;
coinex

هدست Realme Buds Q2 رونمایی شد ؛ عمر باتری 20 ساعته

هدست Realme Buds Q2 رونمایی شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا هدست جدید ریلمی با عمر باتری 20 ساعته را مورد بررسی قرار دهیم.

هدست Realme Buds Q2 اکنون با قیمت 26 دلار در قفسه‌ها قرار دارد ولی انتظار می‌رود که در کنفرانس Realme GT 2 در 29 آذر 1400 به طور رسمی معرفی و عرضه شود.

به گزارش Gizchina هدست Realme Buds Q2 دارای عمر باتری مجموعاً 20 ساعته است. عمر باتری هر کدام از ایرباد ها 5 ساعت است. افزون بر این، در صورت شارژ 10 دقیقه ای، می تواند به مدت 2 ساعت برایتان موسیقی پخش کند. طبق اطلاعات رسمی، این هدست دارای یک واحد تقویت کننده باس 10 میلی متری با کیفیت بالا است.

با توجه به تیونینگ فناوری افزایش DBB، قدرت واحد بزرگ بیشتر اعمال می‌شود و پتانسیل زیر بیس را تقویت می کند. این هدست از حالت بازی پشتیبانی می کند و تاخیر کم 88 میلی ثانیه‌ای دارد.

هدست Realme Buds Q2

از نظر ظاهری، هدست Realme Buds Q2 از فناوری خیره‌کننده پوشش نازک «کالیدوسکوپ» و سطح برش شبیه به کالیدوسکوپ و فناوری لمس هوشمند استفاده می‌کند. وزن این هدست تنها 4.1 گرم است که معادل وزن یک کاغذ A4 است. همچنین از استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

هدست Realme Buds Q2

به غیر از محصول رده بالای Realme Buds Q2 TWS، در 29 آذر، ما شاهد بسیاری از محصولات دیگر و فناوری های جدید نیز خواهیم بود. به گفته ریلمی، در این رویداد ویژه سه نوآوری جهانی معرفی خواهد شد.

بدیهی است که سری Realme GT 2 قهرمان این رویداد خواهد بود. با این حال در حال حاضر، این شرکت فاش نکرده است که در مورد چه فناوری هایی صحبت می کند. اما برخی از پوسترهای قبلی به این موضوع اشاره می کنند که می توانند چه باشند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظرات شما درباره هدست Realme Buds Q2 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر