;
coinex

عینک هوشمند هواوی رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

عینک هوشمند هواوی رونمایی شد. حال با ما در تکراتو همراه باشید تا مشخصات فنی و قیمت گجت جدید هواوی را برایتان شرح دهیم.

هواوی که قبل از این هم عینک‌های هوشمند خود را معرفی کرده بود، امروز یک رویداد بزرگ را برگزار کرد و در میانه آن، از عینک هوشمند جدیدش نیز بهره برداری کرد.

عینک هوشمند جدید هواوی، امروز با HarmonyOS معرفی شده است. این عینک هوشمند، یکی از محصولات جذاب و جدید هواوی است.

عینک هوشمند هواوی

کمپانی Huawei امروز یک عینک هوشمند دیگر را به سبد محصولات خود افزوده است. این عینک هوشمند، از HarmonyOS و قاب قابل جداسازی استفاده می‌کند. اما این عینک هوشمند امروز تنها نبود و محصولات دیگری نیز در کنار آن معرفی شدند.

به لطف قابلیت‌های مختلف و جدید در HarmonyOS 2.0، عینک هوشمند جدید Huawei از سطح تعامل و ارتباط جدیدی برخوردار شده است. همچنین این کمپانی چینی، ویژگی‌های سلامت کاربر جدیدی را به عینک هوشمند خود افزوده است.

از سوی دیگر، این عینک هوشمند از طراحی قابل جداسازی استفاده می‌کند. در نتیجه، کاربران مختلف می‌توانند با توجه به سلیقه خود، قاب‌های مختلفی را به عینک هوشمند خود متصل کنند تا رنگ بندی عینک هوشمند، مطابق خواسته آن‌ها باشد.

عینک هوشمند هواوی

هواوی سه قاب مختلف را برای اتصال به این عینک هوشمند ارائه می‌دهد. این عینک هوشمند، فراتر از چیزی است که نام دارد و حتی لوازم جانبی اختصاصی برای آن در نظر گرفته است. به همین دلیل است که عینک هوشمند جدید Huawei به برنامه Design For Huawei پیوسته است و چندین سبک فریم مختلف برای آن معرفی شده و قابل خریداری است.

اجازه بدهید وارد عملکرد این عینک بشویم. جایی که می‌توانید با یک بار شارژ کامل این محصول، تا ١۶ ساعت به استفاده از آن بپردازید. باید خاطرنشان کنیم که این عینک هوشمند به صورت مغناطیسی و بی سیم شارژ می‌شود. هواوی موفق شده است تا استاندارد IPX4 را برای این عینک هوشمند کسب کند. در نتیجه نیازی به نگرانی برای استفاده در هنگام بارندگی و یا ورزش نیست.

عینک هوشمند هواوی

عینک هوشمند جدید هواوی دارای اسپیکرهای ١٢٨ میلی متری بسیار نازک است که دامنه صدایی آن، بسیار گسترده است. همچنین یک میدان صوتی مخصوص در این عینک هوشمند تعبیه شده است که سبب کاهش صداهای مزاحم اطراف می‌شود و آرامش بیشتری را در حین استفاده به ارمغان می‌آورد.

وضعیت نشت صدا از اسپیکر این عینک، در تراز خوبی قرار دارد و از حریم خصوصی کاربر محافظت می‌کند. علاوه بر این، محصول جدید هواوی از میکروفون دوگانه لغو کننده نویز استفاده می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید در حین مکالمه با آن، بازدهی خوبی را دریافت کنید و حتی در حین وزیدن باد، به خوبی به مکالمات خود ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره عینک هوشمند هواوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر