;
coinex

واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home

واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد. تکراتو در این مطلب واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را بررسی کرده است.

این فیلم جذاب به کارگردانی جان واتس در سال 2021 ساخته شده، محصول کشور آمریکاست و در ژانر اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد. این فیلم از تولیدات دو کمپانی معروف فیلم سازی، مارول استودیوز و کلمبیا پیکچرز است.

فیلم Spider-Man: No Way Home که بر پایه شخصیت مارول کامیکس مرد عنکبوتی اثر استن لی ساخته شده، دنباله‌ای بر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲۰۱۷ و مرد عنکبوتی: دور از خانه ۲۰۱۹ است. بازیگرانی چون تام هالند، زندیا و جی. بی اسموو در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند. اکنون واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است.

واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) جدیدترین فیلم اسپایدی، مدتی پیش برای منتقدان نمایش داده شد، واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد و میانگین نمره خیلی خوبی از آن‌ها گرفت. واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست دیدنی بود.

فیلم Spider-Man: No Way Home یا مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست یکی از جدیدترین آثار اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی مارول استودیو است که به‌دست کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده با استعدادی به‌نام جان واتس ساخته شده است.

از دیگر  آثار این فیلمساز معروف و موفق می‌توان به فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، فیلم Cop Car (ماشین پلیس) و فیلم Clown (دلقک) و غیره اشاره کرد.

واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home

 

در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، بازیگران هنرمند و با استعدادی مانند تام هالند در نقش پیتر پارکر اسپایدرمن، زندیا در نقش ام جی، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، ماریسا تومی در نقش می پارکر، مارتین استار در نقش راجر هرینگتون و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۲ آذر ۱۴۰۰) در سالن نمایش فاکس که در محله وست‌وود قرار دارد، برای اولین‌بار نمایش داده شد. در ادامه قرار است به‌صورت عمومی در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماهای ایالات متحده و سراسر جهان نمایش داده شود.

تا امروز این اثر اکشن امتیاز ۷۱ را از بین ۳۲ بررسی فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز بوده است. این هنرمندان فیلمنامه خود را براساس شخصیت‌هایی که استن لی و استیو دیتکو در دنیای کمیک بوکی مرد عنکبوتی خلق کرد بودند، نوشتند.

همچنین کوین فایگی و ایمی پاسکال نقش تهیه‌کنندگان این اثر را داشتند. این فیلم به‌طور کلی بررسی‌های متنوعی را از منتقدان گرفت که اکثر آن‌ها هم در بخش روبه‌ بالا قرار دارند. واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست دیدنی بود.

اکثر منتقدانی که این اثر ماجراجویی را تماشا کرده بودند، نقدها و نظرات مثبتی را برایش ثبت کردند و بیشتر از هر چیزی به تحسین بازیگران پرداختند زیرا توانسته بودند هنرنمایی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهند. فیلم‌برداری زیبا، صحنه‌های اکشن جذاب، جلوه‌های بصری خیره کننده، کارگردانی، شرورها، فیلمنامه، موسیقی متن همه و همه توانستند انتظارات طرفداران برآورده کنند و همین باعث شد واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home مثبت باشد.

علاوه بر این ۱۰۸ منتقد سایت راتن تومیتوز هم این اثر علمی تخیلی را تماشا کرده و نظرات مختلف و متفاوت خود را درباره آن اعلام کردند. آنها امتیاز کلی ۹۴ درصد را برای این فیلم ثبت کرده‌اند. از آن‌جا که اخیرا فیلم Spider-Man: No Way Home در سینماهای ایالات متحده نمایش داده شده است، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه بررسی فیلم و سریال، نظرات و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند.

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

در ادامه فیلم Spider-Man: No Way Home از دید سایت‌های معتبر دنیا واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بررسی خواهد شد. خلاصه‌ای که برای این فیلم منتشر شده است در ادامه آمده است:

برای اولین‌بار در تاریخ سینمایی مرد عنکبوتی، همسایه‌ی قهرمان و دوست‌داشتنی ما دیگر هویت مخفی‌ای ندارد و دیگر نمی‌تواند زندگی طبیعی خود را از خطرات بزرگ دور کند؛ خطراتی که از یک ابرقهرمان بودن، در زندگی‌اش به وجود می‌آید. زمانی‌که او از دکتر استرنج کمک می‌خواهد، خطرات و ریسک‌ها چندین برابر می‌شود؛ همین اتفاق، او را مجبور می‌کند تا به این پی ببرد که اسپایدرمن بودن، واقعا چه معنا و مفهومی دارد.

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

در این قسمت به بررسی واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست می‌پردازیم تا ببینیم نظر افرادی که این فیلم را دیده‌اند، چیست.

برایان ترویت | یو اس ای تودی

امتیاز ۸۸ از ۱۰۰

سومین فیلم اسپایدی جان واتس، یک اثر هیجان‌انگیز است که درست مثل یک نامه عاشقانه برای این شخصیت کمیک بوکی عمل می‌کند. این فیلم در نشان دادن اهمیت شانس‌های دوباره خوب عمل می‌کند و بسیر عالی و هوشمندانه توانسته همان عبارت معروف را قدرت بزرگ، مسئولیت زیادی هم به‌دنبال دارد را یادآوری کند.

آملیا امبروینگ | آی جی ان

امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

فیلم Spider-Man: No Way Home به خوبی می‌تواند بین صحنه‌های خنده‌دار و دردناک جابه‌جا ‌شود. به‌راحتی می‌توان این قسمت را در همزمان خنده‌دارترین و تاریک‌ترین فیلم اسپایدرمنی تاریخ دنیای سینمایی مارول دانست.

برایان تالریکو | راجر ایبرت

امتیاز ۷۵ از ۱۰۰

بله، البته، فیلم Spider-Man: No Way Home فوق‌العاده حساب شده است؛ راهی برای تبدیل شدن به تیتر اخبار بیشتری نسبت به قبل؛ آن هم باتوجه‌به اینکه بلاهای بزرگ زیادی در فاز ۳ به سر شخصیت‌های مهم آمد. اما علاوه‌براین، یک فیلم سرگرم‌کننده هم به شمار می‌رود که اغلب اوقات مملو از خلاقیت‌های چشمگیر است.

پولیگان | جاشوآ ریورا

امتیاز ۷۰ از ۱۰۰

فیلم Spider-Man: No Way Home تلاش می‌کند تا خواسته‌های طرفداران را برآورده کند؛ پیتر را به سمت بزرگ‌ترین بدبختی‌اش می‌برد و پایانی را رقم می‌زند که به خوبی سال‌های دبیرستانی پیتر را تمام کند.

دیوید فیر | رولینگ استون

امتیاز ۷۰ از ۱۰۰

فیلم No Way Home کاملا یک اثر ابرقهرمانی خوب محسوب می‌شود.

می عبدالباکی | اسکرین رنت

امتیاز ۷۰ از ۱۰۰

هیچ راهی به خانه نیست توانسته جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین قسمت مجموعه مرد عنکبوتی باشد. با اینکه مولتی ورس و دنیای چندگانه بزرگتر از این به‌نظر می‌رسد، اما فیلم توانسته نقطه‌ی تمرکز اصلی خود را هوشمندانه انتخاب کند تا بیشتر روی ماجراجویی پیتر تمرکز کند.

کیت اربلند | ایندی وایر

امتیاز ۶۷ از ۱۰۰

به نظر می‌رسد مسیر رسیدن به لحظات پایانی فیلم مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست، ضعف‌هایی دارد اما تاریکی موجود در داستان، قطعا ارزش آن را دارد؛ مسیری که در عین دوست‌داشتنی بودن، دلخراش است. هرچه که باشد، آخرین باری که سومین قسمت یک مجموعه تا این اندازه طرفداران را هیجان‌زده کرده بود تا ببینند که واقعا چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد؟

جیک کول | مجله اسلنت

امتیاز ۵۰ از ۱۰۰

سازندگان فقط قصد داشتند انتظارات طرفداران را عملی کنند و هیچ تلاشی نکردند که هدف اصلی خود را پنهان کنند؛ آن هم با بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ترکیبی که می‌توانستند با میراث سینمایی مرد عنکبوتی درست کنند.

باید دید که تا چه حد نمرات اسپایدرمن 3 ناشی از کیفیت واقعی اثر و برآورده کردن انتظارات بوده است. شما می‌توانید نقد فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست را نیز در تکراتو مطالعه نمایید. در پایان باید گفت که فیلم Spider-Man: No Way Home نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را اثری جذاب و سرگرم‌کننده بدانیم.

بیشتر بخوانید:

.

واکنش منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home را خواندیم، نظر شما درباره این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آخرش را خراب کرده اند چون دوستاش هم نمی دونه اون کیه

    پاسخ

    اتفاقا به نظرم پایانش خیلی خوب بود همین قضیه بود که باعث این همه ماجرا شد پس نمیتونستن بیان همون کارو بکنن که واقعا به نظرم بهترین پایانو داشت👌

    پاسخ