;
coinex

مشخصات فنی هواوی P50 پاکت فاش شد

طبق اخبار به دست رسیده مشخصات فنی هواوی P50 پاکت فاش شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول با تکراتو همراه باشید.

کمپانی هوآوی یکی دیگر از کمپانی‌های گوشی‌های اندرویدی بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. حال گویا مشخصات فنی جدیدترین محصول این کمپانی فاش شده است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات این محصول منحصر به فرد با تکراتو همراه باشید.

مشخصات فنی هواوی P50 پاکت

اگر از طرفداران تلفن‌های هوشمند باشید می‌دانید که P50 Pocket اولین محصول تاشو این کمپانی است. این محصول با صفحه نمایش از نوع Flip در 2 دی ماه 1400 رونمایی خواهد شد.

با توجه به جدیدترین اخباری که از این محصول منتشر شده می‌توان گفت Huawei P50 Pocket دارای یک صفحه نمایش داخلی 6.8 اینچی تاشو و یک صفحه نمایش ثانویه دایره‌ای 1 اینچی در پشت گوشی و در زیر دوربین خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نسخه ای از چیپست Kirin 9000 اشاره کرد. همچنین باید گفت این محصول از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند.

تنظیمات دوربین پشتی Huawei P50 Pocket شامل دوربین اصلی Sony IMX766 با رزولوشن 50 مگاپیکسلی است. این دوربین با یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراه خواهد بود. متأسفانه جزئیات دوربین سلفی این دستگاه هنوز فاش نشده است.

مشخصات فنی هواوی P50 پاکت
گوشی Huawei P50 Pocket / مشخصات گوشی تاشو هواوی P50 Pocket / مشخصات گوشی هواوی P50 / مشخصات فنی Huawei P50 Pocket / گوشی هواوی P50

در بخش باتری نماینده هوآوی توسط یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود که ظاهراً عمر باتری بالایی را ارائه خواهد داد. این دستگاه از شارژ سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تا آنجا که به محدوده قیمت مربوط می‌شود، Huawei P50 Pocket احتمالاً قیمتی کمتر از Galaxy Z Flip 3 دارد که با قیمت 999 دلار عرضه شده بود. رویداد دوم دی ماه 1400 همچنین شاهد عرضه محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند Watch D ، عینک هوشمند ، نوت بوک خواهد بود. اگر علاقمند به محصولات این کمپانی هستید این محصول جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص مشخصات فنی Huawei P50 Pocket چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر