;
coinex

ارائه ۸۰ فعال استارتاپی در ششمین یلدای کارآفرینی

ششمین یلدای کارآفرینی ایران با حضور کارآفرینان، بنیانگذاران کسب و کارهای نوآور، مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاران خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها و مدیران و کارشناسان ارشد نهادهای دولتی مرتبط با حوزه نوآوری و کارآفرینی توسط هفته‌نامه شنبه و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هفته نامه شنبه، این رویداد در سه روز متوالی تلاش خواهد کرد به بررسی جنبه‌های مختلف اکوسیستم استارتاپی ایران در یک سال گذشته پرداخته و همچنین مسیر راه آینده نوآوری ایران را نشان بدهد.

عنوان روز نخست، اقتصاد نوآوری، تامین مالی استارتاپ‌ها است و در این روز کارشناسان و فعالان به بررسی موضوعاتی همچون تامین مالی، چرا استارتاپ‌ها در جذب سرمایه موفق نمی‌شوند، ادغام موفق، تجربه‌های موفق و ناموفق کمپین‌های بازاریابی دیجیتال، نحوه مدیریت کسب و کار بوت استرپ و… می‌پردازند.

در روز دوم یلدا با عنوان تجارت الکترونیک و نوآوری، فعالان این حوزه با موضوعاتی مانند مروری بر آمارهای رشد شرکت‌های خرید و فروش آنلاین، خرید و فروش آنلاین بر بستر شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی نسل پنجم، در یلدا حضور خواهند داشت.

در سومین و آخرین روز که آینده و نوآوری نام گرفته، کارشناسان به معرفی حوزه‌های مختلفی همچون آینده بیمه، آینده گیم، آینده هلث، آینده NFT، آینده جامعه و جمعیت سالمندان، انرژی، کاربرد هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاکچین و SAS در شرکت‌های تکنولوژی و… می‌پردازند تا علاقه‌مندان بتوانند با ترندهای روز و آینده بیشتر آشنا شوند.

ششمین یلدا کارآفرینی ایران از تاریخ یکم تا سوم دی ماه 1400 به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و خانواده اکوسیستم می‌توانند از طریق وبسایت یلدا سامیت به نشانی /https://shanbemag.com/landing/yalda-summit  بلیت تهیه کنند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر