آیی که نمیتونن پیشرفت این مدل شرکت ببین واقعا ممنونم از شرکت سازنده عالی عالی نیستی ولی همین سطح با کیفیت خوبه همه مشتریاها هم راضین تشکر

    پاسخ

    سلام،من پوکوx3porpدارم ناموس گوشیه،همه امکاناتش از عالی هم عالی تره،برای گیم حرف اول و میزنه دیر داغ میکنه دیر باتری کم میکنه و از همه مهمتر زود شارژ میشه ،بنظر من،
    هر کی نخره واقعا خره😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    من پوکو 3X دارم خوب تقریبا ازش راضی ام
    اگر باطری ۶۰۰۰۰ملی آمپری داشت
    و وزن کم تری داشت خیلی بهتر میشد

    و من متمأ که همتون خبر قفل شدن گوشی های شیائمی مخصوصا مدل POCO رو شنیدید
    من الان هر روز نگرانم که نکنه گوشیم قفل شه

    پاسخ

    اسکل نترس گوشیت قفل نمیشه منم poco x3 pro دارم ۲۵۶ گیگ و ۸ گیگ رم
    منم مثل تو اولش میترسیدم ولی رفتم گوشیمو خاموش روشن کردم
    آپدیتم کردمش هیچی نشد هیچکدوم از شایعه هارو باور نکن

    پاسخ