;
coinex

معرفی بازی بلاکچینی Dawn of Gods و ایردراپ قطعی 1 میلیون توکن $DAGO

معرفی بازی بلاکچینی Dawn of Gods و ایردراپ بیش از 1 میلیون توکن $DAGO برای علاقه‌مندان به بازی‌های بلاکچینی دارای NFT جذاب خواهد بود. با تکراتو در ادامه این نوشتار همراه باشید.

بازی بلاکچینی فجر خدایان (Dawn of Gods) کمپین ایردراپ و رقابت وایت‌لیست برای 980 هزار توکن نیتیو DAGO و 20 هزار توکن دیگر برای بهترین‌های این ایردراپ لانچ کرده است. بازی بلاکچینی Dawn of Gods داستان جنگی میان انسان‌ها، خدایان، قدیسان و شیاطین اسطوره ای بر سر سرزمین‌های انسانی است. به عنوان یکی از بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیحیتال به روش P2E، چندین قابلیت قابل ذکر دارد. سازندگان به خوبی پلیرها را مطالعه کرده‌اند تا بهترین تجربه گیمینگ تحت بلاکچین را بوجود بیاورند.

معرفی بازی بلاکچینی Dawn of Gods

ایردراپ بیش از 1 میلیون توکن $DAGO

بازی بلاکچینی Dawn of Gods در حال حاضر بر بستر Testnet بایننس اسمارت چین بازی می‌شود و کاربرانی که بیشترین میزان EXP را در بازی بدست آورند. در ابتدای بازی به صورت فاست در Testnet تعداد 1 BNB به پلیرها داده می‌شود تا با تبدیل آن به DAGO بتوانند در ابتدای بازی قهرمان (Hero) خریداری کنند. جزئیات بیشتر از نحوه انجام این بازی را می توانید از وایت پیتر و صفحه wiki بازی مطالعه کنید.

ایردراپ بازی بلاک چین Dawn of Gods

در این ایردراپ، علاوه بر جایزه کلی که در مقدمه اشاره کردیم، به 300 نفر از کسانی که بیشترین EXP را در Tastnet بدست آورده باشند در IDO توکن، وایت‌لیست اسلات (Whitelisted Slot) تعلق خواهد گرفت. به قید قرعه و به صورت رندوم به 200 نفر از کسانی که در ایردراپ شرکت کرده باشند یا بازی را آغاز کرده باشند نیز جایزه مشابه داده می‌شود. این ایردراپ تا 32 دسامبر 2021 ادامه خواهد داشت.

برای انجام ایردراپ در ابتدا با استفاده از لینک زیر وارد صفحه سوییپ گجت (SweepWidget) شوید و مراحل زیر را انجام دهید:

لینک صفحه ایردراپ Dawn of Gods در SweepWidget

  1. صفحه توییتر DAGO را فالو کنید
  2. در کانال و گروه تلگرام بازی عضو شوید
  3. سرور بازی را در دیسکورد دنبال کنید
  4. آدرس کیف پول BSC خود را وارد کنید

تصاویری از بازی:

 

ایردراپ‌های زیر را از دست ندهید:

نظر شما در خصوص بازی Dawn of Gods چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در میان بگذارید.


مطالعه بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وعرض ادب چرا من هرکاری میکنم نمی تونم شرکت کنم چندتا ازکاراشو انجام دادم مثلا 2تای اخر با سومی قفل هرکاری میکنم نمیشه ثبت نام کامل اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم با تشکرDawnOfGods

    پاسخ