;
coinex

بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون ؛ ماجرا چیست؟

ماجرای بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون چیست؟ آیا فصل جدید این سریال پخش خواهد شد؟ ما را در تکراتو همراه کنید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

داستان سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

فصل اول این مجموعه از شبکه نماوا پخش شد و توانست توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند و برای فصل دوم نیز تمدید شود؛ اما ابتلای برخی بازیگران اصلی به ویروس کرونا موجب شد ساخت این مجموعه به تعویق بیفتند و قرار بود از 6 دی ماه ادامه این سریال پخش شود اما همچنان این قسمت از شبکه نماوا پخش نشده است!

بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون

سریال خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. قسمت هشتم و پایانی فصل اول این مجموعه در 12 مهر پخش شد.

در قسمت هشتم اتفاقات زیادی رخ داد؛ از آلوده شدن دست خاتون به خون گرفته تا ورود شخصیت‌های جدید مثل موسیو (با بازی مهران غفوریان) و جهانگیرخان روزبه (با بازی مهران مدیری) به داستان. البته جالب اینجاست در این قسمت از شخصیت شیرزاد خبری نبود.

بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون

خاتون بالاخره موفق می‌شود به محل زندگی خود در تهران بازگردد. غافل از اینکه حال باید با چالش‌ها و توطئه‌های بیشتری دست و پنجه نرم کند.

سکانس‌های پایانی قسمت هشتم پرسش‌های بسیاری را در ذهن طرفداران ایجاد کرد. آیا او بالاخره با پدرش ملاقات خواهد کرد؟ و از همه مهم‌تر، آیا با اضافه شدن رضا فخار (میرسعید مولویان) به داستان و شکل‌گیری رابطه نسبتا دوستانه او و خاتون، در فصل دوم نیز شاهد حضور شیرزاد خواهیم بود؟ در فصل دوم سریال خاتون چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ اگر تمایل دارید با بازیگران این مجموعه آشنا شوید، مطلب بیوگرافی و تصاویر بازیگران سریال خاتون را در تکراتو مطالعه کنید.

بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون

علی رغم وعده نماوا خاتون پخش نمی شود! پلتفرم «نماوا» بعد از پایان پخش نیم فصل اول سریال «خاتون» اعلام کرده بود که مخاطبان این سریال می‌توانند نیم فصل دوم این سریال را از 6 دی ماه تماشا کنند.

اما امروز 6 دی ماه خبری از این سریال در نماوا نیست و این پلتفرم درخصوص این تعویق هیچ گونه اطلاع رسانی نیز انجام نداد. برخی از افراد رسانه ای اختلاف سازندگان سریال خاتون با پلتفرم نماوا را عامل این توقف خواندند.

بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون

مخاطب باید بداند که چرا این سریال در تاریخ اعلامی پخش نشده است و به سرعت باید جبران خسارت شود و به اشتراک مخاطبان «خاتون» به اندازه تاخیر ایجاد شده، روز اضافه شود.

گویا برای این پلتفرم فقط پول گرفتن از مخاطبان اهمیت دارد و توضیح ندادن و پخش نکردن هیچ اهمیتی برای این پلتفرم ندارد. مگر می‌شود یک بخش خصوصی این همه دولتی رفتار کند؟

مردم از سریال های صداوسیما خسته شده‌اند و به پلتفرم‌ها پناه آورده‌اند و رفتارهای نماوا می‌تواند زمینه ساز ایجاد بی‌اعتمادی در بین مخاطبان شود. باید دید چه سرنوشتی در انتظار سریال تینا پاکروان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره سریال خاتون چیست؟ به نظر شما دلیل بد قولی نماوا در پخش سریال خاتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    برای شروع خاتون اشتراک سه ماهه خریدم بماند که خیلی هم پول زیادی میگیرن ، سریال هم بی نظم پخش شد هم یهو پخش سریال متوقف شد بدون هیچگونه پاسخگویی بعدا گفتن فصل اول تموم شد الان هم قول فصل دوم و پخش نشدن دوباره سریال که این بازم بدقولی هست من که دیگه اشتراک نماوا نمیخرم فیلم خاتونم دیگه برام مهم نیست بیادم اخرسر به صورت کپی نگاه میکنم با این کاراشون فقط بدبخت تر از قبل میشن حالا بازم بیان بگن چرا مردم از سینما حمایت نمیکنن و فیلم های کپی نگاه میکنن چون واقعا دیگه نحوه پخش سریال هاتون مفت نمیرزه

    پاسخ

    تو ایران فیلم و سریال رو باید از راه غیر قانونی ببینی . البته قبلاً همیشه می‌خریدم ولی بعد از قهوه تلخ و قلب یخی و چند سریال دیگه که نصفه کاره رها شد و پول ما هدر رفت دیگه پول بابت دیدن فیلم ایرانی نمیدم .

    پاسخ

    وقتی اینها روز روشن دزدی میکنن ووعده الکی میدن. ماهم بلدیم با کپی کردن وخیلی کارهای دیگه حقمان را بگیریم

    پاسخ