;
coinex

یک ایرانی آهنگ ساز فیلم Uncharted شد

طبق اخبار قرار است یک ایرانی آهنگ ساز فیلم Uncharted شود. برای اطلاع از جزئیات این فیلم منحصر به فرد با تکراتو همراه باشید.

این مجموعه دیدنی یکی دیگ از مورد انتظارترین فیلم‌ 2022 بوده که قرار است در 29 بهمن ماه سال 1400 به اکران در بیاید. این مجموعه جذاب به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی مت هالووی، آرت مارکوم در ژانر اکشن، جنایی و راز آلود ساخته شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

یک ایرانی آهنگ ساز فیلم Uncharted

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022 بوده که پیش‌درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ محسوب می‌شود که اقتباسی از سری چهارم این مجموعه، آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد است.

در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان فیلم آنچارتد پخش نشده است.

یک ایرانی آهنگ ساز فیلم Uncharted
تاریخ اکران فیلم Uncharted / تریلر فیلم Uncharted / تاریخ اکران فیلم آنچارتد / تریلر فیلم آنچارتد / فیلم آنچارتد کی میاد

به طور کلی می‌توان داستان این مجموعه را در رابطه با آشکار ساختن ریشه‌های ناتان دریک و ویکتور سالیوان و دوستی آن‌ها، به خاستگاه بازی‌ها دانست. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر فیلم به جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted مراجعه کنید.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد قرار است رامین جوادی وظیفه آهنگسازی فیلم Uncharted بر عهده بگیرد. از آنجایی که در این مجموعه بازیگران محبوبی همچون تام هالند و مارک والبرگ به ایفای نقش می‌پردازند. طرفداران زیادی در انتظار اکران این مجموعه هستند. اگر از طرفداران این مجموعه هستید می‌توانید دومین تریلر فیلم Uncharted را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم آنچارتد (Uncharted) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر